Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Piszę do Państwa z pytaniem w jaki sposób możemy poradzić sobie z odblokowaniem konta ponieważ brakło nam juz pomysłu a dział bezpieczeństwa wymyśla kolejne i kolejne..Poniżej załaczę całą treść meilową..
Pierwsze co to zwrot dokonaliśmy bezpośrednio na konto klienta, w tym czasie klient zgłosił Nas do programu POK, który z automatu został przyjęty mimo potwierdzenia przelewu w dyskusji:
Dzień dobry.
Proszę o uregulowanie przez Pana powstałego zadłużenia względem Serwisu w związku z wypłaconą kupującemu [edycja] rekompensatą z Programu Ochrony Kupujących.
Zwrot należności w kwocie 1 440,00 zł proszę dokonać na numer rachunku:
63 1140 1124 0000 5165 0800 1010
I tutaj zaczyna się cały problem..
Dzień dobry.
W tym przypadku tę sprawę uznajemy za wyjaśnioną - nie jest konieczne dokonanie przelewu, w sprawie którego otrzymali Państwo wiadomość e-mail.
W celu zdjęcia ograniczeń proszę jeszcze o załączenie w dyskusjach z kupującymi [edycja] potwierdzeń rozwiązania problemów. Gdy warunek zostanie spełniony, proszę o kontakt.
Z pozdrowieniami
Aleksandra
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Warunki oczywiście zostały spełnione bez ociągania się..
Otrzymujemy odpowiedź:
Dzień dobry.
Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.
Dziękuję za wyjaśnienia i przesłany dokument. Oznaczyłem sprawę tych dyskusji jako wyjaśnioną.
Kwestię odblokowania konta kieruję do weryfikacji przez właściwy dział, proszę więc o chwilę cierpliwości.
Z pozdrowieniami
Łukasz
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Momentalnie otrzymujemy kolejnego meila z treścią:
Dzień dobry,
W chwili obecnej prosimy więc o dojście do porozumienia z kupującymi, którzy wystawili komentarze negatywne. Gdy porozumienie uda się osiągnąć – proszę poprosić kontrahentów o usunięcie komentarzy.
Odnośnie dyskusji: prosimy o załączenie w nich dokumentów potwierdzających wysyłkę towaru do kupujących (potwierdzenie nadania z wyraźnymi danymi odbiorcy oraz datą nadania), potwierdzenie dokonanego zwrotu na jego konto, bądź merytoryczne odniesienie się do kwestii zgłoszonych przez kupujących.
Zwracam również uwagę, że w chwili obecnej jakość na Państwa koncie „wymaga poprawy”. Prosimy więc o podniesienie jej przynajmniej do wysokości „neutralny” – zgodnie z art. 10.7 Regulaminu Allegro.
Pozdrawiam
//Agnieszka
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Zaznaczyłem iż rozesłaliśmy do wszystkich Naszych klientów gdzie mogła zajść sytuacją o problemach z wysłaniem towaru z powodów finansowych Naszej firmy poprzez chwilowe zablokowanie dostaw dla Nas, Napisaliśmy samą prawdę która załączyliśmy w dyskusjach jak i wiadomościach e-mail do klientów, poniżej załączyłem treść wiadomości:
Witam
Otrzymaliśmy kolejną odpwiedz
Warunki odnowienia współpracy z Allegro nie uległy zmianie:
- rozwiązanie problemów przedstawionych w dyskusjach i komentarzach negatywnych
- podniesienie poziomu jakości do "neutralnego".
Więc na pytanie do Pani Agnieszki w jaki sposób możemy podnieść jakość sprzedaży na zablokowanym koncie,
To Pan prowadzi działalność w Serwisie - nie Allegro.
To Pan musi znaleźć wyjście z tej sytuacji.
Jakkolwiek wiem, że najłatwiej byłoby dla Pana uzyskać gotową receptę - tym niemniej to Państwa rola.
Prowadzenie działalnosci to nie tylko zarabianie, ale i umiejętność rozwiązywania, często trudnych, sytuacji.
Sugeruję więc, by zamiast wymieniać wiadomości z Allegro, skupił się Pan na rozwiązywaniu problemów klientów.
