anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[10.09.2025] Powiadomienie: "Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji"

MAMY ROZWIĄZANIE!
TechartGSM
#14 Krzewiciel

Dzisiaj dostałem już dwa maile do dwóch różnych reklamacji, o treści:

Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji nr xxxxxx/2025, zgłoszonej 29 sierpnia 2025, przez xxxxxx.

Wydaj decyzję reklamacyjną. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów formalnych po stronie kupującego (np. kupujący nie uzupełnił informacji lub nie odesłał towaru).

Ze względu na przekroczony termin na odpowiedź na reklamację, kupujący może wnioskować o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.

PRZEJDŹ DO REKLAMACJI 

Pozdrawiamy
Allegro

Mail został wysłany automatycznie, dlatego na niego nie odpowiadaj. Możesz odpisać poprzez czat reklamacji.

 

Dlaczego wprowadzacie sprzedających w błąd i informujecie o braku możliwości odrzucenia reklamacji, skoro termin mija o północy? Wasze działania nie są zgodne z prawem. Zaprzestańcie takich działań i to ino raz.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Dodatkowo wspomnę, że Ola konsultuję temat i wrócimy z odpowiedzią gdy tylko ją otrzymamy.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
wsm24_pl
#9 Pomysłodawca

@gdvorek w załączniku przesyłam printscreen maila, którego dostaliśmy z Allegro - sytuacja jest jeszcze dziwniejsza, bo w mailu jest informacja, że reklamacja została złożona 13.11, podczas gdy kupujący rozpoczął ją 11.11 - numer reklamacji 1004919/2025. 

wsm24_pl_0-1764149484954.png

 

oznacz moderatorów