Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostałem już dwa maile do dwóch różnych reklamacji, o treści:
Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji nr xxxxxx/2025, zgłoszonej 29 sierpnia 2025, przez xxxxxx. Wydaj decyzję reklamacyjną. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów formalnych po stronie kupującego (np. kupujący nie uzupełnił informacji lub nie odesłał towaru). Ze względu na przekroczony termin na odpowiedź na reklamację, kupujący może wnioskować o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
Pozdrawiamy Mail został wysłany automatycznie, dlatego na niego nie odpowiadaj. Możesz odpisać poprzez czat reklamacji. |
Dlaczego wprowadzacie sprzedających w błąd i informujecie o braku możliwości odrzucenia reklamacji, skoro termin mija o północy? Wasze działania nie są zgodne z prawem. Zaprzestańcie takich działań i to ino raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Średnia z matematyki zawsze byłam ale 14-ście dni od 29-tego sierpnia to mi wychodzi 12-stego września...Dziś jest 10-ty.
A tak poza tym to to jest drugi post, który widzę z taką dziwna datą.
@AnnaG-Antyki W tym poprzednim temacie zapytałem moderację czy aby na pewno sprzedający może "ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów formalnych po stronie kupującego (np. kupujący nie uzupełnił informacji lub nie odesłał towaru)."
Czy tylko wymienione w mailu powody są podstawą do odrzucenia reklamacji?
Wychodzi na to, że według Allegro jeśli kupujący spełni wymogi formalne to reklamacja musi zostać uznana.
Ogarnijcie ten komunikat 🙂
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ja tam mam reklamację średnio raz na pół roku. Odpukać. Idę na rękę i zapominam, bo to zwykle drobnica. Modle się tylko, żeby maile w razie czego dochodziły, bo nie zawsze im dochodzą jak trzeba. W weekend klienci znowu np sposób zapłaty wybierali długie godziny po samym opłaceniu zamówienia xD.
Tym co mają tego sporo serdecznie współczuję, nie wiem jak dajecie radę w tym bałaganie...
@TechartGSM działam w temacie i wrócę tu z odpowiedzią.
@TechartGSM podaj proszę numery zamówień, sprawdzę to.
bfd2fca0-7f1d-11f0-9db9-974526861db8
40212180-81a7-11f0-8df6-61f386884b26
@gdvorek Odpowiedzi brak, a bzdury (dodam że niezgodne z prawem) jak rozsyłaliście, tak rozsyłacie dalej. Skuteczność na poziomie... Nie napiszę jakim, by przypadkiem nie obrazić Szanownego Moderatora.
@TechartGSM o mnie się nie martw, trudno mnie obrazić. A wracając do twojej sprawy to jestem cały czas w konsultacji. Wrócę tu z odpowiedzią.
@gdvorek Co tu jest do konsultowania? Wystarczy spojrzeć że jakiś inteligent zaprogramował wysłanie komunikatu po 14 dniach od chwili złożenia reklamacji, zamiast po 14 dniach od godziny 0:01 po dniu zgłoszenia reklamacji. To taka filozofia że konsylium trzeba zebrać?
Edit: To że data zgłoszenia reklamacji w emailu jest nieprawidłowa to już szczegół, bo nie łamie prawa a jest zwykłym błędem, co nie znaczy że nie trzeba go poprawić.
@TechartGSM wrócę do Ciebie z odpowiedzią, proszę o cierpliwość.
Allegro macie błąd, dziś piszecie w mailu:
"Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji nr 304721/2025, zgłoszonej 25 sierpnia 2025, przez xxxxx."
od 25. sierpnia 14 dni to jakby nie liczyć 8.września.
Za to na samej karcie reklamacji w Sales Center:
Dodatkowo na czerwono, ze minął już czas na odrzucenie bo termin był do... 5 września 2025 23:59 (co się zgadza).
Reklamację można było odrzucić, co oznacza, ze błąd jest po stronie komunikatów tylko.
@EElektryka_com sprawdziłam maila wysłanego dzisiaj i widzę, że dotyczy on reklamacji z 22 sierpnia. Możesz proszę załączyć zrzuty ekranu z widocznymi komunikatami?
Komunikatów w dyskusji już nie mam bo odrzuciłem reklamację. Screen maila
@Sa_nova Swoją drogą - naprawdę według Allegro reklamację można "odrzucić tylko w przypadku niedopełnienie wymogów formalnych po stronie kupującego"?
Co jeśli formalności zostaną dopełnione a wada będzie wynikać z winy kupującego?
Można czy nie można? 😁
Z tego, co widzę, e-mail został wysłany dokładnie 14 dni co do minuty, ale wg prawa terminy nie są tak liczone, bierze się pod uwagę wyłącznie dzień, czyli czas na decyzję zawsze mija z końcem dnia.
@EElektryka_com czy ta reklamacja dotyczy konta, z którego piszesz czy jakiegoś innego? Nie odszukuję takiej wiadmości na Twoim koncie.
Dalej otrzymujemy maile ze przekroczono termin decyzji mimo, ze tak nie jest. Kiedy to naprawicie?
Rozumiem @EElektryka_com, czy wspomniana reklamacja dotyczy konta, z którego tutaj napisałeś, czy innego?