Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy juz calkowicie siegneliscie dna, ze znowu odpier......dalacie takie numery?
Znowu sie zaczelo automatyczne wystawianie ofert na rynkach zagranicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZAWSZE!!! po wystawianiu nowych ofert wchodze i usuwam je ze wszystkich rynkow zagranicznych. Na dodatek po wejsciu rynku slowackiego i wegierskiego sam udostepnilem na nim wszystkie swoje oferty, zeby potem je od razu stamtad usunac - aby Wasze algorytmy nie robily tego za mnie przez pol roku po kilka ofert dziennie.
Potem znowu beda sytuacje, ze w srodku nocy udostepnicie oferty na rynkach zagranicznych, klient cos kupi, a na odpowiedz, ze my nie sprzedajemy na zagranicznych wersjach Allegro, bo nie spelniamy norm prawnych, otrzymujemy negatyw. Wasze tlumaczenie jak zwykle - za wszystko odpowiada sprzedajcy, mimo iz ZAKRĘT to wy robicie samowolke!!!
Od paru dni znowu sie zaczelo udostepnianie wszystkich starszych ofert na pozostalych wersjach Allego. Kwestia czasu jest, az siegniecie totalnie dna - nastapi w koncu taki moment, ze banka peknie, zarowno kupujacy jak i sprzedajacy masowo przejda do konkurencji i nie bedzie juz odwrotu i sposobow na ratunek!!!
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@accadia zachęcam Cię do weryfikacji cenników dostawy, ponieważ automatycznie traktujemy oferty jako zgłoszone do udostępnienia na rynkach zagranicznych, gdy dodasz do swoich cenników przynajmniej jedną metodę dostawy do Czech, Słowacji, czy Węgier.
Szczegóły znajdziesz w tym artykule.
@RaBarbar_ka
Tak - wiem o tym, jednak napisze jeszcze raz dla lepszego zrozumienia
Wszystkie moje starsze oferty, ktore udostepniliscie zostaly udostepnione przez Was ponownie - juz raz je wycofywalem, wiec jakim prawem robicie to ponownie wbrew mojej woli.
I powtorze po raz kolejny - do tej pory zawsze unikaliscie rzeczowej odpowiedzi powtarzajac jak mantre regulke o wycofaniu wysylki zagranicznej z cennikow:
zapewne zdajecie sobie sprawe, ze innymi prawami rzadzi sie sprzedaz w polskim sklepiem na polskich warunkach prawnych, do ktorego przyjezdza klient z zagranicy, a co innego sprzedaz w sklepie zagranicznym, gdzie obowiazuja inne przepisy. Dlaczego wiec swiadomie zmuszacie sprzedawcow do lamania prawa i sami udostepniacei oferty w zagranicznych serwisach?
Nie oczekuje tutaj zadnej odpowiedzi, ale jestem pewny Waszej swiadomosci na ten temat, jednak ktos odgornie zabornil o tym pisac - lamiecie prawo na potege i macie to w powazaniu.
Na fb na Waszym profilu czytalem komentarz jakiegos redaktora, ktory rowniez jest tutaj i szykuje sie do napisani artykulu na temat Waszej samowolki - nie moge sie doczekac rezultatow
@accadia Wystarczy wykreślić możliwość wysyłki do tych krajów i po kłopocie ,nikt z automatu twojej sprzedaży tam nie przeniesie a jak ktoś będzie z tych krajów chciał kupić to sam zapyta i wyślesz mu jak będziesz chciał (ła) na swoich warunkach.