anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro delivery - opóźnienie i niesprawiedliwy komentarz

RED
#21 Demiurg#

Otrzymaliśmy negatywny wpis za dziadowskie działanie wysyłek allegro delivery, kolejny przypadek, gdy "przewidywanie czasu dostawy" okłamało kupującego

 

towar nadaliśmy natychmiast, a kupujący otrzymał go po tygodniu

Oczywiście kupujący obarcza nas winą, za złą deklarację czasu wysyłki późną dostawę - oczywiście błędy popełniło allegro delivery - nie my

kiedy to g. zacznie działać poprawnie?

przesyłek allegro orlenu nie można nadać tego samego dnia, system przerzuca odbiór na dzień następny, mimo, że kurier nie odebrał wcześniej jeszcze bieżących wysyłek

 

czas na wysłanie do wt., 29 paź 2024, 23:59
przewidywany czas dostawy śr., 30 paź 2024

nr przesyłki AD002ULP59 - allegro delivery - orlen
28 Oct 2024, 16:35 Przesyłka została przygotowana przez nadawcę
29 Oct 2024, 18:22 Kurier przekazał przesyłkę do magazynu
30 Oct 2024, 01:06 Przesyłka została przyjęta w sortowni
30 Oct 2024, 07:22 Przesyłka została przyjęta w oddziale
30 Oct 2024, 15:01 Kurier przekazał przesyłkę do magazynu
31 Oct 2024, 10:46 Przesyłka została wydana do doręczenia
31 Oct 2024, 13:48 Przesyłka oczekuje na odbiór
05 Nov 2024, 07:33 Przesyłka została doręczona

Któryś z moderatorów napisał tu ostatnio, że nie można tu źle pisać o wysyłkach allegro, ale mimo chęci dobrze się nie da

Drogie allegro, bierzecie podobno odpowiedzialność za swoje usługi - proszę wyjaśnić sprawę kupującemu i usunąć negatywną ocenę

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RED W sprawie usunięcia komentarza napisz proszę tutaj. Najlepiej jednak wcześniej skontaktuj się z klientem. Możliwe, że zdecyduje się na samodzielną zmianę wystawionej opinii.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@nat_not Dlaczego sprzedawca ma się prosić o zmianę opinii skoro nie ma w tym jego winy? W takich przypadkach gdzie ewidentnie widać winę innej strony allegro samo powinno taką opinie anulować a sprawę samemu sobie wyjaśnić z tym co zawalił dostawę.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

A czy Allegro nie chwaliło się, że bierze pełną odpwoiedzialność za działanie Allegro Delivery?

I ktoś napisał wam, że macie się poważnie zastanowić bo będziecie wyć bo nei jesteście do tego przygotowani

Okazuje się, że jednak nie, bo po głowie nadal dostają sprzedawcy.

za sjp:

odpowiedzialność

1. «obowiązek moralny lub prawny odpowiadania za swoje lub czyjeś czyny»
2. «przyjęcie na siebie obowiązku zadbania o kogoś lub o coś»
 
 
oznacz moderatorów

outdoor-bazar
#9 Pomysłodawca#

@nat_notModeratorka - klient sam z siebie nie wycofa "negatywnej opinii", bo najczęściej daje ją w przypływie emocji, żeby się wylądować na sprzedawcy. Wie to każdy, kto handluje. Bez sensu jest więc, żeby sprzedawca płaszczył się przed klientem, w sytuacji, w której nie zawinił.

Powinno się przywrócić ocenę za czas dostawy, ale ta ocena powinna trafiać na konto firmy kurierskiej, a nie sprzedawcy, tak jak kiedyś. Chyba wszyscy się zgodzimy że to, ze dawniej allegro oceniało sprzedawcę na podstawie tego, jak długo kurier wiezie paczkę, było id-tyczne,prawda?

Powinno się tez zrezygnować z tych przestarzałych metod "łapka w górę i łapka w dół", bo nie niosą ze sobą żadnej konkretnej treści. Łapka w dół to metoda nietransparentna.Nic nie mówi, a łatwo tu o nadużycia i pomyłki.

Mnie samemu dwóch klientów kliknęło łapkę w dół przez pomyłkę. Wystawili komentarze słowne, pozytywne w stylu 'Towar ok, sprzedawca uprzejmy. Polecam", a około takiego tekstu nagle łapka w dół "nie polecam". Czyli ewidentnie pomyłka.
Problem w tym, ze algorytm nie czyta opisów, tylko zlicza łapki w dół i kara sprzedawcę.

