Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@cloudcloud @nat_not @msniezek wywołuję Was kolejny raz ponieważ mam już dość niekompetencji pracowników Allegro.
Jakieś 2 lata temu gdy weszły w życie nowe wymogi dotyczące wyglądu aukcji postanowiłem przed wprowadzeniem zmian i dostosowaniem wszystkich aukcji do nowych wymogów, zapytać oficjalnie pracowników Allegro czy taki i taki wygląd aukcji może być. Mój obecny wygląd został wówczas zaakceptowany, w międzyczasie były jeszcze uwagi z adnotacjami co wolno, a czego nie, co mam usunąć, co zmienić itp.
Tymczasem ostatnio, zdarzają mi się sytuacje, że np. moja aukcja jest usuwana bo nie podoba się komuś to, że piszę, że wszystkie informacje potrzebne są w odpowiednich zakładkach (mimo, iż taki tekst i taka forma była zaakceptowana przez Allegro wcześniej).
Ostatnio doszło nawet do takiej sytuacji, że jedną z aukcji z fartuszkami zamknęliście ponieważ pracownik stwierdził, że informacja o wykluczeniu ze zwrotu i podstawa prawna ma się znaleźć w zakładce zwroty, a ponadto skoro nie ma zwrotu to mam usunąć opcję zwrotu w 14 dni. No i sytuacja jest przedziwna, bowiem, jakiś czas temu, inny pracownik Allegro wyraźnie mówił, że informacja o podstawie prawnej i braku możliwości zwrotu MUSI być w OPISIE, a więc znów mamy o 180 stopni odmienną opinię. Ponadto, jeśli nie dam możliwości zwrotu w 14 dni, to tym samym nawet jeśli ktoś nie otworzy tego przedmiotu, nie będzie mógł go odesłać, lub zrobi to na mój koszt, bo oficjalnie nie będzie wówczas informacji o tym, że może to zrobić na swój koszt.
Absurd goni absurd. Ja już zapowiedziałem, że tą sprawę zgłoszę gdzieś do Waszego naczelnego działu do osób naprawdę kompetentnych. Nie może być tak, że 2 lata temu coś uzgadniam, jest to weryfikowane, są wprowadzane poprawki, a nagle, mimo, iż regulamin pod tym względem NIE ULEGŁ ZMIANOM, to inny pracownik chce się wykazać i usuwa aukcje. Do tego dochodzą ujemne punkty w jakości sprzedaży, a pracownik jest bezkarny i nie dociera do niego, jak piszę, że taka forma była wcześniej przez Allegro zaakceptowana.
Ręce normalnie opadają. Mam całą korespondencję sprzed 2 lat z dowodami. Wtedy specjalnie chciałem wszystko ustalić aby nie było niedomówień i właśnie sytuacji, że nagle mi zakończycie z jakiegoś powodu aukcję.
www_otosek_pl zgadzam się z Tobą w 100%. Dołożę tylko od siebie podobną sytuację z zamiennikami do szczoteczek Oral-B. Sprzedawałem szczoteczki jak inni użytkownicy, pewnego dnia wszystkie oferty zostały usunięte, dostałem upomnienie i punkty w jakości poleciały minusowe. Zapytałem pracownika dlaczego identyczne oferty promują w strefach okazji, na stronie głównej zamiast też je usuwać. Otrzymałem odpowiedź że moje oferty zostały usunięte przez uprawniony podmiot i tylko na jego prośbę takie oferty mogą zostać usunięte.
Otrzymaliśmy zgłoszenie od uprawnionego podmiotu, który współpracuje z nami w ramach programu Współpraca w Ochronie Praw. Oferowany na Twoim koncie przedmiot został przez niego zweryfikowany jako naruszający prawa do zarejestrowanego wzoru przemysłowego.
Jak widzisz jedni mają sprzedawać a inni pomagać utrzymać serwis, jednych się czepiają i usuwają oferty a takie same oferty innych użytkowników dalej widnieją i jeszcze je promują.
Allegro się zaczyna zapędzać do narożnika z tymi swoimi regulaminami i brakiem konsekwencji oraz stale rosnącymi prowizjami.
Przed chwilą dzwonili do mnie z jednej firmy gdzie dokonałem zakupu przez Allegro. Niby celem weryfikacji adresu do wysyłki. Przy okazji Pan wspomniał, że zaprasza na kolejne zakupy już telefonicznie bo odpada im prowizja i mogą zaproponować o wiele lepsze warunki cenowe. No i co na to Allegro? Tak będzie coraz częściej bo sprzedawcy też mają swoją cierpliwość i jak każdy ma znosić co chwila radosną twórczość pracowników Allegro i coraz więcej kasy oddawać w ramach prowizji to zaczną traktować Allegro jak zwykłą tablicę ogłoszeniową, na zasadzie, halo, wiecie, mam taką firmę, która ma mniej więcej taki asortyment.
Sam tak zacznę robić bo nie mam czasu i ochoty na użeranie się tutaj. Klient będzie chciał pełną ofertę, zajrzy do mnie na sklep. Tam dostanie niższe ceny i 100% towaru jaki mam w ofercie. Skompletuje więc sobie wszystko od A do Z. Z ciekawości sobie liczyłem to chyba za sierpień, ze SMART nie skorzystało aż 40% moich klientów Allegro. Wniosek z tego taki, że jak dam na sklepie wysyłkę też za 8,99, dopłacając nawet do niej troszkę to i tak będę do przodu na prowizji.
Gratuluję Allegro pomysłowości i pazerności 🙂 Jesteście gorsi niż ta przysłowiowa "chytra baba z Radomia" 🤣
Btw mi wczoraj odpisali na tą "reklamację". Oczywiście generalnie to samo co przed jej złożeniem. Jedynie proszą o dosłanie korespondencji z pracownikiem sprzed 2 lat. Jednak żeby było śmieszniej, od tamtej pory zasady pozostały niezmienne więc kierując się zasadą, że prawo nie działa wstecz, nie zmieniam niczego co było zaakceptowane wcześniej.
Z opisami też mam swoją historię... Allegro usunęło mi 06.02.2019 r. od godziny 10.25 do godziny 11.05 ok. 6000 ofert, bo ktoś uznał że nie są zgodne z nowymi wymogami, gdyż:
Niedozwolony jest zatem zapis:
"KONTAKT MAILOWY, TELEFONICZNY (...) ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ OSOBIŚCIE".
Dane kontaktowe powinny znajdować się w zakładce "O Sprzedającym".
Zapis dotyczący paragonu ("DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO ELEMENTU WYSTAWIAM PARAGON FISKALNY") powinien znajdować się w zakładce "Dostawa i płatność".
Każdą z nich musiałem poprawiać ręcznie. Pomijam już, że na tamtą chwilę zostało mi kilkaset ofert i przez miesiąc praktycznie zero sprzedaży. I mogę się zgodzić, że nie do końca były zgodne z regulaminem, ale usunięcie na raz tylu ofert to przegięcie. Oczywiście nie dało się nic dogadać z Allegro.
Teraz bardzo irytuje mnie sytuacja jak widzę oferty które nie dość, że mają podane dane kontaktowe, nr telefonów, adresy, opisy firmy, reklamy innych produktów. Bardzo nie fair.
@kndshop_pl Poczytaj sobie horror : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/karuzela-wym%C3%B3wek-allegro-zamykanie-of...