anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada Konta - Sposób na zablokowanie każdego konta konkurencji. Absurd Allegro

Blue-Tel
#2 Obserwator#

Chciałbym ostrzec wszystkich sprzedawców Allegro przed niepokojącym procederem, który może dotknąć każdego z nas. Okazuje się, że wystarczy, aby ktoś podszył się pod Waszą firmę, np. składając zamówienia pobraniowe na Wasze dane u innych sprzedawców, a Allegro bez większej weryfikacji może zablokować Wasze konto, bo ktoś podawał wasze dane w danych do wysyłki.

Nasza firma padła ofiarą takiego oszustwa – zgłosiliśmy sprawę na policję, przekazaliśmy dowody, a mimo to nasze konto pozostaje zablokowane. Dział bezpieczeństwa Allegro unika konkretnej odpowiedzi, ignoruje argumenty i odpowiada po kilku dniach, co skutecznie uniemożliwia prowadzenie działalności.

Jakiś oszust postanowił wykorzystać nasze dane, masowo zamawiając paczki za pobraniem u różnych sprzedawców, podając nas jako odbiorców. Każdego dnia docierało do nas nawet 10 przesyłek, których oczywiście nie mogliśmy przyjąć, bo nie zamawialiśmy żadnego z tych produktów. Aby zapobiec dalszym nadużyciom, skontaktowaliśmy się ze sprzedawcami, ostrzegając ich, by nie wysyłali do nas żadnych zamówień. Równocześnie zgłaszaliśmy sprawę do Allegro, co skutkowało blokowaniem kont, z których składano fałszywe zamówienia. Jednak ku naszemu zdziwieniu, po miesiącu od pierwszych zgłoszeń, to właśnie nasze konto zostało zablokowane, a mimo upływu tygodnia i przedstawienia dowodów na naszą niewinność, Allegro nadal nie chce zdjąć blokady.

Czy Allegro zamierza coś z tym zrobić? Bo na ten moment wygląda na to, że każdy sprzedawca może stać się łatwym celem nieuczciwej konkurencji…

Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

gdvorek
Moderator
Moderator

@Blue-Tel chcę żebyś otrzymał precyzyjną odpowiedź, dlatego skierowałem Twoje pytanie do zespołu bezpieczeństwa, który jest odpowiedzialny za nałożenie tej blokady i odpowiedź dostaniesz wraz z decyzją reklamacyjną.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Blue-Tel
#2 Obserwator#

Dobrze. Proszę o udzielenie odpowiedz tutaj na forum. Aby wszyscy sprzedawcy wiedzieli jak możemy się przed tym chronić

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Blue-Tel tu nie otrzymasz odpowiedzi. Zespół bezpieczeństwa kontaktuję się tylko i wyłącznie mailowo z osobą, której sprawa dotyczy. Będziesz mógł udostępnić informację ze wskazówkami jak ją otrzymasz sam.

Otrzymałeś tu ode mnie wyczerpującą odpowiedź.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Blue-Tel
#2 Obserwator#

Wyczerpująca? Ja mam udzielać wskazówek? A czy to jest moj portal? 

Cały czas podkreślam, że nie założyłem tematu, żeby rozmawiać o mojej reklamacji czy stricte mojej sprawie. 

Założyłem temat, aby rozmawiać o procederze który jest uskuteczniany na WASZEJ platformie. Płacimy wam ogromne pieniądze a w tak prosty sposób oszust może doprowadzić do poważnej w konsekwencjach decyzji. 

O tym rozmawiajmy.

ps. Jak się wyczerpałeś to odpocznij, może ktoś inny będzie miał więcej energii do dyskusji 

 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Blue-Tel dziękuję za troskę - doprecyzuję - zakres informacji jakie mogłem Ci przekazać wyczerpał się.

Podsumujmy - odpowiedź w sprawie blokady otrzymasz w decyzji reklamacyjnej 49399078. W tym zgłoszeniu otrzymasz również "wskazówki" o jakie mnie prosiłeś - chcę żebyś otrzymał precyzyjną odpowiedź, dlatego skierowałem pytanie do zespołu, który odpowiada za blokadę.

Proszę o cierpliwość i zachęcam w kolejnych wiadomościach (jeśli się takie pojawią) o nie uciekanie się do sformułowań w moją stronę, które mogą być krzwydzące.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Blue-Tel
#2 Obserwator#

Dziękuje za podsumowanie Twoich 5 wiadomości w których było napisane to samo i to jeszcze nie na temat. Teraz skończmy twój offtopic i zajmijmy się tematem dyskusji.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Blue-Tel   My juz od jakiegoś czasu wyłączyliśmy przesyłki pobraniowe.

Jeśli ktoś chciałby sobie robic żarty i nie odbierać pobraniówek , albo zamawiać je na firme konkurencji - u nas tego nie zrobi.

Jelsi sprzedawcy wyłączą przesyłki pobraniowe to nie narażą siebie na straty ( opłaty za przesyłki) a przy okazji wyeliminuja takie oszukańcze działania

A wyłączenie pobraniówek nie spowodowało żadnego spoadku sprzedaży

oznacz moderatorów

Blue-Tel
#2 Obserwator#

Jest to jakieś rozwiązanie, ale raczej nierealne żeby wszyscy sprzedawcy na allegro wyłączyli przesyłki pobraniowe. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Blue-Tel widzę, że blokada została zdjęta z Twojego konta 🙂

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Blue-Tel
#2 Obserwator#

Tak widzę i co mam teraz skakać z radości?

2000 zakończonych ofert, ujemne punkty, gorsze pozycjonowanie aukcji. Spadek sprzedaży.  Jak mi to teraz wynagrodzicie? Nie wynagrodzicie. Ani mi, ani przyszłym ofiarom.

Temat wciąż otwarty - czekam na obiecane wyjaśnienie i instrukcje jak się przed tym chronić, aby móc podzielić się tymi informacjami ze społecznością.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@Blue-Tel chyba nie doczekasz się odpowiedzi, a nawiązując do twojej sprawy to jest duży problem... ogólnie allegro pozwoliło na to i tak to wygląda. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Blue-Tel nie oczekuję tego, napisałem wyłącznie, że Twoje konto zostało odblokowane.

Pozwolę sobie ponownie zostawić info, że dostaniesz w tym temacie odpowiedź w zgłoszeniu nr 49399078.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

lukaszflak14
#10 Popularyzator#

Mam pytanie. Jeżeli KTOŚ zrobiłby to samo i masowo zaczął zamawiać paczki pobraniowo na adres OSAllegro. To czy to konto również zostałoby zawieszone? 😄

oznacz moderatorów

TechartGSM
#11 Animator#

Zacytuję klasyka: "Na pewne pytania odpowiedzi brak!" 😅

oznacz moderatorów

Client:129122403
#10 Popularyzator#

@Blue-Tel Moderatorzy tutaj nie mają mocy pisania stanowisk w imię firmy, niestety. Biorąc pod uwagę bardzo dziwne odpowiedzi moderatora zamiatają problem pod dywan, żeby za dużo osób się nie dowiedziało.

oznacz moderatorów