oszust kupił moja rzecz i nie zapłacił

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wystawiłem przedmiot na allegro lokalnie, użytkownik Wanessa (Client:82775331) „kupił” go i nie zapłacił, przez co nie mogę go usunąć ani anulować jego zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Samo sie anuluje po 5 albo 7 dniach jak nie oplaci kasy na koncie nie masz nie wysylaj

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
problem w tym ze troxhe mi zależy na czasie i nie widzi mi się czekac tygodnia przez jakiegos trolla

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak Ci bardzo zależy to zaryzykuj i wystaw ponownie nie czekając na jego decyzję ,ale musisz pamiętać że klient wie ile czasu ma no opłacenie i może z tym zwlekać a potem domagać się swojego zakupu. Teraz mamy weekend i nawet jak opłacił to księgowanie będzie po niedzieli.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
problem w tym, ze to nie klient tylko oszust, było już duzo takich postów z wiadomościami 1:1 jak ta, która załączyłem pod postem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oszustem to on się formalnie stanie jak sąd uzna jego winę ,póki co to jest tylko przypuszczenie. Obrazków nie widzimy do momentu zatwierdzenia przez moderatorów ,ale jak masz pewność że to zakup dla zabawy i masz złe doświadczenia z tym kupującym to zgłoś go do allegro celem weryfikacji . Zwykle tacy otrzymują ostrzeżenia lub blokady ,jak takie sytuacje się powtarzają.