Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Mam nieopłacone zamówienie klienta datowane 21.06.2022 o 11:43 (wisi jako nowe ze statusem płatność rozpoczęta). Minęło 7 dni, czy nie powinno się z automatu anulować, a prowizja wrócić?
@DlaMistrzow_pl srawdź jaka forma przelewu , dla tradycyjnych obowiązuje 14 dni .
@DlaMistrzow_pl Jeśli chodzi o to zamówienie: cd5c9671-f144-11ec-a57a-13d83b68bbfc, jest już anulowane.
Tak, w nocy czyli z lekkim opóźnieniem, zostało anulowane i przyznano rabat.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie chcę powielać wątków więc napiszę w tym.
Zamówienie z dnia 26.07 - nieopłacone.
Do dnia dzisiejszego nie zostało automatycznie anulowane. Mogę prosić o sprawdzenie dlaczego tak jest?
@komis-bell w przypadku płatności przelewem tradycyjnym (a taka forma została wybrana przez osobę, która dokonała tego zakupu) nieopłacone zamówienie anulujemy po 14 dniach, czyli w tym przypadku jutro.
@la_nika Faktycznie całkiem o tym zapomniałem.
Dzięki!
Mówimy o 7/14 dniach kalendarzowych czy roboczych?
@wiki0441 Kalendarzowe.
Ostatnio jakaś plaga nieopłaconych zamówień.
Czy w tym przypadku jest podobnie - tzn. trzeba czekać 14 dni na automatyczne anulowanie ?
https://allegrolokalnie.pl/oferta/torba-futeral-pokrowiec-na-aparat-fotograficzny
Czy sprzedający ma podgląd na wybraną przez kupującego formę płatności?
@bymyside Kiedy środki wpłyną na saldo w Allegro Finanse, otrzymasz powiadomienie. Płatność do tego zakupu została utworzona, ale nie jest jeszcze zakończona. Jeśli pieniądze nie zostaną zaksięgowane w ciągu 5 dni, transakcja zostanie anulowana.
Mam podobny problem. Nie wiem czy kupująca wybrała jako formę zapłaty zwykły przelew (???) @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Płatności widnieje jako rozpoczęta od 11 dni f2eb9710-5bdd-11ee-bd5f-731458c67a79. Kiedy zamówienie zostanie anulowane.
@AYA-PL Kupująca wybrała płatność przelewem tradycyjnym. Najlepiej skontaktuj się z nią, żeby wyjaśnić czy opłaciła/opłaci zamówienie.
Nieopłacone zamówienia z opcją płatności przelewem tradycyjnym są anulowane po 14 dniach.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Aby nie powielać tematów.
Proszę o anulowanie zamówienia 79731780-50d4-11f0-b3aa-8f543c77c231 . Zamówienie jest nieopłacone (status PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA) ponieważ klient minutę później zrobił ponowne zamówienie na ten sam towar, które już poprawnie opłacił (zamówienie 89a1da60-50d4-11f0-8c5e-df9522bec728 )
@HMS_Computers_II nie mamy możliwości anulowania zamówienia czy płatności. Stanie się to automatycznie, także proszę Cię o cierpliwość.
Dobry Wieczór,
Ja mam 3 zamówienia ze statusem NOWE, rozmawiałem z kupującym - starszy Pan i nieco nie ogarnął opcji anulowania zamówienia a złożył aż 3 (co wiąże się z 3 prowizjami pobranymi)
Czy możemy je anulować i uzyskać zwrot prowizji?
Dzień dobry @Aquarolgro! Przykro mi, ale tak jak Alicja napisała wcześniej, technicznie nie mamy możliwości anulowania zamówienia. Zostaną automatycznie anulowane, gdy płatność się nie powiedzie. Czy kupujący chce zrezygnować z wszystkich trzech zamówień?