anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro nie przekazało pieniędzy dla sprzedawcy brak wpłaty

arturhei
#9 Pomysłodawca#

Reklamacja - brak przekazania wpłaty od klienta na nasze konto.
Nasz nick to: arturhei., NIP: 851-104-63-84.
W dniu 09.06.2024. klient [edytowano] zakupił kierownicę motocyklową nr aukcji: 9939198248 i zapłacił za nią kwotę 158,99 w dniu 09.06.2024. godz. 15:08, identyfikator płatności: 339069f1-2661-11ef-a829-775f415a518a. I ja to widzę w naszym administratorze allegro. Ta wpłata jednak nie dotarła na nasze konto, ja przynajmniej nie widzę jej na żadnym zestawieniu wpłat z tego i najbliższego okresu. Proszę o wyjaśnienie kiedy ta kwota została przekazana na nasze konto, a jeżeli nie została przekazana to przszę o niezwłoczne przekazanie jej na nasze konto.
Z poważaniem Dorota Heidemann nick: arturhei.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

@arturhei jeśli nie ma tu -https://salescenter.allegro.com/funds-and-operations-history? poszukaj w historii bo przy włączonych automatycznych wypłatach mogła powędrować na Twoje konto , a jak nie ma to klient nie opłacił zamówienia .

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@arturhei Sprawdziłam i to zamówienie zostało prawidłowo opłacone. Jeśli nie widzisz tej wpłaty, proszę, napisz do nas przez formularz. Doradca będzie mógł przekazać Ci potwierdzenie wypłaty.

Jednocześnie proszę Cię, abyś nie umieszczał danych personalnych klientów na forum publicznym. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów