anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem weryfikacji payU.

paulinek1986
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam pewien problem jak w tytule. Pierwszy raz wystawiałam aukcję w "allegro lokalnie", wszystko poszło dobrze. Jest problem w weryfikacji payU żeby wypłacić środki na konto. W poprzedni piątek zrobiłam przelew ze swojego banku tak jak pisało w payU aby zweryfikowali nr konta. Do dzisiaj widnieje napis "w trakcie weryfikacji". Przelewy24 mam pozytywnie zweryfikowane, a tutaj trwa to już tydzień. Proszę o porade jak to rozwiązać. Z góry dziękuje.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

xyz96
#21 Demiurg#

Zapytaj Allegro, co jest powodem przedłużającej się weryfikacji, gdyż powinno to trwać do 3 dni roboczych. Podejrzewam, że po kontakcie wypłaty zostaną uruchomione. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@paulinek1986 Według moich informacji, możliwość wypłat przez PayU jest już aktywna na Twoim koncie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

paulinek1986
#7 Wielbiciel#

Sprawdziłam. W dalszym ciągu widnieje "w trakcie realizacji".

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@paulinek1986 Skonsultuję sprawę Twojej weryfikacji i jak tylko otrzymam wiadomość w tej sprawie, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@paulinek1986 Tak jak obiecałam, wracam z informacją, że w systemie w ogóle nie mamy Twojego przelewu weryfikacyjnego do PayU, więc jeśli go wykonałaś, prześlij mi proszę potwierdzenie na spolecznosc@allegro.pl. Natomiast Przelewy24 są już aktywne na Twoim koncie.  

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Dominikova
#7 Wielbiciel#

Witam ja mam ten sam problem co opisała Pani wyżej . Ratunku cały czas widnieje w trakcie weryfikacji ;/

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Dominikova Weryfikacja na Twoim koncie nie powiodła się, ponieważ dane nadawcy przelewu weryfikacyjnego różnią się od danych właściciela konta na Allegro. W zakładce Dane konta znajdziesz informacje na kogo zarejestrowane jest konto, z którego tutaj piszesz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Dominikova
#7 Wielbiciel#

Witaj. Dziękuję za odpowiedź, mam pewien problem przez moje niedopatrzenie zamiast Dominika mam Dominik. Prosiłam o zmianę danych niestety odrzucono. To moje pierwsze zarobione pieniądze na allegro i przez moje niedopatrzenie nie dopisałam "a" w moim imieniu. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

Dominikova
#7 Wielbiciel#

Wysłałam moje zdjęcia dowodu , pesel, itp. tylko i wyłącznie jest problem z tym imieniem ;(

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dominikova, widzę, że zleciłaś wypłaty środków ze swojego konta. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

gumaglogow
#7 Wielbiciel#

witam. Mam ten sam problem co osoby wyżej można to sprawdzić ?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gumaglogow, widzę, że operator oczekuje na dane z banku - powinieneś wykonać przelew aktywujący konto Allegro. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

gumaglogow
#7 Wielbiciel#

problem w tym ze przelew został zrobiony  więc moge nawet przeslać potwierdzenie 

oznacz moderatorów

Client:94105884
#7 Wielbiciel#

Witam ma ten sam problem a allegro nie odpowiada 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94105884 Widzę, że prowadzisz z nami korespondencję w tej sprawie (nr 35366650) i dzisiaj otrzymałeś odpowiedź. Poczekaj na kolejną wiadomość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów