Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nowość i zaskoczenie
taki sobie wpis z komentarza oficjalnego sklepu
cyt:
"Zwróciłam telefon w stanie nienaruszonym, gdyż okazał się niewygodny. 3 tygodnie czekałam na zwrot pieniędzy. Sprzedający nie potrafił logicznie wytłumaczyć opóźnienia. Po 2 "ustawowych" tygodniach dopiero zaczął się proces weryfikacji przesyłki, gdzie do 14 dni powinnam otrzymać zwrot. Po 3 tygodniach stresu, konwersacji i domagania się o swoje - otrzymałam zwrot między w ramach Allegro Protect. Nigdy już skorzystam z "oficjalnego" sklepu Allegro."
Co i do kogo Kupująca musiała napisać wniosek z allegro protect?
Kto przystąpił do długu/roszczenia?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@gdvorek " Nic to nie zmieni."
Zmieni, prędzej czy później zmieni. Nic nigdy nie jest stałe, wieczne...