Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostałem już dwa maile do dwóch różnych reklamacji, o treści:
|
Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji nr xxxxxx/2025, zgłoszonej 29 sierpnia 2025, przez xxxxxx. Wydaj decyzję reklamacyjną. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów formalnych po stronie kupującego (np. kupujący nie uzupełnił informacji lub nie odesłał towaru). Ze względu na przekroczony termin na odpowiedź na reklamację, kupujący może wnioskować o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
Pozdrawiamy Mail został wysłany automatycznie, dlatego na niego nie odpowiadaj. Możesz odpisać poprzez czat reklamacji. |
Dlaczego wprowadzacie sprzedających w błąd i informujecie o braku możliwości odrzucenia reklamacji, skoro termin mija o północy? Wasze działania nie są zgodne z prawem. Zaprzestańcie takich działań i to ino raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dodatkowo wspomnę, że Ola konsultuję temat i wrócimy z odpowiedzią gdy tylko ją otrzymamy.
@gdvorek w załączniku przesyłam printscreen maila, którego dostaliśmy z Allegro - sytuacja jest jeszcze dziwniejsza, bo w mailu jest informacja, że reklamacja została złożona 13.11, podczas gdy kupujący rozpoczął ją 11.11 - numer reklamacji 1004919/2025.
