Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ od zeszłego tygodnia występuje problem z integracją z apaczka. Otrzymałam informację od serwisu,że jest to wasza zasługa i żeby kontaktować się z wami. Mianowicie nie zaciągają się juz żadne zamówienia z allegro jedynie ze statusem NOWE. Do tej pory tak nie było. Nie rozumiem dlaczego wprowadziliście takie zmiany? Kolejne utrudnienie jedno z dziesiątek. Po otrzymaniu zamówienia klient dostaje informację że jest w realizacji, bo jest. A nie da się go już pobrać. Nie mogę zmieniać ich z powrotem na nowe bo klient otrzyma cofnięcie statusu. Nie będę zmieniać statusu na w realizacji gdy już będę drukować etykietę, bo jest w realizacji dużo wcześniej. Psuje to cały harmonogram ZNOWU. Proszę to naprawić.
@petinek_pl konsultuję to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika czekam na odpowiedź już prawie tydzień..
@petinek_pl przepraszam, że czekasz, ale ja również nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi.
Na razie wiem, ąe nie było to zmieniane po stronie naszego API, nie wiemy, jak działa aplikacja Apaczki.
Z tej informacji wynika, że to Apaczka wprowadziła nową funkcję i nie było to związane z nami, ale ponieważ otrzymałaś taką odpowiedź od konsultanta, dopytuję o to jeszcze.
Przypomniałam się już w konsultacji.
Tak, dwukrotnie konsultanci powiedzieli mi,że jest to wasza wina i jest tak od momentu wprowadzenia przez was jakichś zmian w ostatnich tygodniach.
@la_nika mija kolejny tydzien a ja caly czas czekam, lekceważenie sprzedawcow jak zawsze..
@petinek_pl nie chcę obronić allegro (wiadomo, że są źli) ale nie przypominam sobie ostatnio żadnej zmiany API w zakresie pobierania danych o zamówieniach.
Natomiast mam pewne przypuszczenia dlaczego zdecydowano się na pobieranie zamówień tylko ze statusem "NOWE" - ale to może @la_nika pochwali się co udało się ostatnio naprawić 🤣