Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie...
Po co łączycie moje oferty w zestawy?
Jak to można wyłączyć?
Co za mądra głowa wpadła na taki pomysł?
Ja specjalnie nawet nie sprzedaje jako komplet bluza + spodnie ponieważ mogą różnić się odcieniem dzianiny z różnych dostaw.
A wy co robicie? Łączycie bluzy z krótkimi spodenkami... jasne spodnie z ciemną bluzą i tak dwie strony zestawów. Po co? Prosiłem o to? Teraz muszę to usunąć i pilnować kiedy znowu to zrobicie... bo z uporem maniaka robicie mi "dobrze"
Szanowna Pani w ogóle była łaskawa przeczytać co napisałem?
WYŁĄCZYŁEM automatyczne tworzenie zestawów , a Wy znów to robicie!
My już nie prosimy o możliwość decydowania o tym czy chcemy włączyć automatyczne tworzenie zestawów, My się tego DOMAGAMY!
Czy Allegro w końcu zacznie szanować ludzi i firmy które dają Wam żreć?
@TechnikaLublin Czy na pewno chodzi Ci o zestawy a nie o łączenie ofert z produktami lub wielowariantowość produktową?
Pani Natalio, Pani będzie uprzejma przeczytać co napisałem. Pisanie durnych pytań, byle tylko wykazać , że się Pani interesowała, jest nie tylko nieprofesjonalne, ale i strasznie wkurzające.
ZADAŁEM JEDNOZNACZNE PYTANIE:
Czy pracujecie nad tym by to sprzedający mógł zadecydować czy chce włączyć automatyczne tworzenie zestawów? Czy chce WŁĄCZYĆ, a nie czy chce wyłaczyć i usuwać szkodliwe bzdury, za które powinniście wypłacać odszkodowania, za czas poświęcony na ich prostowanie, za plamy na wizerunku firm którym ogłupiliście aukcje **piiip**ycznymi sugestiami.
@TechnikaLublin Pańskie pytanie: Czy w ogóle ktoś u Was pracuje nad tym by można było samodzielnie decydować o tworzeniu zestawów?
I odpowiedź Oli: możesz ze swoich ofert samodzielnie tworzyć zestawy, a jeśli nie chcesz żeby nasze automaty robiły to za Ciebie, możemy wyłączyć na Twoim koncie opcję automatycznego łączenia.
Automatyczne tworzenie zestawów możemy wyłączyć na prośbę użytkowników. Z treści Pańskich wpisów można wnioskować, że zrobił Pan to samodzielnie, a taka opcja nie jest w tej chwili dostępna - stąd moje durne pytania czy na pewno piszemy o tym samym. Mogę się jedynie domyślać, że korzystał Pan z opcji samodzielnego usunięcia konkretnych utworzonych automatycznie zestawów. Takie działanie nie powoduje wyłączenia samej opcji tworzenia automatycznych zestawów na Pańskim koncie.
W najbliższym czasie nic się nie zmieni, jeśli chodzi o automatyczne zestawy - nie będzie opcji ich samodzielnego włączania i wyłączania na swoim koncie.
Dziękuję za w końcu merytoryczną odpowiedź.
Jedyny wniosek: trzeba przeanalizować czy warto żywić wroga
Bardzo proszę o odpowiedź na poniższe pytanie
również proszę o wyłączenie automatycznych zestawów dla AQUASYSTEMS oraz samnapraw_pl
@AQUASYSTEMS Przekazałam Twoją prośbę o wyłączenie tej opcji na wskazanych kontach.
@AGLOPRIMA2 Z jakiego dnia jest ten mail? Ostatni zestaw na Twoim koncie został utworzony 11.09, czyli w dniu zgłoszenia Twojego konta do wykluczenia z tego mechanizmu. Jeśli zestaw został utworzony po tej dacie, podaj, proszę, numer oferty, której to dotyczy.
@w_kiwi mail dostałam wczoraj, numerów ofert nie podam, bo wszytko wywaliłam, analogiczna sytuacja wystąpiła na koncie AGLOPRIMA1
Czemu nie dostaję powiadomień na bieżąco jak pojawia się jakiś post w wątku? Wczoraj jakbym dostała info, to bym podała wszystkie informacje. Powiadomienia pewnie przyjdą dziś lub jutro.
Szkoda, że wy już nic nie ogarniacie 😞
@AGLOPRIMA2 Bez numerów ofert nie jestem w stanie nic zweryfikować. Proszę, dodaj tutaj numery, gdyby sytuacja się powtórzyła.
Co do powiadomień powiem "nie wiem, u mnie działa". 😉 A tak poważnie, to masz na myśli powiadomienia w prawnym górnym rogu na forum, czy powiadomienia mailowe? Czy nie wyciszyłaś przypadkiem tego wątku? Daj znać, zweryfikujemy to.
@la_nika proszę o usunięcie również naszych kont: bispol_pl, bispolcandles, Gloria_Wklady
@la_nika proszę o usunięcie również mojego konta: piramida_rsl z automatycznych zestawów
Proszę o wyłączenie automatycznych zestawów i na naszym koncie...
Proszę o wyłączenie tego z moich ofert i konta.
@vonPudlitz przekazałam.
Pięć dni temu grzecznie prosiłam o wyłączenie na koncie AntykwariatNWS łączenia automatycznych zestawów. W weekend ponownie wywaliłam 5 stron.
Czy jeżeli jest się niewielką firmą, takie prośby są ignorowane?
Bo widzę, że innym Panie Moderatorki odpowiadały, a mój wpis został totalnie zignorowany...
@AntykwariatNWS Przepraszam Cię za to przeoczenie. Przekazałam również Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu.
Tydzień temu prosiliśmy, żeby wyłączyć automatyczne tworzenie zestawów na koncie PrestigeWD