Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie i proszę o wyjaśnienie moderatorów lub kogokolwiek z tego cyrku, dlaczego allegro protect bezprawnie akceptuje wnioski, temat stary jak rzeka na forum pełno tego przykładów, w tym kolejny mój.
Czy "obsługa" nie musi znać regulaminu? Drugi raz akceptujecie wniosek naciągacza, do którego nie macie prawa do rozpatrzenia, za pierwszym razem zajęło mi miesiąc edukacja tej pożal się boże anonimowej obsługi. Pieniądze odzyskałem ale straciłem wiele godzin na dyskusje i oczekiwanie i teraz znowu muszę to robić!
Klient przez 2 miesiące ciągle pisał to samo kłamstwo w dyskusji, składał wnioski które były odrzucane, ciągle mu odpisywaliśmy a on ciągle pisał jak mantra swoje ciągnąc dyskusje w nieskończoność. Zakładam, że po prostu zna wasze praktyki i niechlujstwo i wiedział, że w końcu ktoś mu to potwierdzi. Wczoraj w święto znowu złożył wniosek i jakiś **piiip**a mu go zaakceptował bez oczekiwania na nasza odpowiedź. Oczywiście nie czytając całej dyskusji w której już jeden wniosek nie został przyznany a my wyjaśniliśmy wszystko wielokrotnie co ma podstawy w prawie i regulaminie.
Płacimy po kilkadziesiąt tysięcy prowizji miesięcznie a obsługują nas po prostu **piiip**i, którzy działają bez podstawowej wiedzy jaką jest regulamin i załącznik nr 9, który jasno określa kiedy można przyznać wniosek, kolejny raz muszę tracić czas i nerwy na te zbędne dyskusje.
Proszę ten wniosek sprawdzić ponownie i oddać nam pieniądze, to jest po prostu złodziejstwo w białych rękawiczkach. Myślicie że będziecie sobie robić jakiś **piiip**o program z kilkoma punktami w regulaminie a później podciągać pod niego wszystko jak leci? Nie gdy człowiek potrafi czytać.
Wniosek protect: 859510-1750318656
Dyskusja: afcebb5d-214e-4294-a317-b5d2e6ded5fe
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@szybkie_czesci zapewniam, że nie jesteśmy na cyrkowej arenie i w trosce o merytoryczny przebieg rozmowy proszę o rezygnację z wulgaryzmów.
Weryfikuję temat i wrócę do Ciebie z informacją.
Haha wypipowywanie wypowiedzi to nieraz gorszy wulgaryzm od tego co pod "piiiip" się znajduję:) A czasami wypipowuje nawet nie wulgaryzmy jak np. popie.rdu.łka... Nagminnie muszę kropki wstawiać jak o drobnym przedmiocie piszę...
@szybkie_czesci Widzę, że klient złożył reklamację 16 kwietnia o godz. 9:50 w formularzu zwrotu. Zgodnie z prawem, powinien otrzymać odpowiedź do 30 kwietnia.
W dyskusji załączyłeś decyzję z 15 maja, niestety sporo po terminie, więc reklamacja została automatycznie uznana za zasadną.
W tej dyskusji doradca nie uwzględnił wszystkich kwestii związanych ze sposobem rozpatrzenia reklamacji po Twojej stronie, które zostały już przeanalizowane przy rozpatrywaniu wniosku.
Sama decyzja we wniosku była prawidłowa (na podstawie dostępnych nam informacji). Skontaktujemy się z Tobą w korespondencji Allegro Protect oraz ekspert wypowie się w dyskusji.
Dzięki za wyrozumiałość i przepraszamy za wcześniejsze nieścisłości.
.
Po pierwsze to klient dostał odpowiedź szybciej a otworzył dyskusję później, bo nie spodobało mu się negatywne rozpatrzenie reklamacji.
Po drugie, to zgodnie z jakim prawem? Nie rozumiecie co jest dla mnie wręcz komiczne, że prawo to nie daje wam jako spółce z o.o. możliwości dysponowania naszymi środkami w tej sytuacji? To jest przywilej i prawo konsumenta, on może od nas żądać uznania reklamacji po przekroczeniu terminu, ale allegro jako pośrednik nie ma umocowania w załączniku nr 9 ani prawie do takiego działania.
I tylko ten załącznik może być podstawą do obciążania nas dodatkowymi kosztami.
Proszę się nie posługiwać zapisami w prawie, które was nie dotyczy i pokazać mi gdzie jest w regulaminie allegro i załączniku nr 9 zapisane o reklamacji, terminie reklamacji, o uznaniu towaru niezgodnego z umową na podstawie przekroczenia terminu?
Dla ułatwienia wklejam go tutaj:
Spółka w ramach Allegro Protect umożliwia zarejestrowanemu Kupującemu ubieganie się o rekompensatę, w przypadku gdy:
@gdvorek co to znaczy cyt:
W tej dyskusji doradca nie uwzględnił wszystkich kwestii związanych ze sposobem rozpatrzenia reklamacji po Twojej stronie, które zostały już przeanalizowane przy rozpatrywaniu wniosku.
czy to znaczy, że moderator w dyskusji popełnił błąd lub zaniechanie?
-----------------------------------------------------------------------
cyt:
Po pierwsze to klient dostał odpowiedź szybciej a otworzył dyskusję później, bo nie spodobało mu się negatywne rozpatrzenie reklamacji.
Allegro nie uwzględnia istnienia takiej sytuacji i nie zgodnie z prawem zmusza sprzedawcę do ponownego procedowania reklamacji.
@szybkie_czesci ile już było tutaj sytuacji, gdy sprzedawca został potraktowany allegro protectem, gdy w/w nie miały miejsca
@szybkie_czesci w tej sprawie zachęcam Ciebie do kontaktu mailowo lub w dyskusji gdzie prowadzisz już kontakt w tej sprawie, jeśli coś jest nadal do wyjaśnienia.
@RED zacytowałeś mnie i ja jasno i zrozumiale napisałem co się wydarzyło w dyskusji.