Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Powiedzcie proszę co zrobić w takiej sytuacji . Sprzedałem przedmiot w licytacji ,klient nie opłacił go w ustalonym przeze mnie terminie więc wystąpiłem o zwrot prowizji ,który natychmiast otrzymałem a przedmiot wystawiłem do sprzedaży ponownie . W kolejnym dniu pojawia się komunikat od allegro że zwrot prowizji jest cofnięty bo klient opłacił właśnie zamówienie ,problem w tym że na niego już została złożona oferta cenowa w licytacji a ja nie mam jak wytłumaczyć tym co licytują że towar jest sprzedany ani regulaminowo nie wolno mi usuwać ofert . Tego przedmiotu już nie mam bo wysłałem go niezwłocznie by nie narażać się temu co wprawdzie z opóźnieniem ale zapłacił . Co zrobić z tym fantem?
@mwmonety zrozumiałam doskonale, ale podobnie jak w tej propozycji, nie ma lepszego rozwiązania, bo sytuacje takie jak Twoja to przypadki jednostkowe, nie zdarzające się często, więc w ogólnej skali wszystkich zamówień na Allegro nie generuje to nawet promila problemów transakcyjnych. Co więcej, te przypadki dotyczą wyłącznie licytacji, których na pewno nie będziemy już rozwijać w żaden sposób, więc nie przeznaczymy zasobów na wdrożenie funkcji, która wyeliminowała by takie sytuacje.
@_HolaOla_ No trudno jakoś to przeżyję . A swoją drogą patrząc na to co piszesz o licytacjach to mnie to trochę martwi. Najwidoczniej kategoria kolekcje -antyki i temu podobne kategorie gdzie sprzedawcy wystawiają rzeczy z odzysku do licytacji nie są tu mile widziane skoro w tym kierunku szans na rozwój nie widać -a szkoda.