Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Możecie mi to wytłumaczyć co tu się odjaniepawla? Przesyłka AD002734H8 i jej statusy (tak na marginesie dlaczego w języku angielskim?):
@atechnik_sklep Skieruję zapytanie w sprawie wskazanej przesyłki do odpowiedniego zespołu. Czy możesz doprecyzować, w którym miejscu na portalu widzisz statusy w języku angielskim?
@atechnik_sklep Otrzymałam informację, że paczka dwukrotnie oczekiwała w punkcie na odbiór, stąd taka ilość statusów. Dzisiaj ostatecznie się przeterminowała, dlatego kurier ją odbierze do zwrotu.
@w_kiwi ale, że co zginęła i się znalazła🤔 dodatkowo kurier najpierw odebrał paczkę, a 4s później wyjął ją z paczkomatu ?
@w_kiwi Paczka oczekiwała w punkcie ale czy powiadomiliście klienta o tym fakcie, czy tylko oczekiwała?
Nie każdy działa w modelu "oczekuję nieoczekiwanej przesyłki" i chodzi, pyta czy coś do niego przyszło, czy jest jakaś paczka.
Cześć, @atechnik_sklep. Tak, wysyłaliśmy do kupującego powiadomienia o oczekującej przesyłce.
@atechnik_sklep no to trochę przeżyła ta przesyłka😁, ciekawe w jakim jest stanie po takich przejściach🤔
@atechnik_sklep jeśli kupujący ma problem z odbiorem to może zadzwonić na naszą infolinię, a pracownik otworzy skrytkę zdalnie. Jeśli kupując się do nas zgłosi w sprawie tej paczki, wyjaśnimy to z nim, ale z tego co widzę, nie widzę żadnego kontaktu z nami z jego strony.
Oczywiście, że nie widzicie. Za to ów klient otwiera mi dyskusję - Powód otwarcia dyskusji:nie otrzymałem produktu.
Nawiasem mówiąc sam się dziwi co się tu odwaliło bo jak pisze, zamawiał do tej pory InPostem i nigdy nie było problemów a przy tym Allegro Delivery z połączeniu z Orlenem takie cuda.
@atechnik_sklep tego, że chodzi o dyskusję nie wskazałeś wcześniej, więc nie jestem w stanie zgadnąć w jaki sposób kupujący się z Tobą kontaktuje. Poproszę nasz zespół o wypowiedź w niej.