Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostałem już dwa maile do dwóch różnych reklamacji, o treści:
|
Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji nr xxxxxx/2025, zgłoszonej 29 sierpnia 2025, przez xxxxxx. Wydaj decyzję reklamacyjną. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów formalnych po stronie kupującego (np. kupujący nie uzupełnił informacji lub nie odesłał towaru). Ze względu na przekroczony termin na odpowiedź na reklamację, kupujący może wnioskować o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
Pozdrawiamy Mail został wysłany automatycznie, dlatego na niego nie odpowiadaj. Możesz odpisać poprzez czat reklamacji. |
Dlaczego wprowadzacie sprzedających w błąd i informujecie o braku możliwości odrzucenia reklamacji, skoro termin mija o północy? Wasze działania nie są zgodne z prawem. Zaprzestańcie takich działań i to ino raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
z każdego
Ależ @EElektryka_com ... Oczekuj na odpowiedź w milczeniu... Szanowny @gdvorek zamieścił wpis że z informacją powróci, to powróci. Wiem, wiem... Nie określił roku, ale wiarę mieć trzeba!
Screenshot zrobiony 19.09 o ~08.50
Czas na odpowiedź jeszcze nie upłynął. Czy jest szansa na naprawę tego buga? Wielokrotnie widziałem na Allegro Gadane sprzedawców zgłaszających ten sam problem. Takie sprzeczne z prawdą wiadomości powodują tylko niepotrzebne emocje.
Cały czas rozsyłacie bzdury... Długo to jeszcze potrwa??
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przepraszam najmocniej, że nadal nie wróciłem z odpowiedzią. Będę uczciwy z Wami, że nadal nie dostałem odpowiedzi, która byłaby dla mnie i dla Was pewnie też satysfakcjonująca.
Proszę dajcie mi jeszcze chwilę. Ja intensywnie działam w tym temacie.
W razie pytań służę pomocą!
Cały czas rozsyłacie wprowadzające w błąd emaile w tej kwestii... Dramat.
Mija kolejny miesiąc, a Wy cały czas OKŁAMUJECIE sprzedających o przekroczeniu czasu na wydanie decyzji reklamacyjnej.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM czy możesz podać mi, którego zamówienia dotyczy ta reklamacja?
@_HolaOla_ Tu nie chodzi o tą konkretną, o KAŻDĄ!!! Zawsze wysyłacie kłamliwe informacje, ale proszę bardzo, zamówienie de0d0750-b27c-11f0-86bb-d3124549a2c1
@TechartGSM dziękuję, poprosiłam już zespół o dokładne sprawdzenie tego.