Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dla mnie mnie to sprawa bardzo bulwersująca.
Klient dokonał zakupu w dniu 07.11.2024 o godz. 18:46
Wybrał dostawę: "Allegro Przesyłka polecona"
Towar został wysłany na następny dzień, 08.11.2024, godzina nieważna, wszystkie paczki z poczty, gdzie nabijam 12 km i tak są odbierane o 15:30.
Nr zamówienia: df2d5ad2-9d2f-11ef-b631-f57048ad264a
Nr przesyłki: 00659007730913227661
Link do śledzenia: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730913227661
Data wysyłki 08.11.2024 , data dostawy 19.11.2024, data odbioru 21.11.2024.
Za tą transakcję otrzymałem negatywny komentarz. - "obcięte" 2 gwiazdki za obsługę i zaznaczona opcja "nieterminowa dostawa".
I jakaś dziwna informacja od Allegro, że "Ocenę pokażemy kupującym, ale nie liczymy jej do Twojej średniej." (info - Ocena wynika z opóźnionej dostawy po stronie przewoźnika) -
Moje postulaty do serwisu Allegro:
1. Proszę o natychmiastowe usunięcie tej oceny transakcji - jako sprzedawca wywiązałem się w 100% ze swoich zobowiązań. Nadawcą przesyłki był serwis Allegro - i to on odpowiada za przesyłkę.
2. Proszę o informację, czy w "ścieżce zakupowej" kupujący otrzymuje informację, kto jest nadawcą przesyłki, zgodnym z zawieraną umową i czy otrzymuje regulamin dotyczący dostarczania wybranego sposobu wysyłki.
3. Proszę o wskazanie linku do regulaminu przesyłek "Allegro Przesyłka polecona" - nie do ogólnego regulaminu Allegro, tylko regulaminu dotyczącego tego typu przesyłek - kiedyś jeszcze mogłem go wyszukać, termin dostawy nie był określony, teraz nie mogę go już wyszukać.
@AGD-SERVICE własnie to był powód dla którego jakis rok temu zrezygnowaliśmy z udostępnniania wysyłki allegro poleconym.
7-10 dni doręczenia to był norma a rekord coś koło 25 dni. Wiec kiedy allegro zaczeło pokazywać komunikaty " jutro u Ciebie" a klienci oczywiście nie czytali że dotyczy to tylko niektórych metod dostawy to zaczeli sie czuć wprowadzani w błąd.
Jeśli na 50% allegro poleconych musieliśmy pisać reklamacje (wiedzieliśmy że to bez sensu lecz klienci tego oczekiwali) to biorąc pod uwage straty czasu lepiej było je po prostu wyłaczyć.
Po wyłączeniu nie zauważylismy spadku sprzedaży a paczki docierają szybciej .
Allegro Polecony, to po stronie Poczty Polskiej jest Przesyłka Firmowa Polecona Zamiejscowa. Jest to usługa listowa, nie mająca gwarantowanego terminu doręczenia. Nadawcy nie przysługuje więc odszkodowanie za opóźnienie w doręczeniu przesyłki.
A termin deklarowany to cztery dni robocze (zarówno dla Allegro Polecony jak i Allegro Mini Przesyłka).
@pecela nasze doświadczenia z tą dostawą:
1) termin doręczenia - srednio około 6-7 dni
2) jeśli przesyłka niedoręczona w ciągu 7 dni - nalezy pisać reklamacje ponieważ przesyłka prawdopodobnie lezy w placówce gdzieś pod biurkiem
3) po napisaniu reklamacji nastepuje sprzątanie placówki - przesyłka w ciągu 2-3 dni zostaje doręczona
4) nastepnego dnia otrzymujemy odrzucenie reklamacji bo "przesyłka został doręczona"
5) jeśli klient jest cierpliwy i nie daje nam zanać że nie otrzymał przesyłki ( nie piszemy reklamacji) czas doręczenia 7-25 dni
Dlatego też wyłączylismy tą nieszczesną usługe.
Bo ogólnie tu preferuje się jak najniższy koszt obsługi przesyłki, a nie szybkie jej doręczenie.
Z systemu śledzenia PP (dane surowe, jest też powód awizacji)
{
'czas': '2024-11-19 14:07',
'jednostka': {
'nazwa': 'UP Bogdaniec'
},
'kod': 'P_A',
'konczace': False,
'nazwa': 'Awizo - przesyłka do odbioru w placówce',
'przyczyna': {
'kod': 'P_ND_Z',
'nazwa': 'Adresat nieobecny / zamknięta siedziba adresata'
}
{
'czas': '2024-11-19 15:35',
'jednostka':
'nazwa': 'Centralna Baza Danych ZST'
},
'kod': 'P_WSMS',
'konczace': False,
'nazwa': 'Wysłano powiadomienie sms',
'przyczyna': None
},
{
'czas': '2024-11-19 15:36',
'jednostka': {
'daneSzczegolowe':
'nazwa': 'Centralna Baza Danych ZST'
},
'kod': 'P_WEMAIL',
'konczace': False,
'nazwa': 'Wysłano powiadomienie e-mail',
'przyczyna': None
},
pecela - popatrz na terminy - co Allegro pokazuje na aukcji, a jak jest dostarczane.
W dniu dzisiejszym złożyłem kolejną reklamację - "Allegro przesyłka polecona" .
Link do śledzenia: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730926364070
Od dnia 25.11.2024 przesyłka jest "w transporcie".
Jeszcze niedawno mogłem wyszukać regulamin przesyłek "Allegro przesyłka polecona" - teraz nie mogę tego znaleźć - czyżby "zamierzone działanie" ?
Cena wzrosła z 6,99 na 7,99 zł + prowizja.
Za ta cenę, a nawet taniej mogę wysyłać z serwisu "BL.....KA".
A tam jest jako "priorytet" - i nie ma problemów z szybką dostawą.
Coraz bardziej nachodzi mnie na to, żeby zrezygnować z tego typu przesyłek - Allegro przesyłka polecona.
Powody - jest ich sporo:
- Allegro nie wywiązuje się ze wskazanych na aukcji terminów dostaw tych przesyłek
- Kupujący nie mają dostępu do regulaminu tych przesyłek nawet podczas zakupu - próbowałem dokonać takiego próbnego zakupu z tą przesyłką - do chwili zapłaty nie miałem żadnej informacji, że akceptuję regulamin dostawy.
- Błąd serwisu Allegro - kupujący może podać w adresie dostawy jedynie nazwę ulicy, bez numeru budynku. Wprawdzie jest to adresowane automatycznie, ale ja to jeszcze sprawdzam przed wysyłką i w takich przypadkach muszę wstrzymać wysyłkę i kontaktować się z kupującym - co wpływa na statystyki odnośnie czasu wysyłki. Niestety - nikt nie ma wpływu na to, że kupujący nie podał numeru mieszkania w bloku - to praktycznie dotyczy kupujących "zza wschodniej granicy" - uważają, że jak podadzą nr bloku, bez n-ru lokalu - to listonosz i tak dostarczy przesyłkę.
Najgorsze jest to:
Brak żadnej odpowiedzi od Allegro.
Nawet odpowiedź typu: "bujaj się" coś by znaczyła. A tu nic.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_