anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co się dzieje z katalogiem? Awaria?

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Czy coś się zepsuło w katalogu? Jak próbujemy kliknąć w "sprawdź szczegóły" nic się nie otwiera, trzeba klikać kilkakrotnie, żeby coś zrobić. Jakaś awaria? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@AQUASYSTEMS proszę, wykonaj poniższe kroki:
- Wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka).
- Sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu.

Jeśli problem dalej występuj, wyślij zrzut ekranu. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Wyczyściliśmy cookies, ale nic to nie dało. Zrzut ekranu nic nie da, gdyż nie przedstawi problemu. 

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@AQUASYSTEMS  to nagraj film

oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

nie pomogą Tobie, tu masz mój wątek z dnia wcześniej jak Twój: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/sprawdź-szczegóły-produktu-awaria-w-wyświe...

- nawet nagrałem film to te barany nie potrafiły tego zweryfikować - z resztą przeczytaj wątek....

łapy opadają

oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Dzięki - właśnie to samo u nas 😞

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AQUASYSTEMS ,,coś się zepsuło ,, ???? 🤣 ,a da się to bardziej popsuć ?

oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Chciałam być "kulturalna" bo poprawianie co tydzień zajumanych produktów i pisanie do supportu allegro już zajmuje nam parę godzin tygodniowo. 

oznacz moderatorów