Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Nie wiem czy allegro chodzi aby trzymac sprzedajcego pod butem na twarzy czy nie.
Uznaliscie wniosek POK kupujacego i zablokowaliscie nam natychmiast konto. Dlaczego z automatu uznajecie wniosek jesli jest bezpodstawny ? Kupujacy w dyskusji sam przyznal ze dostal towar ze zdjęcia bo poznal to po szczegolach ale uwaza ze jest niezgodny z opisem. Ok walic to. Wyslalismy wam odrazu potwierdzenie przelewu. Nagle przychodzi informacja o blokadzie naszych kont. Zaledwie miesiąc po odblokowaniu po poprzedniej sytuacji, w ktorej rowniez uznaliscie z automatu wniosek pok. Czy mogę prosić kogoś aby odblokował nam konta, bo nie wiem z jakiego powodu i czemu są zablokowane !!??
@msniezek dlaczego w ten sposób traktujecie sprzedających ? Nie potraficie chociaż spróbować zrozumieć sprzedającego zamiast ślepo uznawać wnioski nieogarnietych ludzi ?
Proszę Cie o pomoc i odblokowanie kont. Jesteśmy dobrymi sprzedawcami.
Nie jesteście dobrymi sprzedawcami w mojej ocenie. 97.4% pozytywów to bardzo słaby wynik na Allegro.
To ze nie wlazimy w D klientom, ktorzy chca byc ponad prawem to nie znaczy ze nie jestesmy dobrymi sprzedawcami. Zarowno klient jak i sprzedawca maja swoje prawa i obowiazki. NIGDY nie wychodzimy poza to co możemy. Dlatego w Twojej ocenie same cyferki w tym momencie nic nie znaczą
@_HolaOla_ czy moglbym prosic o pomoc ?
@carsam Oczywiście, ale wysłałeś do nas 3 wiadomości w tej sprawie i na 2 z nich otrzymałeś już odpowiedź. Na tę chwilę uprzejmie proszę, abyś spokojnie kontynuował korespondencję mailową w sprawie odblokowania konta.
Cierpliwie czekam i na biezaco sprawdzam czy wszystko jest ogarniete ale odpowiedzi trwaja prawie zawsze po ok 12 godzin. Ja prosze w tym momencie tylko o to aby zajac sie ta sprawa.
@_HolaOla_ takie pytanie. Skoro uznalismy klientowi reklamacje to mamy prawo aby wymienic towar na wolny od wad - zgodnie z prawem sprzedajacy wybiera sposob rozpatrzenia reklamacji. Na ten moment mamy otwarta jedna dyskusje, w ktorej klient domaga sie zwrotu gotowki (na ktory nas w tym momencie nawet nie stać), a my informujemy go, że tylko i wylacznie wymiana towaru na drugi. Aby klient miał wiekszy wybor, zaproponowalismy mozliwosc wymiany na calkowicie inny towar z naszego asortymentu ale rowniez nie chce sie zgodzic.
I teraz taka sytuacja. Allegro każe nam ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM i dopiero wtedy odblokuje konta. I tu sie pytam - jak i dlaczego jesteśmy przymuszani do zapłaty przez Allegro ? Jak tak można ? Proszę, abyś odpowiedziała w jaki sposób mam wyjść z tej sytuacji ?
Jeśli odstąpił od umowy w ciągu 14 dni, musicie oddać pieniądze za towar i za wysyłkę do niego. Jeśli reklamował ze względu na wady, nie musicie oddawać pieniędzy pomimo jego żądania, o ile to była pierwsza reklamacja tej rzeczy, bo jeśli kolejna, to musicie oddać całą wpłatę i koszt odesłania. Jeśli to pierwsza uznana reklamacja, macie prawo rzecz wymienić na taką samą, wolną od wad i musicie ją odesłać na swój koszt i oddać kupującemu pieniądze za przesłanie rzeczy do was. Klient nie ma obowiązku brać innej rzeczy w zamian.
Proszę o odpowiedz @_HolaOla_ , xyz96 temat zostal zalozony aby porozmawiac z dwoma konkretnymi osobami. Nie jesteś żadną z nich dlatego proszę o nie udzielanie się.
To jest Społeczność i tutaj odpowiadają Allegrowicze. Konkretne osoby to już ci zablokowały konto i bardzo słusznie zrobiły.
