Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klient zadal pytanie, czy jego paczka zostanie dzisiaj nadana - probowalismy udzielic klientowi 7 ponizszych odpowiedzi:
1. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - przesylka jest gotowa od rana, jednak nie bylo jeszcze dzisiaj u nas kuriera. Doopiero gdy odbierze i zeskanuje paczki zmieni sie jej status 🙂
2. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - jej status zmieni sie dopiero w momencie, gdy kurier odbierze od nas paczki 🙂
3. Dzien dobry 🙂 Jak najbardziej - mysle, ze w ciagu godziny bedzie u nas kurier po paczki 🙂
4. Dzien dobry 🙂 tak - czekamy na kuriera 🙂
5. Dzien dobry - tak 🙂
6. Dzien dobry 🙂
7....
ZADNA WYSLANA PRZEZ NAS WIADOMOSC NIE DOTARLA DO KUPUJACEGO A DO KAZDEJ OTRZYMALISMY PONIZSZA ODPOWIEDZ: "
Aaaaa no to wszystko się zgadza, standard jakości już zachowany czyli zrobione i poprawione jak zawsze...
Czy tylko mi się wydawało czy oni środowisko testowe posiadali?
@AnnaG-Antyki Allegro już od dawna swoich użytkowników traktuje jak Beta-testerów😉, bo po co komuś płacić za testowanie produktu, jak użytkownicy zrobią to gratis
Może to Was zaskoczy, ale nie były to żadne „testy”, tylko zwyczajny błąd techniczny. Pojawił się nagle i został przez nas niezwłocznie usunięty.
Błędy techniczne niestety zdarzają się wszędzie - ważne, że reagujemy od razu i usuwamy ich skutki.
Bez urazy ale tu już nikt z użytkowników nie będzie zgadywał co jest zwyczajnym błędem technicznym, a co celowym działaniem. Jedno i drugie wygląda jednakowo.
Zgadzam się z Tobą i oczywiście nikt nie powinien zgadywać, co jest błędem, a co celowym działaniem. Dlatego jasno napisałem powyżej: to był błąd techniczny.
Gdyby chodziło o testy, poinformowalibyśmy Was o tym wprost.
Cieszę się bardzo, że wreszcie przyznałeś, że celowe działania Allegro w niczym nie różnią się od błędów technicznych xD To poważny postęp... Teraz jeszcze powiedz czy skorygujecie wszystkie punkty w statystykach użytkowników za ten czas? Przecież maksymalna liczba punktów jest tylko za średnią odpowiedzi w ciągu 2 -óch godzin...
Nic takiego nie napisałem - imponuje mi skala Twojej nadinterpretacji.
Jeśli otrzymamy konkretne zgłoszenia i okaże się, że ten błąd faktycznie wpłynął na statystyki, wtedy je przeanalizujemy. Na ten moment jednak jesteś jedyną osobą, która w ogóle o to pyta.
I z postępu nici... xD
@gdvorek bardzo się cieszymy, że błąd został szybko naprawiony😉, ale jak użytkownik popełni błąd, to od razu wpisujecie mu uwagę do dzienniczka i nawet jak naprawi swój błąd, to przez 30 dni musi pokutować za swój błąd, natomiast jak Allegro zrobi błąd, to nie można krytykować, bo przecież naprawiliście swój błąd
Oczywiście, że możecie krytykować - po to też jest to forum, żeby każdy mógł podzielić się swoją opinią.
Ogromna prośba tylko o to, aby odróżniać krytykę od wprowadzania innych w błąd, np. pisząc, że były to testy.
@gdvorek dla mnie to wyglądało jak testy, bo zapowiadaliście zmiany, ale jak zwykle coś "nie pyknęło"😉
Rozumiem. Otrzymałem od odpowiedniego zespołu informację: był to błąd techniczny, który na szczęście został już całkowicie wyeliminowany i nie występuje.
@gdvorek tak, już wiemy, że to był błąd techniczny, bo errare humanum est, ale jak widać boty też się mylą😁
Dobrego popołudnia!
Ja już się cieszę na naszą wspólną popołudniową zmianę - oby tym razem bez błędów 😎
No patrz, przegapiłam to. Czyli to był błąd podczas testów...
Czyli naściemniali naszemu moderatorowi... Czemu mnie to nie dziwi...
Przekaże do konsultacji to co piszecie. Wrócę do Was z odpowiedzią.
Oj tam. Nie widzę już sensu do drążenia tego. To był rzeczywiście błąd tylko podczas testów. Prędzej znajdę garniec złota na końcu tęczy niż to przypadek... Będzie jak zwykle. Najpierw zalew postów wkurzonych sprzedawców. Potem zalew postów wkurzonych klientów, bo sprzedawcy wydzwaniają jak coś nie gra, a on akurat w robocie był. Dalej pewnie będą kombinować jak usunąć numery telefonów klientów, znikną z Allegro, będą ukryte na etykietach. I wszyscy jak zwykle "przeszczęśliwi", sprzedawcy będą dostawać negatywy, bo klient zapomniał czegoś tam podać i nie mogli się zapytać. Moderatorzy będą mieli zatrzęsienie roboty; a support no jak zwykle coś tam skopiuje, coś tam wklei - nie koniecznie tam gdzie trzeba. Super sprawa. Nawet mnie to nie dziwi...
Już sobie wyobrażam te posty.... Współczuję Wam, mnie to już od dawna...
Wracam z odpowiedzią po konsultacji. Sprawa była wynikiem ludzkiego błędu.
Na tym myślę, że możemy zamknąć ten temat. A czy uwierzycie w to czy nie - tę decyzję zostawiam już Wam.