Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Piszę do Państwa z pytaniem w jaki sposób możemy poradzić sobie z odblokowaniem konta ponieważ brakło nam juz pomysłu a dział bezpieczeństwa wymyśla kolejne i kolejne..Poniżej załaczę całą treść meilową..
Pierwsze co to zwrot dokonaliśmy bezpośrednio na konto klienta, w tym czasie klient zgłosił Nas do programu POK, który z automatu został przyjęty mimo potwierdzenia przelewu w dyskusji:
Dzień dobry.
Proszę o uregulowanie przez Pana powstałego zadłużenia względem Serwisu w związku z wypłaconą kupującemu [edycja] rekompensatą z Programu Ochrony Kupujących.
Zwrot należności w kwocie 1 440,00 zł proszę dokonać na numer rachunku:
63 1140 1124 0000 5165 0800 1010
I tutaj zaczyna się cały problem..
Dzień dobry.
W tym przypadku tę sprawę uznajemy za wyjaśnioną - nie jest konieczne dokonanie przelewu, w sprawie którego otrzymali Państwo wiadomość e-mail.
W celu zdjęcia ograniczeń proszę jeszcze o załączenie w dyskusjach z kupującymi [edycja] potwierdzeń rozwiązania problemów. Gdy warunek zostanie spełniony, proszę o kontakt.
Z pozdrowieniami
Aleksandra
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Warunki oczywiście zostały spełnione bez ociągania się..
Otrzymujemy odpowiedź:
Dzień dobry.
Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.
Dziękuję za wyjaśnienia i przesłany dokument. Oznaczyłem sprawę tych dyskusji jako wyjaśnioną.
Kwestię odblokowania konta kieruję do weryfikacji przez właściwy dział, proszę więc o chwilę cierpliwości.
Z pozdrowieniami
Łukasz
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Momentalnie otrzymujemy kolejnego meila z treścią:
Dzień dobry,
W chwili obecnej prosimy więc o dojście do porozumienia z kupującymi, którzy wystawili komentarze negatywne. Gdy porozumienie uda się osiągnąć – proszę poprosić kontrahentów o usunięcie komentarzy.
Odnośnie dyskusji: prosimy o załączenie w nich dokumentów potwierdzających wysyłkę towaru do kupujących (potwierdzenie nadania z wyraźnymi danymi odbiorcy oraz datą nadania), potwierdzenie dokonanego zwrotu na jego konto, bądź merytoryczne odniesienie się do kwestii zgłoszonych przez kupujących.
Zwracam również uwagę, że w chwili obecnej jakość na Państwa koncie „wymaga poprawy”. Prosimy więc o podniesienie jej przynajmniej do wysokości „neutralny” – zgodnie z art. 10.7 Regulaminu Allegro.
Pozdrawiam
//Agnieszka
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Zaznaczyłem iż rozesłaliśmy do wszystkich Naszych klientów gdzie mogła zajść sytuacją o problemach z wysłaniem towaru z powodów finansowych Naszej firmy poprzez chwilowe zablokowanie dostaw dla Nas, Napisaliśmy samą prawdę która załączyliśmy w dyskusjach jak i wiadomościach e-mail do klientów, poniżej załączyłem treść wiadomości:
Witam
Otrzymaliśmy kolejną odpwiedz
Warunki odnowienia współpracy z Allegro nie uległy zmianie:
- rozwiązanie problemów przedstawionych w dyskusjach i komentarzach negatywnych
- podniesienie poziomu jakości do "neutralnego".
Więc na pytanie do Pani Agnieszki w jaki sposób możemy podnieść jakość sprzedaży na zablokowanym koncie,
To Pan prowadzi działalność w Serwisie - nie Allegro.
To Pan musi znaleźć wyjście z tej sytuacji.
Jakkolwiek wiem, że najłatwiej byłoby dla Pana uzyskać gotową receptę - tym niemniej to Państwa rola.
Prowadzenie działalnosci to nie tylko zarabianie, ale i umiejętność rozwiązywania, często trudnych, sytuacji.
Sugeruję więc, by zamiast wymieniać wiadomości z Allegro, skupił się Pan na rozwiązywaniu problemów klientów.
I tutaj pada Nasze pytanie co możemy jeszcze zrobić..rozesłaliśmy do wszytkich wiadomośc zamieszczoną wyżej, zostali również poinformowani państwo o zrealizowaniu zamówień w przyszłym tygodniu ponieważ udało nam się dojść do pewnego porozumienia i wyjść z dołka, zakończylibyśmy wszystkie możliwe dyskusję, poprosiliśmy o usuniecie negatywnego komentarza , odpowiadaliśmy od wczoraj klientom w przeciągu kilku minut aby podnieść ilośc punktów..
Nie jesteśmy w stanie podnieść punktów w kategorii realizowania terminowego, dodania przesyłki terminowej, czy w rozwiązaniu niektórych dyskusji jeśli mimo wysłania prośby do klienta dalej ona widnieje, lub jest spowodawana nie dostarczeniem towaru z racji obecnego problemu
Jak mniemam raczej w tym momencie klienci nie będą skłonni wystawić pozytywnego komentarza czy nawet nic nie zrobić..
Mamy wrażenie że jesteśmy w totalnej kropce a serwis już postawił kropkę, Nasze konto nie jest zablokowane tylko na możliwość nie wystawiania i odnawiania ofert ale zostały wszystkie oferty 11 tyś zakończone , wydawało by Nam się logiczne rozwiązanie dojścia do porozumienia, że po okresie odblokowania konta proszę dać Nam przykładowo tydzień na podniesienie jakości sprzedaży, jeśli nie będzie to w żaden sposób się udawało wtedy jak najbardziej przyjmiemy możliwe wszystkie sankcje..
