anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak info o wpłacie i brak zamówień w Baselinker

MAMY ROZWIĄZANIE!
MikroLITY
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Witam,

Od 9:15 nie przychodzą maile z informacją o wpłacie, poza tym zamówienia nie ściągają się w Baselinker oraz w moim programie fakturującym (obydwa systemy nie widzą nowych zamówień).

Przykłady:

 

4d508320-8d44-11f0-a4a8-4524ba44583b

 

c36a1870-8d47-11f0-b55d-c5913dafd975

248b0af0-8d44-11f0-851b-d74ab869f4ab

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
MikroLITY
#14 Krzewiciel

Coś powoli zaczyna ruszać.

oznacz moderatorów
MikroLITY
#14 Krzewiciel

Ale tych podanych zamówień dalej nie widać w systemach i nie ma do nich maili z informacją o wpłacie.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY sprawdziliśmy logi zamówienia 4d508320-8d44-11f0-a4a8-4524ba44583b. Nie odnotowaliśmy żadnych problemów po naszej stronie. Zamówienie zostało prawidłowo pobrane przez Baselinker o 2025-09-09 08:15:18.640. W tej sytuacji, jeżeli w Baselinkerze nadal nie widzisz tego zamówienia, powinieneś skontaktować się bezpośrednio z ich supportem. Sprawdzą, czy po ich stronie jest wszystko w porządku. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów