anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[22.09.2025] Wiadomość jest niezgodna z naszymi zasadami. Twój rozmówca jej nie zobaczy

MAMY ROZWIĄZANIE!
accadia
#13 Ambasador

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Klient zadal pytanie, czy jego paczka zostanie dzisiaj nadana - probowalismy udzielic klientowi 7 ponizszych odpowiedzi: 
1. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - przesylka jest gotowa od rana, jednak nie bylo jeszcze dzisiaj u nas kuriera. Doopiero gdy odbierze i zeskanuje paczki zmieni sie jej status 🙂

2. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - jej status zmieni sie dopiero w momencie, gdy kurier odbierze od nas paczki 🙂

3. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - mysle, ze w ciagu godziny bedzie u nas kurier po paczki 🙂

4. Dzien dobry 🙂 tak - czekamy na kuriera 🙂

5. Dzien dobry - tak 🙂

6. Dzien dobry 🙂

7....

ZADNA WYSLANA PRZEZ NAS WIADOMOSC NIE DOTARLA DO KUPUJACEGO A DO KAZDEJ OTRZYMALISMY PONIZSZA ODPOWIEDZ: "

Ta wiadomość nie została wysłana.
Wiadomość jest niezgodna z naszymi zasadami. Twój rozmówca jej nie zobaczy."
 
Co w takim razie mam odpowiedziec klientowi, zeby potem Wasz system nie przyznal mi punktow ujemnych? 
oznacz moderatorów
62 ODPOWIEDZI 62
AQUASYSTEMS
#13 Ambasador

teraz już wiem...

oznacz moderatorów
heavy_metal
#9 Pomysłodawca

Klient wysyła pytanie o cenę. W między czasie towar się sprzedał więc odpisuje klientowi jak na załączonym obrazku i co ? I dostaje wiadomość że wyraz sprzedane, nieaktualne jest wyrazem obraźliwym i wiadomości wysłać nie mogę.

Więc się pytam jakich mam użyć wyrazów, zwrotów aby odpowiedzieć klientowi ? 
   
Opera Zrzut ekranu_2025-09-22_150842_allegro.pl.pngOpera Zrzut ekranu_2025-09-22_151040_poczta.onet.pl.png

      

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@heavy_metal To wygląda na awarię. Nie pierwszy dzisiaj tu o tym piszesz.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

Otrzymałem informację, że wysyłanie wiadomości powinno działać prawidłowo. Gdyby jednak tak nie było, dajcie mi znać.

Przepraszam za niedogodności.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
actp-sklep
#10 Popularyzator

Witam.

Sytuacja jest prosta: Klient zamówił kwietnik robiony na wymiar. Potrzebuję od niego jeszcze jednego wymiaru.

Czy ktoś z moderatorów może mi wskazać, co w treści wiadomości, którą chcę wysłać do klienta jest "powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne

Treść wiadomości: 

"Dzień dobry. Dziękuję za złożone zamówienie. Czy jest Pan w stanie określić, jakiej średnicy doniczki będą używane ( np. 12-16cm, 16-20cm, 20-25cm)? Pozdrawiam, A..."

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Wiadomość nie przechodzi cenzury 🙂

Będę bardzo wdzięczna zz pomoc.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@actp-sklep podaj mi proszę numer tego zamówienia. Czy wiadomość próbujesz przesłać przez centrum wiadomości? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Firma_Plus
#7 Wielbiciel

Witam mam ten sam problem, absolutnie żadna wiadomość nie przechodzi cenzury.

oznacz moderatorów
piramida_rsl
#10 Popularyzator

Witam, ten sam [problem. Wszystkie automatyczne wiadomości "

Dzień dobry

Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Pozdrawiam
PIRAMIDA" Są usuwane z tytułu ["..]zawierała wyrażenia powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne, dlatego nie mogliśmy dostarczyć jej do odbiorcy.[..]"

 

oznacz moderatorów
piramida_rsl
#10 Popularyzator

Dzień dobry, problem jak niżej, nie da się wysłać wiadomości automatycznej, która jest kulturalna, ale allegro uznaje ją za obraźliwą. POchodzi z automatycznego systemu niezbędnika allegro. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Zrzut ekranu 2025-09-22 152726.png

oznacz moderatorów
kaiserpipes
#2 Obserwator

Nie mogę odpowiedzieć na wiadomość klienta. Sytem wyświetla komunikat - 

"Wiadomość jest niezgodna z naszymi zasadami. Twój rozmówca jej nie zobaczy."

Co mogę zrobić?

oznacz moderatorów
actp-sklep
#10 Popularyzator

 

Nr zamówienia c4fc19f0-9796-11f0-aede-817e60f99fcc

Próbowałam wysłać wiadomość przez skrzynkę mailową  oraz przed centrum wiadomości.

Nigdzie nie przeszło.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@actp-sklep na pewno chodzi o złożone, bo to zła kobieta była😉

oznacz moderatorów
TanioRTV
#9 Pomysłodawca

przed chwilą cenzura nie wysłała do klienta maila o treści:

Dzień dobry
Przesyłamy Fakturę VAT-KOREKTA do zakupu

Pozdrawiamy

oznacz moderatorów
piramida_rsl
#10 Popularyzator

Dokładnie, ten sam problem.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@TanioRTV  zauważyłem pewną zależność, wszystkie wiadomości zaczynające się od Dzień dobry są banowane, 

oznacz moderatorów
piramida_rsl
#10 Popularyzator

Również słowo "pozdrawiam" jest banowane...

 

oznacz moderatorów
FHANSAR
#10 Popularyzator

No u Nas to samo, faktury wysłane z automatu w wiadomości, a tu nagle, że wiadomości wysłane były wulgarne 😄

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Mam klienta i chciałem mu wytłumaczyć, że powinien wcześniej odstąpić od umowy, a nie po 3 miesiącach od zakupu. W trakcie korespondencji wysłałem mu wiadomość o takiej treści, pełny cytat:

"to bardziej chodzi o prowizję allegro od sprzedaży, oni ją zwracają tylko do miesiąca od daty zakupu, więc z tego pierwszego już i tak nie odzyskamy. Ale mówi się trudno - zaraz zlecę zwrot wpłaty"

po chwili otrzymałem info od allegro:

Treść Twojej wiadomości wysłanej do Client:111985028 zawierała wyrażenia powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne, dlatego nie mogliśmy dostarczyć jej do odbiorcy.

co takiego było obelżywego, czy wulgarnego w mojej wiadomości zacytowanej powyżej ?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_

 

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Dopiero co widziałam temat gdzie kilku użytkowników w ogóle nie mogło odpisać na wiadomość, więc to pewnie ma związek...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@mikeza  mamy rozwiązanie😉

KOGIEL_T_0-1758549954999.png

 

oznacz moderatorów