Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uważajcie proszę na podejrzane wiadomości w języku angielskim i osoby próbujące podjąć kontakt poza Allegro.
Właśnie „klient” chciał mnie wrobić we wzorcowe oszustwo, nieco przypominające tzw. przekręt nigeryjski, który polega na wyłudzeniu pieniędzy.
Wklejam nazwę tegoż „klienta”:
[edycja]
Czy ktoś miał podobną sytuację? Zastanawia mnie skala problemu.
@LovelyNatanLul, konto zostało zablokowane, dzięki za wiadomość! 🙂
Dostałem dzisiaj tą samą wiadomość o treści z różnych kont:
"Czy nadal masz swój przedmiot dostepny w sprzedazy, jesli tak, odpowiedz na moje osobiste email: berndkesslerbernd@gmail.com"
Client:102107174 Client:102110526
Ewidentna próba wyłudzenia ,najlepiej olej to ,nie wchodź z nim w dialog tylko zgłoś do allegro niech mu zablokują konto.
@wu_luke Dzięki za czujność, działamy już w sprawie tych kont.
Również dostałem taką wiadomość. To konto ewidentnie służy do wyłudzeń. Dziękuje za czujność, pozdrawiam.
@MichalPolomski, te dwa konta wskazane w wątku powyżej zostały zablokowane.
O jak dobrze że Pani jest.
Pani Maju czekają na Panią pytania o kilku dni w naszym wątku, co się stało że nie udzieliła Pani odpowiedzi?
@emil3q, zgodnie z Regulaminem Społeczności, działania moderatorskie nie są przedmiotem publicznej dyskusji na forum. Swoje ewentualne zapytania możesz kierować drogą mejlową na adres: spolecznosc@allegro.pl
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Ja również otrzymałam taką samą wiadomość z informacją o odpisanie na e-mail o którym już wcześniej ktoś wyżej pisał czyli: berndkesslerbernd@gmail.com
Wiadomość otrzymałam z dwóch różnych kont i to jeszcze innych od tych które osoba wyżej podawała:
Client:102154571oraz Client:102187587
@madziorka18m bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy oba konta.
Kolejny oszust:
Client:102200354
"Witam.
Czy ten przedmiot jest nadal dostępny w sprzedaży? Czy cena podlega negocjacji?
Uprzejmie odpowiedzieć bezpośrednio na mój e-mail tylko na.......( alicese40@gmail.com )
Dziękuję za zrozumienie.
Pozdrawiam."
@kamyk232, to konto jest już zablokowane. Dzięki za wiadomość!
@martaxxx84, to konto jest już zablokowane. Dzięki za sygnał. 🙂
Uwaga na ten e-mail i konto allegro.
@baguvix29081993 bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Witam,
kolejny klient do zablokowania
Pozdrawiam 🙂
@Gordon-Freeman, konto jest już zablokowane. 🙂
Dzień Dobry. Jestem nowy w sprzedaży na Allegro Lokalnie i chciałbym się dowiedzieć czy użytkownik Client:102305819 to nie oszust. Ponieważ w początku wiadomości widzę, że użytkownik niby zapłacił a wpłat żadnych nie ma, a widzę, że już samo Allegro interweniuje. Wrzucam też zrzut ekranu. Dziękuję z góry za odpowiedź.
@PatrixF Potwierdzam, to konto nieuczciwego użytkownika i jest już u nas zablokowane.