Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy coś się zepsuło w katalogu? Jak próbujemy kliknąć w "sprawdź szczegóły" nic się nie otwiera, trzeba klikać kilkakrotnie, żeby coś zrobić. Jakaś awaria?
@AQUASYSTEMS proszę, wykonaj poniższe kroki:
- Wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka).
- Sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu.
Jeśli problem dalej występuj, wyślij zrzut ekranu.
Wyczyściliśmy cookies, ale nic to nie dało. Zrzut ekranu nic nie da, gdyż nie przedstawi problemu.
@AQUASYSTEMS to nagraj film
nie pomogą Tobie, tu masz mój wątek z dnia wcześniej jak Twój: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/sprawdź-szczegóły-produktu-awaria-w-wyświe...
- nawet nagrałem film to te barany nie potrafiły tego zweryfikować - z resztą przeczytaj wątek....
łapy opadają
Dzięki - właśnie to samo u nas 😞
@AQUASYSTEMS ,,coś się zepsuło ,, ???? 🤣 ,a da się to bardziej popsuć ?
Chciałam być "kulturalna" bo poprawianie co tydzień zajumanych produktów i pisanie do supportu allegro już zajmuje nam parę godzin tygodniowo.