Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klient zadal pytanie, czy jego paczka zostanie dzisiaj nadana - probowalismy udzielic klientowi 7 ponizszych odpowiedzi:
1. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - przesylka jest gotowa od rana, jednak nie bylo jeszcze dzisiaj u nas kuriera. Doopiero gdy odbierze i zeskanuje paczki zmieni sie jej status 🙂
2. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - jej status zmieni sie dopiero w momencie, gdy kurier odbierze od nas paczki 🙂
3. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - mysle, ze w ciagu godziny bedzie u nas kurier po paczki 🙂
4. Dzien dobry 🙂 tak - czekamy na kuriera 🙂
5. Dzien dobry - tak 🙂
6. Dzien dobry 🙂
7....
ZADNA WYSLANA PRZEZ NAS WIADOMOSC NIE DOTARLA DO KUPUJACEGO A DO KAZDEJ OTRZYMALISMY PONIZSZA ODPOWIEDZ: "
teraz już wiem...
Klient wysyła pytanie o cenę. W między czasie towar się sprzedał więc odpisuje klientowi jak na załączonym obrazku i co ? I dostaje wiadomość że wyraz sprzedane, nieaktualne jest wyrazem obraźliwym i wiadomości wysłać nie mogę.
Więc się pytam jakich mam użyć wyrazów, zwrotów aby odpowiedzieć klientowi ?
@heavy_metal To wygląda na awarię. Nie pierwszy dzisiaj tu o tym piszesz.
Otrzymałem informację, że wysyłanie wiadomości powinno działać prawidłowo. Gdyby jednak tak nie było, dajcie mi znać.
Przepraszam za niedogodności.
Witam.
Sytuacja jest prosta: Klient zamówił kwietnik robiony na wymiar. Potrzebuję od niego jeszcze jednego wymiaru.
Czy ktoś z moderatorów może mi wskazać, co w treści wiadomości, którą chcę wysłać do klienta jest "powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne"
Treść wiadomości:
"Dzień dobry. Dziękuję za złożone zamówienie. Czy jest Pan w stanie określić, jakiej średnicy doniczki będą używane ( np. 12-16cm, 16-20cm, 20-25cm)? Pozdrawiam, A..."
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wiadomość nie przechodzi cenzury 🙂
Będę bardzo wdzięczna zz pomoc.
@actp-sklep podaj mi proszę numer tego zamówienia. Czy wiadomość próbujesz przesłać przez centrum wiadomości?
Witam mam ten sam problem, absolutnie żadna wiadomość nie przechodzi cenzury.
Witam, ten sam [problem. Wszystkie automatyczne wiadomości "
Dzień dobry
Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Pozdrawiam
PIRAMIDA" Są usuwane z tytułu ["..]zawierała wyrażenia powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne, dlatego nie mogliśmy dostarczyć jej do odbiorcy.[..]"
Dzień dobry, problem jak niżej, nie da się wysłać wiadomości automatycznej, która jest kulturalna, ale allegro uznaje ją za obraźliwą. POchodzi z automatycznego systemu niezbędnika allegro. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie mogę odpowiedzieć na wiadomość klienta. Sytem wyświetla komunikat -
"Wiadomość jest niezgodna z naszymi zasadami. Twój rozmówca jej nie zobaczy."
Co mogę zrobić?
Nr zamówienia c4fc19f0-9796-11f0-aede-817e60f99fcc
Próbowałam wysłać wiadomość przez skrzynkę mailową oraz przed centrum wiadomości.
Nigdzie nie przeszło.
@actp-sklep na pewno chodzi o złożone, bo to zła kobieta była😉
przed chwilą cenzura nie wysłała do klienta maila o treści:
Dzień dobry
Przesyłamy Fakturę VAT-KOREKTA do zakupu
Pozdrawiamy
Dokładnie, ten sam problem.
@TanioRTV zauważyłem pewną zależność, wszystkie wiadomości zaczynające się od Dzień dobry są banowane,
Również słowo "pozdrawiam" jest banowane...
No u Nas to samo, faktury wysłane z automatu w wiadomości, a tu nagle, że wiadomości wysłane były wulgarne 😄
Mam klienta i chciałem mu wytłumaczyć, że powinien wcześniej odstąpić od umowy, a nie po 3 miesiącach od zakupu. W trakcie korespondencji wysłałem mu wiadomość o takiej treści, pełny cytat:
"to bardziej chodzi o prowizję allegro od sprzedaży, oni ją zwracają tylko do miesiąca od daty zakupu, więc z tego pierwszego już i tak nie odzyskamy. Ale mówi się trudno - zaraz zlecę zwrot wpłaty"
po chwili otrzymałem info od allegro:
Treść Twojej wiadomości wysłanej do Client:111985028 zawierała wyrażenia powszechnie uznane za obelżywe, wulgarne lub niecenzuralne, dlatego nie mogliśmy dostarczyć jej do odbiorcy.
co takiego było obelżywego, czy wulgarnego w mojej wiadomości zacytowanej powyżej ?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dopiero co widziałam temat gdzie kilku użytkowników w ogóle nie mogło odpisać na wiadomość, więc to pewnie ma związek...