Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:116639407 Proszę, opisz dokładnie, na czym polega problem.
Chcądz wypłacic pieniądze z allegro lokalnie jest komunikat o uzupełnieniu danych . Więc wysłałem skan dowodu zrobiłem przelew na 1.1zł i nic zawsze wypłacałem pieniążki bez problemu a teraz napis wypłac pieniądze nie działa
@Client:116639407 już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją.
Witam od 5 dni czekam na weryfikację peyu i nic zamrożone są moje pieniądze jak długo to może trwać
@Client:116639407 przepraszam, że musisz tyle czekać. Dopytam na jakim etapie jest Twoja sprawa i wrócę do Ciebie z informacją.
@Client:116639407 mam już informację :DD - widzę, że zespół ekspercki dał mi znać, że wczoraj otrzymali Twój przelew i do 3 dni roboczych zostanie zaksięgowany. Twoje wypłaty będą mozliwa najpóźniej w czwartek.
Dziękuję i pozdrawiam
Witam nadal nie mogę wypłacać z konta
@Client:116639407 Wyjaśniam sprawę 🙂
Witam czy coś w mojej sprawie wiadomo
Witam mamy piątek i nic to już 2 tygodnie co dalej
Witam trzy dni robocze mineło i dalej nic
@Client:116639407 zweryfikuję sprawę i wrócę z odpowiedzią.
@Client:116639407 wczoraj (20.04.2025) po godzinie 18, nasz support przesłał do Ciebie wiadomość mailową ze szczegółami. Numer zgłoszenia 51026454.
Witam dalej mam zablokowane konto do wypłaty
@Client:116639407 czy załączyłeś skan drugiej strony dokumentu, zgodnie z prośbą przesłaną e-mailowo?
Jeśli tak to odpisz proszę na wiadomość e-mail ze zgłoszenia nr 51026454 (wyszukasz je w swojej skrzynce odbiorczej po tym numerze), Doradczyni będzie mogła skonsultować to z operatorem płatności.