Czy mogę kogo kol wiek z Państwa prosić o pomoc...?
Pozdrawiam Michał
Witam
Dziękuję że wreszcie kto kol wiek zainteresował się..czy mogę prosić o bezpośredni meil z Panem? Po 46 wymienionych meilach które kończyły się 2 zdaniami mam wrażenie że mogę z kimś normalnie porozmawiać
Oczywiście że wpłynęły 2 wnioski o POK za Naszą prośba do klientów , ponieważ jak w 1 wiadomości zaznaczyliśmy że w razie obawy mogą złożyć taki wniosek, było to na dzień kiedy nie wiedzieliśmy czy uda Nam się z tego wyjść
Jak najbardziej chciałbym opisać cała sytuację jednak nie mam komu ponieważ każda Nasza wiadomość kończy się innym tematem tak jak by nikt nie czytał wcześniejszej wiadomości
Dodatkowo Panie Maćku blokady od 26 listopada za nie wypowiedzenie się w dyskusji były wielokrotnie zgłaszane do Państwa o mojej nieobecności, Posiadam meile z taką treścią jak i informacje do klientów, również wielokrotnie konsultowałem się przez czat i ponoć taka informacja była porwana do działu bezpieczeństwa o mojej nieobecności
@MotoWild - czyli powiem tak, po prostu jesteś głęboko w "4-ech literach".
Brak płynności finansowej ani sytuacja osobista nie obchodzi ani kupującego, ani Allegro. Trzeba natychmiast reagować - włączasz urlop, zamykasz aukcje , wydłużasz czas wysyłki nawet do 30 dni, wysyłasz info do klientów, zwracasz kasę, odpowiadasz na dyskusje i e-maile itp. Wszystko, żeby się ratować. To wiem z własnego doświadczenia. Miałem podobny przypadek, ale dotyczył on kwarantanny - w sumie było kilka rezygnacji i jeden negatyw - ale wysłałem info do wszystkich następnego dnia. Większość zrozumiała sytuację i poczekali.
@maxr01 Wiesz, jak się siedzi na kwarantannie, to można prawie wszystko. Jak się jest z dzieckiem po operacji w szpitalu, to się ma wszystko inne w doopie.
@WREDZIA-W1 teoretycznie tak, ale życie potrafi napisać różne scenariusze i trzeba być przygotowanym na każdą opcję. Jak wyjdziesz ze szpitala to chcesz do czegoś wrócić, a jak przez ten czas firma padnie, to do czego wracać ? Nie każdy ma siły i chęć, żeby zaczynać wszystko od nowa.
Wiem co mówię, bo kilka lat temu miałem taką kryzysową sytuację. Żona z porodówki trafiła na intesywną terapię i całymi dniami siedziałem w szpitalu przy jej łóżku, a w domu musiałem zajmować się kilkuletnią córką. Nie miał mnie kto zastąpić w firmie - pierwsza rzecz jaką zrobiłem to zakończyłem wszystkie aukcje jednym ruchem i przez kolejny miesiąc firma nie działała. Mogłem się w całości poświęcić rodzinie i nie przejmowałem się pracą.
Niestety w tym przypadku wyszło moje małe doświadczenie, było tak zrobić teraz już wiem, było mineło, walczymy dalej..;)
@mikeza Są ludzie, którzy potrafią działać w kryzysie i stresie i są tacy, którym ręce opadają i nie wiedzą co mają robić.
Wszyscy Nasi klienci byli informowani droga meilowa i telefoniczną, posiadam wiadomości do klientów jak dowód itp, nie był to wymysł czy czyste zaniedbanie..
Powiem tak, pytałem pomoc allegro co mogę zrobić to zakończenie aukcji na ten czas.. mieliśmy ich 12 tyś, co w połączeniu z zakończonymi kolejnymi 2-3 tyś było bez sensu, dojście ręcznie aukcja po aukcji czy dany produkt jest jeszcze dostępny..
Kilka zapewnień serwisu o przekazaniu informacji z Naszej strony do "wyższych"
W Naszym przypadku kupujący dość mocno się angażowali i pytali o dalszy rozwój sytuacji.. być może branża motocyklowa troszkę inaczej działa i nie są to typowi klienci którzy czekają aby tylko sie zes..
Ale jeśli mam być szczery zluzowałem już w tym momencie i otwarłem oczy dużo szerzej
Te akcesoria do motocykli to aż taki intratny biznes? (teraz zimą może mniej), ale tyle aukcji? - pewnie na wiosnę będzie luka na rynku.
Mam w koszyku kilka gier z Oficjalnego Sklepu Media Markt - brakowało im 8 komentarzy, a żeby stracić Smarta przez dziesiątki negatywów dziennie za okres świąteczny. Ty Zostałeś zablokowany za kilka, a wspomniany MM tyle dziennie dostawali minimum Negatywów. Większy może więcej Jak widać TAK.
Trzeba się dostosować. Jest to wszystko tak żyłowane pod jakość że głowa mała. I jestem ZA. A to że Allegro nie jest Polskie to nic nie da się z nim zrobić nawet przez Sąd bo byli już i tacy. Są po prostu nietykalni. Regulaminy tak pisane pod siebie że użytkownik nie ma praw.