Witajcie,
Mam nieopłacone zamówienie klienta datowane 21.06.2022 o 11:43 (wisi jako nowe ze statusem płatność rozpoczęta). Minęło 7 dni, czy nie powinno się z automatu anulować, a prowizja wrócić?
@DlaMistrzow_pl srawdź jaka forma przelewu , dla tradycyjnych obowiązuje 14 dni .
@DlaMistrzow_pl Jeśli chodzi o to zamówienie: cd5c9671-f144-11ec-a57a-13d83b68bbfc, jest już anulowane.
Tak, w nocy czyli z lekkim opóźnieniem, zostało anulowane i przyznano rabat.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie chcę powielać wątków więc napiszę w tym.
Zamówienie z dnia 26.07 - nieopłacone.
Do dnia dzisiejszego nie zostało automatycznie anulowane. Mogę prosić o sprawdzenie dlaczego tak jest?
@komis-bell w przypadku płatności przelewem tradycyjnym (a taka forma została wybrana przez osobę, która dokonała tego zakupu) nieopłacone zamówienie anulujemy po 14 dniach, czyli w tym przypadku jutro.
@la_nika Faktycznie całkiem o tym zapomniałem.
Dzięki!
Mówimy o 7/14 dniach kalendarzowych czy roboczych?
@wiki0441 Kalendarzowe.
Ostatnio jakaś plaga nieopłaconych zamówień.