anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu prowizji

flyingdreams
#7 Wielbiciel#

Brak możliwości kontaktu z klientem, klient zakupil niedostepna ilosc na aukcji. Aukcja bransoletek z roznymi znakami zodiaku. Zamowil jeden znak zodiaku w duzej ilosci. Proba kontaktu z klientem nie mozliwa. Nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonu. Robimy zwrot wplaty. Zlosliwy klient wystawia negatyw i wyzywa nas w nim od chamow. Allegro pobiera prowizje i nie chce usuwac negatywa. Robisz wszystko racjonalnie a jestes traktowany jak oszust. Pytam sie czy to jest normalne zachowanie firmy Allegro? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

A w wniosku o zwrot prowizji dołączyliście dowód, że do zakupu nie doszło?

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@flyingdreams, zapoznałam się z komentarzem i poprosiłam odpowiedni dział o jego weryfikację.  Gdy dowiem się czegoś więcej w tej sprawie, dam znać. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@flyingdreams pamiętaj że wystawiając towar w różnych wariantach musisz być przygotowany na zrealizowanie takiej ilości 😞  Twoja wina że zabrakło, w tym przypadku nie licz na zwrot prowizji, negatyw zasłużony o ile nie obraża Cię 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@flyingdreams, niestety żaden ze zwrotów użytych w komentarzu nie kwalifikuje go do naszej interwencji. Nie wiemy, jak wyglądał kontakt między Wami, ani co się działo. Nie mamy możliwości tego zweryfikować.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

flyingdreams
#7 Wielbiciel#

No sek w tym ze kontaktu nie bylo zadnego bo klient nie reagowal na nasze maile ani nie odbieral telefonu. Pisalismy do niego ze takiej ilosci nie ma jak zamowil.

 

oznacz moderatorów

flyingdreams
#7 Wielbiciel#

Zdecydowanie nie polecam tego sprzedawcy. Najpierw czekałem bardzo długo na opłacony towar, a po mojej interwencji że go nie otrzymałem - sprzedający bez słowa wyjaśnienia - zwraca mi pieniądze. Kompletna żenada. Chamstwo, chamstwo, chamstwo - słoma z butów. Tacy sprzedawcy powinni być bezpowrotnie eliminowani z portalu.

 

Rozumiem że te stwierdzenia mam przyjmować jako komplement dla mojej osoby?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie koniecznie jest to komplement, ale za towar, ofertę odpowiadasz ty, sprzedający więckupujący widząc ofertę i że ma możliwość kupna, kupuje. a brak kontaktu działa w dwie strony, długo czekałeś ze zwrotem czy od razu oddałeś środki? 

oznacz moderatorów

flyingdreams
#7 Wielbiciel#

No chwile czekalam, zwrot byl ostatniego dnia mca, nie moglam czekac dluzej bo potem brak srodkow na koncie nie ma i wogole trzeba przelewy robic a wtedy tez Allegro prowizji nie chce oddac. Skoro i tak nie moglam sie skontaktowac z klientem mimo 2 maili oraz proby telefonicznej to wydawalo mi sie to jedyne racjonalne wyjscie. 

oznacz moderatorów

Agent051
#15 Entuzjasta#

@flyingdreams wygląda na to, że wystawianie większej ilości towaru niż posiada się w rzeczywistości, nie jest racjonalne. I w zasadzie można powiedzieć że, delikatnie mówiąc, manipulujesz ofertą.

oznacz moderatorów

flyingdreams
#7 Wielbiciel#

Masz 12 znakow zodiaku, jak korzystasz z shopera to generalnie nie masz mozliwosci wystawienia osobno. Jasne mozna to zrobic z osobna recznie ale zrob to przy duzym sklepie a potem zarzadzaj tym.

oznacz moderatorów