Jeśli rozpatrzyłeś reklamację zgodnie z prawem, to jest sprawa między kupującym a sprzedającym, a allegro wykorzystuje tu swoją pozycję i bezpodstawnie blokuje koto zawsze możesz zgłosić to tu - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
@msniezek chcialbym rowniez poznac Twoje zdanie
@_HolaOla_
@msniezek
Konto zostalo odblokowane lecz pozostałe konta nie zostaly odblokowane, choc zostaly zawieszone z powodu tego już odblokowanego konta - swietnie.. Prosilbym o reakcje
Ponawiam również pytanie o stosowane praktyki Allegro zwiazane z "przymuszaniem" zablokowanego użytkownika do pewnych zachowań, które wykraczają poza prawo. Chciałbym abyście jako pracownicy Allegro wypowiedzili się w tej kwestii
W jaki sposób udało Ci się wpłynąć na Allegro, żeby odblokowali konto? Dali się przekonać do Twoich racji?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Blokada konta byla calkowicie bezpodstawna, blokada trwala bardzo krotko. Na tym koncie nam nie zalezy bo na pozostalych kontach działamy porzadnie. Te konto poszlo w odstawke i wyraznie przy nim widac UMOWA WYPOWIEDZIANA. Na pozostałych kontach mamy 100% oraz 99.1% pozytywnych komentarzy więc jakością skoczylismy do gory. Teraz allegro odblokowalo nam konto, ktore jest nam do niczego nie potrzebne a reszta uzywanych jest zablokowana nadal, choc ich blokada wynikala tylko ze starego konta, ktorego umowe z Allegro wypowiedzielismy
Tylko nadal mecza mnie praktyki, ktore Allegro stosuje w trakcie gdy sprzedający próbuje konto odblokować. Jeśli dobrze widzę, to troszkę migają sie od odpowiedzi. A ja poprostu bez zadnych zlosliwosci pytam się tutaj, bo nawet gdy pisalem w rozmowach z Allegro kazdy pracownik unikał odpowiedzi na to pytanie. Wiec poki konta poblokowane to skupię się na oficjalnych wypowiedziach pracownikow Allegro co do przymuszania sprzedających do natychmiastowego rozwiązywania spraw z kupującymi, co wiązałoby się z koniecznością straty firmy, pomimo tego iż do tej straty dojść nie powinno. Czytaj - Allegro kaze CI rozwiazac sprawe z uzytkownikiem X. Uzytkownik X jest przedsiebiorca i chce skorzystac z prawa do 14 dniowego zwrotu przedmiotu bez podania przyczyny. Zwrot takiemu klientowi się nie należy bo umowa nie jest konsumencka, ale jest to warunkiem odblokowania konta.
To nie jest w porządku i bardzo proszę o wypowiedzenie się w tym temacie
Jakiej pomocy oczekujesz, skoro jako firma nie podajesz czasu na odstąpienie od umowy, a przy reklamacji informujesz, że po jej uznaniu zwracasz za sam towar? Allegro bez zmiany tych zapisów nigdy nie powinno odblokować tego konta, bo wszystkie Twoje oferty naruszają prawo i regulamin.
Poza tym to; "Każdy towar sprowadzany jest na indywidualne zamówienie. W przypadku gdy klient życzy sobie kupno np. drzwi bez osprzętu, maski bez osprzętu lub inny towar, z którego jest potrzeba zdemontowania lub zamontowania innych elementow, towar taki nie może zostać zwrócony."
Kpisz, czy o drogę pytasz?
Niestety, albo stety-od strony klienta, prawo jest prawem.
1 - jesteś zbyt małym sprzedawcą, żebyś miał jakieś względy i pomoć ze strony serwisu Allegro.
2. - Jeśli "carsam" - to twój profil na ALL - jest beznadziejny - tez mam zablokowane jedno konto na All - ale powody blokady mojego konta maja się nijak do Twojego. Na aukcji masz czas wysyłki 24h - przykładowa aukcja https://allegro.pl/oferta/audi-a8-d3-8e0953541e-tasma-kierownicza-8417623525?snapshot=MjAyMC0wMS0yOV...
Czas wysyłki i sposób wysyłki sugerują natychmiastową wysyłkę z Polski - Nie masz w opisie aukcji, że realizacja transakcji odbywa się na indywidualne zamówienie (co piszesz dopiero w zakładce "zwroty ") i , że wysyłka towaru odbywa się na indywidualne zamówienie i że towar nie może być zwrócony. To mija się nieco ze wskazanym sposobem wysyłki, który wskazuje na to, że towar jednak znajduje sie w Polsce i jest przeznaczony do wysyłki z naszego kraju. Dlatego uważam, że twoje zapisy w zakładce "zwroty" to istne bzdety.
Reklamacje - pomimo wysyłki z Polski, podajesz adres do reklamacji aż do Wielkiej Brytanii (a do zwrotów wystarczy na polski adres).
Nie dziw się więc, że dostałeś bana. Osobiście zablokowałbym Ci wszystkie konta sprzedażowe, dopóki nie wprowadzisz jasnych zasad sprzedaży, reklamacji i zwrotów.
Jestem na "NIE" dla różnych firm "krzaczków" o niewyjaśnionionych zasadach sprzedaży. Jak rozumiecie sytuację, że nie macie pieniędzy na zwrot klientowi gotówki (bo Was w tej chwili na to nie stać?) . Przecież wzięliście pieniądze za sprzedaż towaru - gdzie się podziały? Kpisz sobie z naszego prawa?
pzdr i życzę sukcesów w sprzedaży pod jasnymi warunkami
Wbiłem adres "10 LUMINA WAY, EN1 1FS Enfield, Wielka Brytania" w Google Maps, ale nie znalazłem pod nim firmy CARSAM. Jest tam za to biuro rachunkowe prowadzące usługi dla Polaków: https://www.google.com/maps/@51.6442536,-0.0584494,3a,21.9y,92.35h,95.59t/data=!3m9!1e1!3m7!1stuTEjA...
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Ale carsam na all jest, dlatego dla mnie to firma - krzaczek . Choćby jakieś normalne zasady sprzedaży miała....
Google znajduje firmy pod podanym adresem, bo @carsam (dawniej CARSAM LIMITED) to obecnie FIRMA HANDLOWO-USLUGOWA LIMITED ulokowana w wirtualnym biurze pod adresem 134 Swarcliffe Avenue, Leeds, England, LS14 5NH.
Ciekawe, że do celów reklamacji @carsam ciągle podaje adres, spod którego oficjalnie wyniósł się 9 października 2018 roku.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!