Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki oto błąd mi się pojawia przy jakiejkolwiek próbie zmiany cen dostaw z uwagi na nowe zmiany "najwyższych cen za dostawę" od 21 października 2024. Nie mogę zmienić żadnej ceny.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Możecie wytłumaczyć?
Metody dostawy [08c15d0b-9b24-4b3f-89a8-7a2b502abe55, 0aafb43c-e66a-46ec-9cc4-29bb39ebb483, 09ef5a54-c34d-41ef-908e-9b45ffbfa2e8, 0b257488-c85d-4507-b967-9b45ffbfa2e8, 025cb739-ef8e-45c4-9e7b-ce4e7fece8be, 09164667-daa5-42dc-8087-33d7485790ac] wymagają jednocześnie dodania metod [0b9bed2c-0bc1-4e1f-9694-29bb39ebb483, 0d83955a-4297-4169-adef-9790d53b11ff, 0ee3467f-5451-4060-856e-7a2b502abe55]
Nie można zmienić cen....
mam to samo:
Metody dostawy [08c15d0b-9b24-4b3f-89a8-7a2b502abe55, 0aafb43c-e66a-46ec-9cc4-29bb39ebb483, 09ef5a54-c34d-41ef-908e-9b45ffbfa2e8, 0b257488-c85d-4507-b967-9b45ffbfa2e8, 025cb739-ef8e-45c4-9e7b-ce4e7fece8be, 09164667-daa5-42dc-8087-33d7485790ac] wymagają jednocześnie dodania metod [0b9bed2c-0bc1-4e1f-9694-29bb39ebb483, 0d83955a-4297-4169-adef-9790d53b11ff, 0ee3467f-5451-4060-856e-7a2b502abe55].
Również mam taki komunikat:
wywala taki błąd
Metody dostawy [08c15d0b-9b24-4b3f-89a8-7a2b502abe55, 0aafb43c-e66a-46ec-9cc4-29bb39ebb483, 09ef5a54-c34d-41ef-908e-9b45ffbfa2e8, 0b257488-c85d-4507-b967-9b45ffbfa2e8, 025cb739-ef8e-45c4-9e7b-ce4e7fece8be, 09164667-daa5-42dc-8087-33d7485790ac] wymagają jednocześnie dodania metod [0b9bed2c-0bc1-4e1f-9694-29bb39ebb483, 0d83955a-4297-4169-adef-9790d53b11ff, 0ee3467f-5451-4060-856e-7a2b502abe55].
przy próbie aktualizacji cen.
Mam to samo, nie można zaktualizować cennika dostawy, wyskakuje powyższy błąd
@Halfrunt poczekaj do jutra, nigdy nie wprowadzam zmian w dniu jaki podaje allegro ( 21 październik ) bo zawsze coś się wykraczy 😄
U mnie bez problemu - odptszkowanie, ponowne zaptaszkowanie, nowa cena i mniejsza ilość sztuk, żeby do SMART nie dobierali. Poszło. O dziwoooooooo.
potwierdzam, u mnie to samo
AKTUALIZACJA 21.10.2024 14:53
Powinno już być ok. Sprawdźcie proszę, czy ten problem wciąż występuje.
Dziękuję za Wasze zgłoszenia. Dział techniczny już działa w tej sprawie. Wrócę z informacjami, gdy tylko je otrzymam.
A kto odda różnice w cenie przesyłek skoro nie możemy ich zmienić a sprzedaż trwa?
@Laser-ATL problem nie powinien już występować.
@la_nika ale @Laser-ATL zadał konkretne pytanie.
@brakestop @Laser-ATL nie przewidujemy rekompensat w związku z tym problemem technicznym.
@Laser-ATL jest odpowiedź. Nikt nie odda.
To jest właśnie fair play wg. Allegro - zepsuć, umyć ręce i jeszcze kasować za to niemałe pieniądze. Ciekawe, że w drugą stronę to nie działa. Spróbuj nie zapłacić prowizji tłumacząc się, że np. miałeś/miałaś awarię, kontrahent Ci nie zapłacił, etc. Nikogo to nie będzie obchodziło.