I tutaj pada Nasze pytanie co możemy jeszcze zrobić..rozesłaliśmy do wszytkich wiadomośc zamieszczoną wyżej, zostali również poinformowani państwo o zrealizowaniu zamówień w przyszłym tygodniu ponieważ udało nam się dojść do pewnego porozumienia i wyjść z dołka, zakończylibyśmy wszystkie możliwe dyskusję, poprosiliśmy o usuniecie negatywnego komentarza , odpowiadaliśmy od wczoraj klientom w przeciągu kilku minut aby podnieść ilośc punktów..
Nie jesteśmy w stanie podnieść punktów w kategorii realizowania terminowego, dodania przesyłki terminowej, czy w rozwiązaniu niektórych dyskusji jeśli mimo wysłania prośby do klienta dalej ona widnieje, lub jest spowodawana nie dostarczeniem towaru z racji obecnego problemu
Jak mniemam raczej w tym momencie klienci nie będą skłonni wystawić pozytywnego komentarza czy nawet nic nie zrobić..
Mamy wrażenie że jesteśmy w totalnej kropce a serwis już postawił kropkę, Nasze konto nie jest zablokowane tylko na możliwość nie wystawiania i odnawiania ofert ale zostały wszystkie oferty 11 tyś zakończone , wydawało by Nam się logiczne rozwiązanie dojścia do porozumienia, że po okresie odblokowania konta proszę dać Nam przykładowo tydzień na podniesienie jakości sprzedaży, jeśli nie będzie to w żaden sposób się udawało wtedy jak najbardziej przyjmiemy możliwe wszystkie sankcje..
Czy mogę kogo kol wiek z Państwa prosić o pomoc...?
Pozdrawiam Michał
Ta "pani Agnieszka" z [edycja] Allegro robi się już słynna. Po raz kolejny, jak widzę, wcina się w załatwioną sprawę i odpowiada w sposób chamski i bezczelny. Może najwyższa pora pociągnąć ja do jakiejś odpowiedzialności..?
Powiedz mi proszę co możemy zrobić.. Pierwszy raz mam całkowitą bezsilnność..zgłosiłem dzisiaj ponowne zgłoszenie kopiując treść tego posta..być może trafi to do innej osoby?
Być może jakiś kontakt z przełożonym? o ile podadzą? Nie wiem gdzie już szukać pomocy..pomijam że coraz bardziej przeraża mnie myśl braku wznowienia 11 tyś ofert..
Szczerze - nie wiem. Allegro rządzi się, bo może. To ich podwórko więc oni ustalają zasady. Ale na Twoim miejscu poszukałbym jednak chyba jakiejś alternatywy. Innego portalu, własnego sklepu itp. Wiele osób opuszcza i tak Allegro, bo nie podoba im się, że Serwis zarabia na ich towarze więcej, niż oni. Nie myśl, że zakaz handlu na Allegro jest tragedią, bo może okazać się, że jest poczatkiem czegoś lepszego. Tu i tak jest drożej, niż w innych miejscach; mit taniego Allegro rozwiał się w pył. Serio - bez Allegro da się też żyć. Zapewne nawet lepiej, niż z tym portalem. A na pewno taniej.
Wiem Niestety o tym ale kasując po 10 tyś miesięcznie oczekiwał bym jakiej kol wiek rzetelnej odpowiedzi czy szacunku...od poniedziałku próbujemy dojść do rozwiązania polubownie i jest to awykonalne... mam wrażenie że za chwilę będą wymagać poprawnej interpunkcji..
@_HolaOla_ czy mogę Panią prosić o pomoc..?
@xyz96
Witam
Zauważyłem że ma Pan ogromną tutaj wiedzę jak jest i bezpośredni..:) Czy mogę liczyć na jakąś Pana sugestie...?
