anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[03.07.2025] Awaria DHL

MAMY ROZWIĄZANIE!
SMA_X-Tiger
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy przewoźnik DHL Parcel notuje dzisiaj awarię i nie realizuje zleceń odbioru? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
212 ODPOWIEDZI 212
rgizara
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

Mamy kolojny dzień i nic się nie zmieniło w tej sprawie.

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

@rgizara Widzę, że nasi konsultanci skontaktowali się z Tobą w sprawie przesyłki wczoraj (tj. 07.07.2025) o 14:55, w konwersacji mailowej 52973919. Poprosiłem o jak najpilniejsze rozwiązanie sprawy.
Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację i proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
judka2903
#7 Wielbiciel#

Awaria została usunięta a ja dalej czekam na paczkę, miała być w piątek, w sobotę. 2 konsultantów  allegro tak mnie powiadomili, czekałam w domu... Dzisiaj Mija kolejny dzień, paczki dalej nie ma... Urlop mam specjalnie brać? Aby zobaczyć czy kurier wg przyjedzie i w jakim stanie po takim czasie będzie paczka.Po co dawać fałszywe informacje że coś będzie skoro ja dalej czekam na paczkę. Podany niby jest numer do kuriera, dzwonię a kurier jest zupełnie w innych rejonach Będzie chyba trzeba zrezygnować z paczki, która czekam i zamówić jeszcze raz, ale tym razem InPost@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@judka2903 To, że awaria została usunięta, oznacza, że system w pełni działa. Zaległe przesyłki są wciąż dostarsczane - proszę, podaj numer paczki, której dotyczy zgłoszenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
autodetal
#2 Obserwator#

Awaria nie została usunięta. Od piątku czekam na odbiór paczki. Od konsultantów Allegro nie od wczoraj nie mogę uzyskać informacji, kiedy kurier DHL odbierze przesyłkę.

oznacz moderatorów
fhulewer
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

Próbuję nadać automatem DHL paczkę, ale cały czas wyskakuje mi Błąd systemu. Sprawdziłam kilka automatów i w każdym mam to samo

paczka Allegro AD00NKBHB0

 

Czy ktoś miał może podobny problem i może poratować rozwiązaniem?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@fhulewer spróbuj za jakieś 1-2 H , system DHL ma za wąski przełyk , nie biegnij do maszyny zaraz po wygenerowaniu etykiety , pomału .... po drodze strzel ze 2 piwka .

oznacz moderatorów
fhulewer
#8 Zapaleniec#

To rzeczywiście musi mieć wąski przełyk - etykieta była wygenerowana wczoraj wieczorem,  no i dobre winko nie jest złe 😉

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@fhulewer uuu...to rzeczywiście długo , miałem już tak , nie obyło się bez wygenerowania drugiej etykiety .

oznacz moderatorów
Modzia_pl
#8 Zapaleniec#

Mieliśmy podobną sytuację, kiedy tuż po wygenerowaniu etykiety DHL kupujący przekierował ją do automatu DHL BOX i żaden automat DHL nie chciał jej przyjąć - w takim przypadku trzeba było zlecić podjazd kuriera lub udać się do oddziału DHL, ewentualnie punktu nadawczo/odbiorczego POP. Nie wiem jednak, czy podobne rozwiązanie będzie działać w ramach Allegro Delivery

oznacz moderatorów
Glaves88
#8 Zapaleniec#

System boxów dzialal tylko rano potem nie dalo sie doreczyć ani zrealizowac zbioru

oznacz moderatorów
Madmil
#7 Wielbiciel#

Klient wybrał sposób dostawy Allegro Automat DHL BOX 24/7 . Dlaczego tej paczki jak inne DHL nie można nadać w Żabce?

W Żabce bez problemu nadaję: Allegro Kurier DHL (AD), Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD), Allegro Kurier DHL. 

Czy to jakiś chwilowy błąd, przeoczenie? 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Madmil to globalna awaria przewoźnika. 
Gdy tylko otrzymamy informacje od DHL w tej sprawie, będziemy Was informować.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
facedental
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry

Dotyczy np. zamówienia nr: 13020298082. 

Dlaczego zamawiając kuriera 03.07 o godz. 12.09 dowiaduje się, że mogę zamówić kuriera dopiero na : 2025-07-04, 10:00 12:00. Oczywiście czas na wysłanie: do czw., 3 lip 2025, 23:59. Co to za niespodzianka? 

 

 

 

oznacz moderatorów
BikeOutlet_pl
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów
facedental
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za info

oznacz moderatorów
Drobnica_Piek
#7 Wielbiciel#

Jako firma piekarnicza, która dostarcza świeże produkty o bardzo krótkim terminie przydatności, jesteśmy rozczarowani ostatnimi zmianami w Allegro Smart!, które „zmuszają” sprzedawców do korzystania z przewoźnika DHL. W naszym przypadku skutkowało to poważnymi komplikacjami – DHL odnotował globalną awarię systemu, przez co nasze paczki nie zostały odebrane na czas.

 

Nie możemy sobie pozwolić na takie opóźnienia. Nasze wypieki muszą trafiać do klientów maksymalnie w ciągu 24 godzin od produkcji – każda zwłoka obniża ich jakość i sprawia, że przestają być pełnowartościowym produktem. Brak możliwości samodzielnego wyboru przewoźnika w ramach Allegro Smart! jest dla nas nie tylko uciążliwy, ale przede wszystkim szkodliwy.

 

Aby ratować sytuację, musieliśmy nadać przesyłki przewoźnikiem DPD, który – jak zawsze – zareagował sprawnie i bezproblemowo odebrał paczki jeszcze tego samego dnia. Niestety, ponieśliśmy dodatkowy koszt 285 zł.

 

Z pełnym przekonaniem możemy polecić DPD – są niezawodni i przewidywalni, czego niestety nie możemy powiedzieć o DHL, zwłaszcza przy tak krytycznych awariach. Liczymy na to, że Allegro w przyszłości umożliwi wybór przewoźnika, bo obecne rozwiązanie godzi w interesy firm takich jak nasza i przede wszystkim w zadowolenie końcowego klienta.

 

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Drobnica_Piek Jak widzisz Twój problem elegancko podmietli pod dywan , przenieśli na koniec do wątku  o podobnym temacie i sprawa załatwiona bo nikt tego nie przeczyta i z czasem przepadnie  ,a osobny wątek zbyt rzucał się w oczy .

oznacz moderatorów
bont
#8 Zapaleniec#

Allegro mogło by dać informacje o awarii przewoźnika to uspokoiło by kupujących w stosunku do sprzedających,

Poza tym potwierdzam DHL to najgorszy przewoźnik DPD nie jest lepsze ale DHL zajmuje pierwsze miejsce w tym rankingu:)

Też czekam n dwie przesyłki z DHL

oznacz moderatorów