Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym ostrzec wszystkich sprzedawców Allegro przed niepokojącym procederem, który może dotknąć każdego z nas. Okazuje się, że wystarczy, aby ktoś podszył się pod Waszą firmę, np. składając zamówienia pobraniowe na Wasze dane u innych sprzedawców, a Allegro bez większej weryfikacji może zablokować Wasze konto, bo ktoś podawał wasze dane w danych do wysyłki.
Nasza firma padła ofiarą takiego oszustwa – zgłosiliśmy sprawę na policję, przekazaliśmy dowody, a mimo to nasze konto pozostaje zablokowane. Dział bezpieczeństwa Allegro unika konkretnej odpowiedzi, ignoruje argumenty i odpowiada po kilku dniach, co skutecznie uniemożliwia prowadzenie działalności.
Jakiś oszust postanowił wykorzystać nasze dane, masowo zamawiając paczki za pobraniem u różnych sprzedawców, podając nas jako odbiorców. Każdego dnia docierało do nas nawet 10 przesyłek, których oczywiście nie mogliśmy przyjąć, bo nie zamawialiśmy żadnego z tych produktów. Aby zapobiec dalszym nadużyciom, skontaktowaliśmy się ze sprzedawcami, ostrzegając ich, by nie wysyłali do nas żadnych zamówień. Równocześnie zgłaszaliśmy sprawę do Allegro, co skutkowało blokowaniem kont, z których składano fałszywe zamówienia. Jednak ku naszemu zdziwieniu, po miesiącu od pierwszych zgłoszeń, to właśnie nasze konto zostało zablokowane, a mimo upływu tygodnia i przedstawienia dowodów na naszą niewinność, Allegro nadal nie chce zdjąć blokady.
Czy Allegro zamierza coś z tym zrobić? Bo na ten moment wygląda na to, że każdy sprzedawca może stać się łatwym celem nieuczciwej konkurencji…
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Blue-Tel chcę żebyś otrzymał precyzyjną odpowiedź, dlatego skierowałem Twoje pytanie do zespołu bezpieczeństwa, który jest odpowiedzialny za nałożenie tej blokady i odpowiedź dostaniesz wraz z decyzją reklamacyjną.
Dobrze. Proszę o udzielenie odpowiedz tutaj na forum. Aby wszyscy sprzedawcy wiedzieli jak możemy się przed tym chronić
@Blue-Tel tu nie otrzymasz odpowiedzi. Zespół bezpieczeństwa kontaktuję się tylko i wyłącznie mailowo z osobą, której sprawa dotyczy. Będziesz mógł udostępnić informację ze wskazówkami jak ją otrzymasz sam.
Otrzymałeś tu ode mnie wyczerpującą odpowiedź.
Wyczerpująca? Ja mam udzielać wskazówek? A czy to jest moj portal?
Cały czas podkreślam, że nie założyłem tematu, żeby rozmawiać o mojej reklamacji czy stricte mojej sprawie.
Założyłem temat, aby rozmawiać o procederze który jest uskuteczniany na WASZEJ platformie. Płacimy wam ogromne pieniądze a w tak prosty sposób oszust może doprowadzić do poważnej w konsekwencjach decyzji.
O tym rozmawiajmy.
ps. Jak się wyczerpałeś to odpocznij, może ktoś inny będzie miał więcej energii do dyskusji
@Blue-Tel dziękuję za troskę - doprecyzuję - zakres informacji jakie mogłem Ci przekazać wyczerpał się.
Podsumujmy - odpowiedź w sprawie blokady otrzymasz w decyzji reklamacyjnej 49399078. W tym zgłoszeniu otrzymasz również "wskazówki" o jakie mnie prosiłeś - chcę żebyś otrzymał precyzyjną odpowiedź, dlatego skierowałem pytanie do zespołu, który odpowiada za blokadę.
Proszę o cierpliwość i zachęcam w kolejnych wiadomościach (jeśli się takie pojawią) o nie uciekanie się do sformułowań w moją stronę, które mogą być krzwydzące.
Dziękuje za podsumowanie Twoich 5 wiadomości w których było napisane to samo i to jeszcze nie na temat. Teraz skończmy twój offtopic i zajmijmy się tematem dyskusji.
@Blue-Tel My juz od jakiegoś czasu wyłączyliśmy przesyłki pobraniowe.
Jeśli ktoś chciałby sobie robic żarty i nie odbierać pobraniówek , albo zamawiać je na firme konkurencji - u nas tego nie zrobi.
Jelsi sprzedawcy wyłączą przesyłki pobraniowe to nie narażą siebie na straty ( opłaty za przesyłki) a przy okazji wyeliminuja takie oszukańcze działania
A wyłączenie pobraniówek nie spowodowało żadnego spoadku sprzedaży
Jest to jakieś rozwiązanie, ale raczej nierealne żeby wszyscy sprzedawcy na allegro wyłączyli przesyłki pobraniowe.
@Blue-Tel widzę, że blokada została zdjęta z Twojego konta 🙂
Tak widzę i co mam teraz skakać z radości?
2000 zakończonych ofert, ujemne punkty, gorsze pozycjonowanie aukcji. Spadek sprzedaży. Jak mi to teraz wynagrodzicie? Nie wynagrodzicie. Ani mi, ani przyszłym ofiarom.
Temat wciąż otwarty - czekam na obiecane wyjaśnienie i instrukcje jak się przed tym chronić, aby móc podzielić się tymi informacjami ze społecznością.
@Blue-Tel chyba nie doczekasz się odpowiedzi, a nawiązując do twojej sprawy to jest duży problem... ogólnie allegro pozwoliło na to i tak to wygląda.
@Blue-Tel nie oczekuję tego, napisałem wyłącznie, że Twoje konto zostało odblokowane.
Pozwolę sobie ponownie zostawić info, że dostaniesz w tym temacie odpowiedź w zgłoszeniu nr 49399078.
Mam pytanie. Jeżeli KTOŚ zrobiłby to samo i masowo zaczął zamawiać paczki pobraniowo na adres OSAllegro. To czy to konto również zostałoby zawieszone? 😄
Zacytuję klasyka: "Na pewne pytania odpowiedzi brak!" 😅
@Blue-Tel Moderatorzy tutaj nie mają mocy pisania stanowisk w imię firmy, niestety. Biorąc pod uwagę bardzo dziwne odpowiedzi moderatora zamiatają problem pod dywan, żeby za dużo osób się nie dowiedziało.