Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostałem już dwa maile do dwóch różnych reklamacji, o treści:
|
Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji nr xxxxxx/2025, zgłoszonej 29 sierpnia 2025, przez xxxxxx. Wydaj decyzję reklamacyjną. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów formalnych po stronie kupującego (np. kupujący nie uzupełnił informacji lub nie odesłał towaru). Ze względu na przekroczony termin na odpowiedź na reklamację, kupujący może wnioskować o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
Pozdrawiamy Mail został wysłany automatycznie, dlatego na niego nie odpowiadaj. Możesz odpisać poprzez czat reklamacji. |
Dlaczego wprowadzacie sprzedających w błąd i informujecie o braku możliwości odrzucenia reklamacji, skoro termin mija o północy? Wasze działania nie są zgodne z prawem. Zaprzestańcie takich działań i to ino raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
z każdego
Ależ @EElektryka_com ... Oczekuj na odpowiedź w milczeniu... Szanowny @gdvorek zamieścił wpis że z informacją powróci, to powróci. Wiem, wiem... Nie określił roku, ale wiarę mieć trzeba!
Screenshot zrobiony 19.09 o ~08.50
Czas na odpowiedź jeszcze nie upłynął. Czy jest szansa na naprawę tego buga? Wielokrotnie widziałem na Allegro Gadane sprzedawców zgłaszających ten sam problem. Takie sprzeczne z prawdą wiadomości powodują tylko niepotrzebne emocje.
Cały czas rozsyłacie bzdury... Długo to jeszcze potrwa??
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przepraszam najmocniej, że nadal nie wróciłem z odpowiedzią. Będę uczciwy z Wami, że nadal nie dostałem odpowiedzi, która byłaby dla mnie i dla Was pewnie też satysfakcjonująca.
Proszę dajcie mi jeszcze chwilę. Ja intensywnie działam w tym temacie.
W razie pytań służę pomocą!
Cały czas rozsyłacie wprowadzające w błąd emaile w tej kwestii... Dramat.
Mija kolejny miesiąc, a Wy cały czas OKŁAMUJECIE sprzedających o przekroczeniu czasu na wydanie decyzji reklamacyjnej.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM czy możesz podać mi, którego zamówienia dotyczy ta reklamacja?
@_HolaOla_ Tu nie chodzi o tą konkretną, o KAŻDĄ!!! Zawsze wysyłacie kłamliwe informacje, ale proszę bardzo, zamówienie de0d0750-b27c-11f0-86bb-d3124549a2c1
@TechartGSM dziękuję, poprosiłam już zespół o dokładne sprawdzenie tego.
@_HolaOla_ Co tam wyniknęło z tej Twojej "prośby" do zespołu?? Minęło 10 dni. Odpowiem Ci - nic nie wyniknęło. Tak jak wysyłaliście KŁAMSTWA, tak do dziś dnia to robicie!!!!!!!!!!!!
Możecie w końcu przestać? Uprzejmie proszę... I TO RAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANDALE!!!!!!!
Jak Uokik im nie przywali, raz a porządnie, to nic się nie zmieni, będzie coraz gorzej...
U nas dokładnie to samo - przy czym nawet (mieliśmy szczęście - bo nie wiedzieliśmy nawet, że dotyczy to tylko niedopełnienia formalności przez klienta) odrzuciliśmy tak jak informuje allegro w mailu z powodu braku odsyłki i o dziwo allegro pobrało nam środki i zwróciło klientowi allegro protect. Jak dla mnie - przeraża mnie ilość błędów po stronie allegro i jakość działania portalu, niedomówień po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian .
Witam,
Mamy problem - reklamacja zgłoszona 11.11, termin do 25.11 do końca dnia. 25.11 o 14:30 dostajemy informację z Allegro o przekroczonym terminie reklamacji i o tym, że klient może zgłosić wniosek do Allegro Protect o zwrot środków! Tego samego dnia dostaliśmy od producenta informację, że reklamacja jest odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne, informacja została przekazana klientowi, a on już zgłosił wniosek do Allegro Protect. Prosimy o pilną pomoc w tej sprawie i odrzucenie wniosku klienta, bo zachowaliśmy termin odpowiedzi, Allegro nie może bezprawnie pobrać od nas środków i zwrócić kupującemu na odrzuconą reklamację. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Numer zamówienia: 591153f0-6257-11f0-841a-1fc8207aab35
@wsm24_pl Odrzuciłeś reklamację w terminie, to kupujący dostanie kasę ze środków Allegro a nie Twoich, tyle.
Kłamliwe maile co do przekroczenia czasu na decyzję wysyłają od miesięcy - zlej to, niech se pop***** brednie jak lubią.
@TechartGSM gdyby to tak wyglądało to nie ma problemu, ale Allegro po pierwsze, chce nakładać ograniczenia na konto, po drugie obciążyć nas kosztem tego zwrotu. Jak u Ciebie to wyglądało w przypadku tych "przekroczonych reklamacji", klienci składali wnioski do Allegro Protect?
U nas na razie Allegro wstrzymało wypłatę środków klientowi i czekamy na dalsze kroki.
Mogę prosić Ciebie o zrzut ekranu z informacją która wprowadza w błąd. Pomoże mi to w weryfikacji tego problemu. Dzięki.
@gdvorek Że co?? Wałkujemy temat od miesięcy, sprawa jest dokładnie taka sama jak w temacie:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/10-09-2025-powiadomienie-quot-up%C5%82yn%C...
Na który nie raczycie już nawet odpowiedzieć. Naprawdę masz aż tyle zgłoszeń że zapomniałeś o temacie poruszanym przez wiele osób w wielu wątkach i chcesz screeny do weryfikacji??
Nawet już powstrzymam się od komentarza w moim wrodzonym uprzejmym stylu...🤣