Pozdrawiam
@MotoWild Napisz w skrócie, w dwóch trzech zdaniach, na czym polega problem. Jesteście winni kupującym pieniądze? Jesteście coś winni do POK? Macie niezrealizowane dostawy i klienci domagają się wysyłki? Jeśli tak, to wszystko trzeba pozałatwiać. Także starać się, aby klienci pousuwali negatywy. Jak podnieść jakość sprzedaży bez sprzedaży? Chyba tylko poprzez usuwanie negatywów lub odczekanie aż po roku same znikną + pozamykanie dyskusji jako rozwiązane. Jeżeli klient dyskusję porzuci, ta sama się zakończy jako rozwiązana po 44 dniach.
@MotoWild Widzę, że jesteś z nami w stałym kontakcie mailowym. To dobrze, bo tylko w ten sposób - poprzez kontakt z Działem Bezpieczeństwa - sprawa może zostać wyjaśniona. Jedynym co mogę zalecić jest to, żebyś stosował się do wszystkich instrukcji, które otrzymujesz.
@nat_not Wydaje mi się, że serwis powinien maksymalnie wspierać sprzedawców, którzy mają jakiś problem, a sami usiłują go rozwiązać. Allegro robi coś wręcz odwrotnego. Zamiast pomóc, zaproponować pożyczkę, odroczyć płatność, podcina skrzydła i pogłębia problemy sprzedawcy. W trudnych czasach nie dajecie wsparcia firmom, które już działają, a rozdajecie prowizje nowym. Po jakimś czasie nie będziecie mieć ani starych, ani nowych, bo nowi przyszli tu na chwilę, na czas darmowych prowizji. Kto mądry i zdeterminowany poszuka i pójdzie gdzie indziej. Za rok akcje Allegro będą po pińć złotych 🙂
@WREDZIA-W1 Masz dużo racji w tym co napisałaś, ale czy...czytałaś te 16 negów na 331 pozytywów. Te problemy- sprzedający sam sobie zafundował.
@pulkownik66 Oczywiście że jestem tego świadomy, byłem nie osiągalny prawie miesiąc kiedy to synek po narodzeniu przechodził operacje serduszka.. i wielokrotnie pytałem czy mogę wstrzymać sprzedaż ponieważ przebywam na Intensywnej terapii, tymczasem allegro żyło swoim życiem...Oczywiście ze negatyw za brak towaru przyjmujemy na siebie gdzie przy 11 tyś ofert stany sprawdzaliśmy z ręki nie używając żadnych programów do tego... od pewnego czasu już wiem że są takie
Sprzedaż prowadziłem sam pierwszy raz, zajmowałem się wszystkim sam , sprzedaż urosła do obrotu 700 tyś i przy tej ilości zaczęły się pojawiać po kolei problemy ,z nie wyróbą...oczywiścię nie jestem bez winy
Szukam pomocy jak wybrnąc z bagna po wyjętych cennych lekcjach...
Zacznij od negatywów - wiele da sie usunąć bez problemu bo są z powodu braku towaru - zaproponuj ludzikom Gratisy - Towar - może i kasę za wykasowanie Negatywa i będzie prościej i szybciej. Jestem na Allegro od chyba 19 lat i miałem chyba 2 razy blokadę. Te wszystkie Nadgorliwe Manewry Allegro są przez wprowadzenie jej na giełdę - Allegro teraz traci od 2 miesiecy i dostają wiecie czego - więc gnębią sprzedawców i śrubują Jakość - Jakość popieram - Staram się utrzymywać jakość choć nie jest to proste Ale zawsze trzeba się dogadywać z kupującym. Używaj czarnej listy.
Kiedyś kupiłem jakiś odkurzacz - był innej mocy zamiast 2000W miał 700W - wyglądał identycznie. Zwróciłem towar wystawiłem odpowiedni komentarz. I tu byłem bardzo zaskoczony Jak Sprzedawca za wszelką cenę dążył do wykasowania komentarza. Przekupywali towarem Gratisami tylko żeby zlikwidować komentarz. Udało się im mnie przekonać ale i Ja byłem wręcz zadowolony po tej transakcji. Oczywiście komentarz został wykasowany. Allegro utrzymało jakość i Sprzedawca zadowolony-Chyba
Proponuje podobny lub identyczny manewr wobec tych co dali Negatywa - Głowa ci nie spadnie, a tak upragnione Allegro wróci.
