anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co z tym fantem zrobić?

mwmonety
#21 Demiurg#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Powiedzcie proszę co zrobić w takiej sytuacji . Sprzedałem przedmiot w licytacji ,klient nie opłacił go w ustalonym przeze mnie terminie więc wystąpiłem o zwrot prowizji ,który natychmiast otrzymałem a przedmiot wystawiłem do sprzedaży ponownie . W kolejnym dniu pojawia się komunikat od allegro że zwrot prowizji jest cofnięty bo klient opłacił właśnie zamówienie ,problem w tym że na niego już została złożona oferta cenowa w licytacji a ja nie mam jak wytłumaczyć tym co licytują że towar jest sprzedany ani regulaminowo nie wolno mi usuwać ofert . Tego przedmiotu już nie mam bo wysłałem go niezwłocznie by nie narażać się temu co wprawdzie z opóźnieniem ale zapłacił . Co zrobić z tym fantem?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety podaj mi proszę numery tych ofert. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Numer oferty 14501063576 a ta która została wcześniej wysłana 14318348929.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety dziękuję, skonsultuję tę sytuację z zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mwmonety podbiję Ci cenę , wygram  , nie opłacę i po problemie .

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@mdrogeria To pozostawiam jako ostateczność . Tu chodzi mi o to że to nie jest pierwszy taki przypadek i allegro powinno coś zrobić zanim odbiorą zwróconą prowizję to zapytać czy nadal oferta jest dostępna. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mwmonety no niby tak , ale Ty również powinieneś zaczekać , aż transakcja zostanie automatycznie anulowana , wówczas kupujący nie ma możliwości opłacić .

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@mdrogeria Ich automatyczne anulowanie jest przy licytacjach dopiero po 30 dniach od zakupu . Jako sprzedający czas na opłacenie mam ustawiony krótszy i po tym okresie zwykle (chyba że ktoś zasygnalizuje że bierze udział w innych aukcjach i poprosi o przedłużenie tego czasu) składam wniosek o zwrot prowizji a towar wystawiam do sprzedaży ponownie na allegro lub sprzedaję stacjonarnie.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@mdrogeria tak chyba nie wolno 🤣 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek niby nie , ale system allegro nie wykryje powiązania czyli ostatecznie rozejdzie się po kościach .

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@mdrogeria @sl-aw-ek Poczekam na stanowisko allegro ,potem zobaczę co trzeba będzie zrobić.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@komis-bell Jak zawsze winny sprzedawca . No cóż poczekam na ich odzew a jak to nic dobrego nie wniesie to trzeba będzie z tego wybrnąć inaczej . Dawniej była możliwość skontaktowania się z osobą licytującą ,wyjaśnieniu problemu i poproszenie by anulowała ofertę a teraz nie wiadomo kto i jak z nim nawiązać kontakt. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mwmonety  w 1 aukcji był jaki termin na opłacenie wpisany? Po jakim czasie wpłynęła  1 wpłata? Czy w nowej licytacji masz ustawioną kwotę minimalną?

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@az1rael Sprzedaż 24 września ,opłacone 19 października a czas na opłacenie mam w ustawieniach 10 dni. Nigdy nie ustawiam z minimalną.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mwmonety tzn jak ustawiasz z minimalną to zawsze możesz przerwać aukcję jak towar osiągnął minimalnej kwoty bez konsekwencji prawnych, moim zdaniem powinien być zwrot kasy 1 kupującemu bo jak nie doczytał ile ma na opłacenie to jego problem

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Można tak było zrobić ale przed negatywem to by nie uchroniło i wysłałem mu to co miał wygrane ,pech tyko taki że ktoś zalicytował i nie ma regulaminowo możliwości anulowania .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety jak obiecałam, wracam z info, że w tej sytuacji możesz skontaktować się z Klientem z pierwszej licytacji i przeprosić za sytuację, a następnie zwrócić środki za zakup, możesz też podesłać mu link do bieżącej licytacji.

Jeśli zwrócisz środki za zakup, rabat transakcyjny zostanie naturalnie przyznany.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ nie wiem czy do końca zrozumiałaś ten problem . Zgodnie z zasadami regulaminu musiałem temu pierwszemu kupującemu wysłać opłaconą (mimo że po czasie jaki daję na opłacenie) aby nie dostać punktów karnych ani subiektywnego komentarza od klienta. Myślisz że ten pierwszy klient nawet jakbym mu zwrócił kasę przed wysyłką i wytłumaczył mu zaistniałą sytuację to zrezygnował by z tego co kupił za 48 zł by licytować i przebujać kogoś kto obecnie prowadzi w aukcji z kwotą 100 zł. Tu potrzebna jest zmiana zasad i po tym jak sprzedawca dostanie zwrot prowizji trzeba zadać mu pytanie czy chce i może to jeszcze sprzedać czy już tego towaru nie ma.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@mwmonety Allegro problem zna i nawet go 'weryfikuje' ale co z tego wyjdzie i najważniejsze - kiedy - tego nie wie nikt.

oznacz moderatorów