anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro nie daje odpowiedzi na reklamację w terminie oraz nie odpowiada na wiadomości

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

Dnia 19 września zareklamowałem usługę dpd w allegro. W tym samym dniu dostałem potwierdzenie przyjęcia reklamacji. ''''Przyjęliśmy reklamację. Numer sprawy: "44860745" ref:!00D240aE05.!500Ti0GEXCn:ref''' W wiadomości tej jest podany termin rozwiązania reklamacji. Dzień dobry
właśnie otrzymaliśmy Twoją reklamację o numerze 44860745. ''''''''Wszystkie zgłoszenia staramy się rozpatrzyć w ciągu:

  • 14 dni, lub
  • 30 dni, jeśli reklamacja dotyczy usług dostawy i/lub usług dodatkowych. Zwracamy uwagę, że jest to termin instrukcyjny, który może ulec wydłużeniu zwłaszcza w przypadku konieczności pozyskania niezbędnych informacji od wykonawców usług.

Decyzję prześlemy na Twój adres e-mail.
Wiadomość jest automatyczna. Prosimy na nią nie odpowiadać.

Pozdrawiamy,
Zespół Allegro''''''

Dzisiaj mamy 24/10 czyli 35 dni od dnia przyjęcia reklamacji a ja nie mam od nich odpowiedzi. Blokują moje środki przez tak długi czas bez podania przyczyny czy odpowiedzi na reklamację. Piszę do nich maile ale oni odpowiadają że muszę trzymać się wątku rozmowy numer 44860745. Problem w tym że kiedy pytam o ta reklamację w tym właśnie wątku nikt nie odpowiada. Ostatni raz odpisali mi 18 października żebym podał kwotę roszczenia to oni złożą reklamację do dpd.................Ale ja przecież już złożyłem reklamację 19 września i allegro potwierdziło przyjęcia tej reklamacji w tym właśnie dniu czyli 19-tym września. ....To jak walka z wiatrakami. Chyba jedyne co mi zostało to napisać list do uokik. Może kiedyś się nad tym pochylą !!!! Przykre jak allegro traktuje sprzedawców. !!!!! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

Autozaslony
#12 Orędownik#

To jest kpina, co oni robią. Łamią swój własny regulamin i otwarcie mówią o tym, że mają to gdzieś.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Babyworld_Polska

Złóż skargę do UKE na brak odpowiedzi na reklamację w ustawowym terminie. UKE nie będzie interesować regulamin, a tylko to, co jest w ustawie i rozporządzeniu.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Mija reklamacja również nie została rozpatrzona w terminie 

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Trzeba pisać do uokik. ja zamierzam tak robić. jeden list nic nie zmieni ale tysiąc takich listów już tak.

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

Już druga reklamacja na dopłaty bez odpowiedzi allegro. Dzisiaj mija 31 dzień. ''''''Przyjęliśmy reklamację. Numer sprawy: "45171870" ref:!00D240aE05.!500Ti0GvGOc:ref'''''Reklamacja przyjęta przez allegro 4 października.

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

Do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi na reklamację złożoną przez nas i przyjętą przez allegro w dniu 19-go września. !!!!!! SKANDAL !!!!

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

Do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi na reklamację złożoną przez nas i przyjętą przez allegro w dniu 19-go września. !!!!!! SKANDAL !!!!

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  i kto tu łamie polskie przepisy?

brak odpowiedzi = uznana reklamacja

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Babyworld_Polska bardzo mi przykro, że nie otrzymałeś jeszcze odpowiedzi. Tak ja wyjaśniliśmy, jesteśmy jedynie pośrednikiem w tej reklamacji, więc nie mamy wpływu na decyzję, czy czas odpowiedzi przewoźnika.
Tak jak Doradca zapoewniał, monitoruje tę sprawę i gdy tylko otrzymamy odpowiedź przekażemy ją w zgłoszeniu nr 44860745. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Dlaczego na moje 2 reklamacje na obsługę allegro  nie ma odpowiedzi do dnia dzisiejszego reklamacje zostały złożone 18i 24 października 43649441 i 45530347 jest już po terminie i uznaje się je za pozytywnie rozpatrzone więc teraz poproszę o rekompensatę 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 jak doskonale wiesz nie mam możliwości rozpatrzenia Twoich reklamacji, tym bardziej przyznania rekompensaty, więc musze poprosić Cię o cierpliwość. Odpowiedzi otrzymasz w zgłoszeniach reklamacyjnych. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Autozaslony
#12 Orędownik#

 Nie chodzi o to!!!!

