- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witajcie,
czy spotkał się ktoś z sytuacją naliczenia kosztów dodatkowych 10,99 za przesyłkę nie odebraną przez klienta w terminie, zwróconą do nadawcy?
Przesyłki adresowane na odbiór w punkcie.
W regulaminie nigdzie nie widzę informacji o tym, że jako sprzedający ponosimy koszty za taki zwrot.
Jeżeli czegoś nie doczytałem to z góry dziękuje za naprowadzenie;)
z Pozdrowieniami
Kamil
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ePlatinum Niestety spotkał i spotykał będzie nadal. Masz to zapewne w aneksie do umowy z pocztą
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ePlatinum WEJDŹ W JAKĄKOLWIEK SWOJĄ OFERTĘ I KLIKNIJ ZWROTY . TAM MASZ WSZYSTKIE INFORMACJE .POTRĄCASZ KLIENTOWI KOSZT ZWROTU.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz jakieś podparcie tych informacji? Czy można obciążyć klienta za zwrot przesyłki zakupionej w pakiecie smart? Rozliczanej defacto miesiąc później.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ePlatinum TAK U.S MÓWI JASNO ,, KUPUJACY NIE MOŻE NARAŻAĆ SPRZEDAWCY NA DODATKOWE KOSZTY ,,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ciekaw jestem jak ma się do tego przekierowanie przesyłki poprzez przewoźnika.
Przesyłki zamówione w smarcie pocztą do żabki.
Z jakiś przyczyn przewoźnik zmienił miejsce odbioru na placówkę pocztową.
Jakby nie patrzeć winy klienta nie ma, zamówił do żabki, karzą odebrać na poczcie..
Nie lubi kolejek, nie miłej Pani z okienka.. itp.
Znając życie ciężki temat, i jak zwykle sprzedawca na przegranej pozycji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ePlatinum TEN TEMAT JUŻ BYŁ PORUSZANY , ALLEGRO UMYWA RĘCE , A POCZTA ZASŁANIA SIĘ REGULAMINEM .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ePlatinum ZNALAZŁEM JESZCZE TEN POST POCZYTAJ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Serdecznie dzięki za szybką i konkretną pomoc.
Jakoś nie mogłem sam znaleźć tego artykułu, może przez irytację i zdenerwowanie?
Ogólnie jak patrze na to wszystko to normalnie ręce opadają.
Nie przypuszczałem, że zostaną wprowadzone, aż takie zmiany w rozliczeniach zwrotnych paczek.
Najlepiej jest przyzwyczaić ludziska do darmowej dostawy wszędzie trąbić jakie to jest dobre, bezpłatne itp tralalaa, a z czasem znaczną część obciążeń przerzucić na sprzedających.
Dziękuje raz jeszcze.
Nie ma co psuć sobie piątku:)
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ePlatinum w przypadku zwrotu z odbioru z punktu to jeszcze ma podparcie w umowie, ale ja zostałem obciążony 10,99 za zwroty allegro poleconych. Co dla mnie nie jest do końca normalne ??
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Czułam przez skórę że tak będzie. Darmowy jest zdaje się w przypadku Smart a reszta powrotów poleconych jest płatna. Polecieli jedną ceną za zwroty i już. Zresztą poczekamy co Ci odpowiedzą. Mi na szczęście żaden polecony póki co nie wrócił.
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_Brzeg według aneksu podpisywanego do umowy z pocztą zwrot allegro poleconego w wyniku np. niedoręczenia jest darmowy (sprawdziłem to dzisiaj w swoim aneksie). Bez względu, czy to smart, czy nie smart. Zasadniczo tak działa e-commerce, że zwroty są za free, bo mam również zwykła umowę i tam jest to samo. Jestem bardzo ciekaw co mi odpowie allegro, bo to trochę dziwne, że płacimy za coś co jest w umowie za darmo ???
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mało tego, te dopłaty miałem wszystkie w przypadku allegro poleconych smart, czyli takich, za które klient nie płacił 🙂
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza To już są w ogóle jaja. Aż nie mogę się doczekać co Allegro na to .
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Przejrzałam umowę, zwrot jest faktycznie za darmo. A nawet na stronie Allegro stoi jak byk
15. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie, o którym mowa w pkt. 14, przesyłkę zwraca się do Sprzedającego bez pobierania opłaty za zwrot przesyłki.
Tutaj . Patrz III b. Doręczenie przesyłek punkt 15
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_Brzeg kolejna rzecz, na którą trzeba zwracać uwagę w rozliczeniach. Dam znać jakie jest stanowisko allegro, ale moim zdaniem powinni skorygować opłaty.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Ale tak się nie da pracować. Sprawdzaj czy smart jest smartem, czy powrót jest faktycznie za darmo i tak bez końca . Produktyzacja to już w ogóle zapewnia dodatkowe wrażenia, zwłaszcza gdy chodzi o ksiązki . Znaczenie ma rok wydania, rodzaj okładki i to wszystko trzeba analizować bo produkty w bazie są w dużej części do d.... I takim sposobem zamiast zająć się normalną pracą grzebię w zakładkach i sprawdzam to co z założenia Allegro ma usprawniać proces sprzedaży. Ja raczej cierpliwa jestem z natury ale są jakieś granice .
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_Brzeg Jak powiedział ekspert docelowo wszystkie przedmioty na Allegro mają być "sproduktyzowane" ...
A w wypadku książek, pocztówek itp to już zupełna jazda :
rok wydania, wydawnictwo, okładka twarda, miękka, z obwolutą, bez obwoluty, zafoliowana czy nie, używana, czy nie, z autografem, popisana czy tylko zagięte kartki itp itd... wszystko to powoduje że to są przedmioty ciężkie do opisania i jednostkowe...i oczywiście inaczej wyceniane
Mam wrażenie że podręcznik pod tytułem " 108 987 prostych kroków jak sprzedawać na allegro" będzie miał ciag dalszy...
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash Najprostszym krokiem będzie wyniesienie do kubła z makulaturą i uwierz jestem coraz bardziej do tego przekonana .
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_Brzeg Niestety nie tacy sprzedawcy to nie target Allegro i najlepiej aby zniknęli i nie przeszkadzali....
A co do książek, znajomy porządkował mieszkanie i przygotował ponad 100 książek za które chciał po 1PLN ...skonczyło się na makulaturze...
BRÓSLI
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »