anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wypłacić pieniędzy z allegro lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:116639407
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 Proszę, opisz dokładnie, na czym polega problem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Chcądz wypłacic pieniądze z allegro lokalnie jest komunikat o uzupełnieniu danych . Więc wysłałem skan dowodu zrobiłem przelew na 1.1zł i nic zawsze wypłacałem pieniążki bez problemu a teraz napis wypłac pieniądze nie działa 

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Witam od 5 dni czekam na weryfikację peyu i nic zamrożone są moje pieniądze jak długo to może trwać 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:116639407 przepraszam, że musisz tyle czekać. Dopytam na jakim etapie jest Twoja sprawa i wrócę do Ciebie z informacją.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:116639407 mam już informację :DD - widzę, że zespół ekspercki dał mi znać, że wczoraj otrzymali Twój przelew i do 3 dni roboczych zostanie zaksięgowany. Twoje wypłaty będą mozliwa najpóźniej w czwartek.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Dziękuję i pozdrawiam 

oznacz moderatorów
Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Witam nadal nie mogę wypłacać z konta 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 Wyjaśniam sprawę 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Witam czy coś w mojej sprawie wiadomo

 

oznacz moderatorów
Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Witam mamy piątek i nic to już 2 tygodnie co dalej 

oznacz moderatorów
Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Witam trzy dni robocze mineło i dalej nic 

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 zweryfikuję sprawę i wrócę z odpowiedzią. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 wczoraj (20.04.2025) po godzinie 18, nasz support przesłał do Ciebie wiadomość mailową ze szczegółami. Numer zgłoszenia 51026454.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:116639407
#7 Wielbiciel#

Witam dalej mam zablokowane konto do wypłaty 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116639407 czy załączyłeś skan drugiej strony dokumentu, zgodnie z prośbą przesłaną e-mailowo? 
Jeśli tak to odpisz proszę na wiadomość e-mail ze zgłoszenia nr 51026454 (wyszukasz je w swojej skrzynce odbiorczej po tym numerze), Doradczyni będzie mogła skonsultować to z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów