Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mi się wydaje czy ten cyrk zwany allegro chce wprowadzić automatyczny zwrot pieniędzy przy zwrotach towarów ?
Co z sytuacją kiedy otrzymam zwrot i nie będzie w przesyłce to co powinno być ? Z kim mam się później szarpać o swoje pieniądze ? Bo w cuda nie wierzę że allegro stanie po stronie sprzedawcy @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Ale to chyba chodzi o anulowane zamówienia, a nie stricte zwroty.
Mówisz o tych zminach? https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/nowosci-i-zmiany-dla-kupujacych-w-najblizszych-miesiacach-Wv6zV...
Hej dołączam sie do pytania
Bo ja mam takie zwroty których klient nigdy nie wysłał bo albo sie rozmyślił albo klikną omyłkowo i zostawiał sobie zakupiony produkt ?
Kolejna sytuacje spakowałam paczkę i zawiozłam ja do punktu nadań o 10:11 a o 10:16 klient zgłasza zwrot paczki ?
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tam chodziło o zamówienia anulowane. Dla małych sprzedawców to raczej nie problem. Tym razem problemy będą mieli więksi. Niektórzy mają problem z wyłączeniem zamówień anulowanych z wysyłek. Te zamówienia i tak wychodzą i są nieodbierane. Klient zostanie z kasą i zamówieniem. Jako ta malutka nie wiem jak to dokładnie działa ale było tu troszkę postów... Dla kupujących jednak to jest zdecydowanie na plus. Obecnie często widać posty gdzie nawet nie kupujący ale sprzedawca anulował transakcję i przetrzymuje zwrot 2 tygodnie naciągając ustawę. Większości tych co szybko zwracają nie powinno to zaszkodzić, wręcz ułatwić sprawę. Tym co nagminnie przetrzymują kasę za anulowane to na rękę nie będzie...
może faktycznie nie doczytałam, ale nie będę zdziwiona jak wprowadzą to na rynku PL to o czym pisałam - w tym cyrku to jest wszystko możliwe 😉
podtrzymuję ! "cyrk" ! Ciągłe zmiany. Dzieciaki wymyślają, firma akceptuje.