Serio? W XXI wieku zamiast rzetelnej współpracy mamy "automat oceniający" oraz system automatycznych kar, od których bardzo ciężko jest się odwołać?

Mamy już technologie pozwalające bardziej transparentnie oceniać jakość sprzedaży. Łapka w gorę i w dół powinna już odejść do lamusa. Podobnie jak zrezygnowano już z bicia uczniów linijka po ręce.

System gwiazdek za konkretne czynności jest o wiele bardziej czytelny i sprawiedliwy, o ile oceny z nich będą trafiać we właściwe miejsce.

Dziś modnie jest mówić, że sprzedawca bez klienta nie istnieje. Ale klient bez sprzedawcy tez nic nie kupi.  Jeśli pozwolimy, by niesprawiedliwy klient wyładowywał złość na sprzedawcy i niszczył mu biznes, stracą na tym inni konsumenci, którzy mogli u tego sprzedawcy zaopatrywać się korzystnie i zyskiwać na tym. 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Monika__L cyt:"A czy Allegro nie chwaliło się, że bierze pełną odpowiedzialność za działanie Allegro Delivery?"

allegro kłamało i kamie dalej

negatywny wpis za dziadowskie działanie wysyłek allegro delivery nadal istnieje, nie został usunięty, allegro łaskawie postanowiło sfałszować średnią komentarzy i nie jak to się teraz ładnie nazywa "nie liczyć go do średniej" - oczywiście czasowo

@nat_not allegro się jako firma kompromituje i tyle

@Monika__L  mamy dopisany ukryty dopisek - "ocena wynika z opóźnionej dostawy po stronie przewoźnika"

 oczywiście, MITYCZNY nikt nie napisał otwartym tekstem - TO JEST WINA SERWISU  lub TO JEST WINA ALLEGRO !

 

tak mi się skojarzyło:

https://demotywatory.pl/4737255/Niemcy-najbardziej-niewinna-narodowosc-w-historii

 

to już kolejny przypadek, gdy bezpośrednie działania lub zaniechania allegro powodują, że otrzymujemy negatywne wpisy pod naszym adresem

serwis o tym wie ale nie podejmuje zgodnie ze swoim regulaminem i przepisami prawa ich weryfikacji

 

 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

oczywiście oficjalny sklep allegro ma usuwane negatywne komentarze (opisywałem tutaj przypadek na forum) - bo działa na takich samych zasadach jak inni sprzedawcy

123 oceny usunięte (64 przez Allegro, 59 przez kupujących w tym 2 po rekompensacie)

 

 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@nat_not @RED @outdoor-bazar Kiedyś mądre przysłowie mówiło "Nie potrafisz, nie pchaj się na afisz". Po co serwis Allegro bierze się za usługi kurierskie, skoro sobie z nimi nie radzi? Przecież to nie są pierwsze dni czy tygodnie, ale kolejny rok działania (czy raczej niedziałania) tej żałosnej karykatury systemu dostaw.

Rozumiem, że w pewnym momencie ktoś z wierchuszki się połapał, że na przesyłkach Smart! zarabia głównie InPost, i zrobiło mu się żal. Ale może dość już tej nauki kosztem sprzedawców? Może czas wziąć odpowiedzialność za Allegro Delivery - zgodnie zresztą z oficjalną zapowiedzią? 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Ja już to kiedyś mówiłam- powodem jest zazdrosc

zazdroszcza inpostowi sukcesu z głównie paczkomatami i stwierdzili że każdy tak moze

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Monika__L @TomBanknoter problemem nie jest, że allegro nie idzie z wysyłkami

problemem jest brnięcie w kłamstwa i manipulacje

 

 

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@Monika__L "powodem jest zazdrosc"

Myślę że założenie jakoby zarządzający mieli w stosunku do pracy w Allegro jakieś uczucia np. wspomnianą zazdrość o paczkomaty, jest błędne. Uważam, że dla nich liczą się tylko liczby, zysk, Excel i jego tabelki. 

Pokusił bym się nawet o stwierdzenie, że całym tym Allegro zarządza już sztuczna inteligencja.....

oznacz moderatorów