Czy Wy nie rozumiecie że łamiecie własny regulamin?

Dlaczego oczekujecie od sprzedawców czy klientów jego przestrzegania skoro sami go macie gdzieś?

Co znaczy cierpliwość. Skoro w regulaminie macie podane konkretne terminy to się ich przestrzega! 

Wasz dział reklamacji to jakieś święte krowy skoro nikt nie ma na nich wpływu.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

@la_nika  czy możesz podać adres e-mail do przełożonych działu reklamcji. 

Niech przełożeni się dowiedzą ci wyprawia dział reklamacji ,

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

Odpowiedź do Agent555. Nikt z Allegro nie da ci bezpośredniego kontaktu do przełożonych działu reklamacji. Przecież to monopolista. Tylko tysiące zgłoszeń do UOKIK coś pomoże. Pewnie niedługo dowiemy się o kolejnych milionowych karach dla allegro. I pewnie wtedy może trochę coś się zmieni na korzyść sprzedawców. I tak to działa od ponad 20 lat. Przykre ale prawdziwe. Tylko drugi a nawet trzeci gracz na rynku typu allegro spowodowałby iż konkurencja wymusiłaby na allegro inne reguły gry. W tej chwili ten monopolista nic nie musi robić. Bo po co skoro każdy narzeka a i tak każdy tu siedzi i nie odchodzi. A dlaczego ? Bo na dzień dzisiejszy allegro gwarantuje 8-9 sprzedaży na 10. Inni gracze maja zbyt mały udział w rynku. Szybko powstają ale i szybko przestają się rozwijać. Bo każdy jak tylko delikatnie urośnie to wyrównuje niemalże soje prowizje od sprzedaży do prowizji które ma allegro. Dopóki nie będzie konkurencji przez duże '''K''' dla allegro dopóty sytuacja się nie zmieni.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@la_nika nie ma czegoś takiego w przepisach jak pośrednik w reklamacji

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_Screenshot 2024-11-13 at 20-59-56 Odebrane (6) - babyworld.polska.allegro@gmail.com - Gmail.png

Na zrzucie ekranu są daty przyjęcia reklamacji przez allegro. Dlaczego Moderatorka la_nika przerzuca winę z allegro na przewoźnika ??? To nie ludzkie traktowanie kontrahentów. Ja składałem reklamację do allegro a nie do przewoźnika. To allegro naliczyło mi dopłatę 19-go września i do tej pory nie dostałem zwrotu za kompletnie bezzasadną dopłatę. To allegro powinno ułożyć tak współpracę z DPD aby nikt na tym nie cierpiał.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją że w allegro rządzi dział reklamcji i nikt nie może nic z tym zrobić i na nich wpłynąć nawet przełożeni , zarząd czy prezes . Dział reklamcji jest nietykalny i nadal będzie łamał regulamin i nikt nie zakończy tego procederu. Mogło by zakończyć UOKIK ale by musiało wpłynąć kilkanaście zgłoszeń żeby zajęli się sprawą 

oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

Chciałbym wszystkich poinformować iż dzisiaj otrzymałem odpowiedź w sprawie reklamacji numer "44860745" Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Od razu w zakładce rozliczenia z allegro pojawiła się kwota roszczenia. To znaczy że allegro bez udziału przewoźnika rozwiązała tą reklamację ponieważ w przypadku rozwiązania przez przewoźnika kwota roszczenia pojawia się w zakładce rozliczenia z allegro w ciągu 30 dni a nie od razu. Drogi Allegro dlaczego tak niemożna było zrobić co najmniej miesiąc temu ??? Tak czy owak dziękuję wszystkim za zaangażowanie w dyskusję o tej reklamacji. Mam nadzieję iż ktoś z allegro to czyta i pozwoli to na tworzenie portalu przyjaznego nie tylko kupującym ale również sprzedającym.  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Babyworld_Polska oczywiście, że ktoś z Allegro to czyta 🙂 
Wyjaśnię, że możemy wykonać korektę, ale tylko po pozytywnej odpowiedzi od przewoźnika, nie musimy wtedy czekać 30 dni, ale musimy otrzymać takie potwierdzenie.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Babyworld_Polska
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informację.

oznacz moderatorów