Tak - Obecnie Allegro jest Bardzo drogie prowizje z 2-3% wskoczyły do 12% i teraz jeszcze dopłata 1 lub 2 zł do SMART-a i ta prowizja od Maj-a 2020 za przesyłki. Wiem że sprawa trafiła do jakiejś instytucji i sprawdzali zasadność ale jak widać to roszkę trwa - Pamietam że jak dodało się do przesyłki kwotę koperty to dostawało się upomnienia od Allegro, a teraz Łupią Sprzedawców za to samo za co nas Karali.
@pulkownik66 Wiem, ale widać u niego dużą wolę poprawy. Ja dałabym mu szansę.
@WREDZIA-W1 napisała: "widać u niego dużą wolę poprawy. Ja dałabym mu szansę."
Jest na to prosty sposób: skontaktuj się z nim i spłać jego długi w hurtowniach. Klientów nie musisz spłacać - oni już się zwrócili do POK.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@WREDZIA-W1 napisała: "serwis powinien maksymalnie wspierać sprzedawców, którzy mają jakiś problem, a sami usiłują go rozwiązać. Allegro robi coś wręcz odwrotnego. Zamiast pomóc, zaproponować pożyczkę, odroczyć płatność, podcina skrzydła i pogłębia problemy sprzedawcy."
Masz rację, Allegro powinno zwracać pieniądze nie tylko klientom, którzy zapłacili i nie dostali towaru, ale też hurtowniom, które wcześniej zaopatrywały sprzedawcę i do dziś nie zobaczyły zapłaty. A pracownicy z Działu Bezpieczeństwa Transakcji powinni wyzbyć się uprzedzeń i zaufać sprzedawcy, który zaproponował kupującym skorzystanie z POK, a sam deklaruje chęć zawieszenia działalności i zarejestrowania nowej, "na żonę". Trzeba mu dać kolejną szansę. Co złego może się stać?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Chrzanisz bez sensu.
Nasze zobowiązania wobec hurtowni we wtorek będą uregulowane, poczyniliśmy już ku temu wszystko kroki, co w związku z odblokowaniem dostaw jeżeli jesteśmy bez możliwości ich dalszego sprzedawania ponieważ nie puszcza Nas brak możliwości podniesienia jakości
Wszyscy klienci są poinformowani i wszyscy spokojnie czekają na Naszą realizacje zamówienia , Wniosek POK zaproponowaliśmy ponieważ na tamten dzień nie wiedzieliśmy czy uda się pozyskać środki w tak szybkim czasie.
To chyba nic złego że napisaliśmy klientom całą możliwą sytuację i wszystkie możliwości jakie mogą się zdarzyć, łącznie z odzyskaniem środków w ten sposób tak aby jak najmniej ucierpieli
@MotoWild Życzę Wam, żeby udało się rozwiązać problemy z korzyścią dla wszystkich stron, tj. dla Was, Waszych klientów, dostawców i Allegro. W tej chwili nie ma co liczyć na szybkie przywrócenie sprzedaży na Waszym koncie i pewnie będzie tak do momentu załatwienia spraw, o których pisze Wam dział bezpieczeństwa transakcji Allegro. Zastosujcie się do otrzymanych instrukcji, poproście klientów o usunięcie negatywów, prześlijcie potrzebne dokumenty i czekajcie cierpliwie na decyzję. Pisanie na forum raczej jej nie przyspieszy.
I nie próbujcie sztuczek z zakładaniem kont na członków rodziny lub znajomych. Allegro szybko się połapie, zablokuje te konta i Wasza sytuacja skomplikuje się jeszcze bardziej. Najlepsze co możecie teraz zrobić wskazała Wam moderatorka forum: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/blokada-konta-pok-mimo-wywi%C4%85zania-si%...
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@MotoWild napisał: "Nasze zobowiązania wobec hurtowni we wtorek będą uregulowane"
Jest wtorkowy wieczór. Możesz potwierdzić, że Wasze zobowiązania zostały uregulowane, a klienci otrzymali towar albo zwrot pieniędzy? Jeśli tak się stało, to Twoje konto może zostać odwieszone (o ile będziesz postępował zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od Allegro).
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!