anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co zrobić aby usunąć komentarz negatywny który jest w 100% winą Allegro

alleloombard329
#8 Zapaleniec#

Witam.

Chciałabym się dowiedzieć tak jak w tytule: usunąć komentarz negatywny od klienta, który dostałam za to że nie odpowiedziałam na wiadomość od kupującej, z tym że ta wiadomość nigdy nie dotarła do mnie. Kupująca nie zauważyła ze do rozmowy włączył się chatbot Allegro i wiadomość nie została wysłana. W związku z czym w skrócie:

- 17 maj 2025 14:23 - złożenie zamówienia 

- 17 maj 2025 15:51 - zmiana statusu na "do odbioru" - zamówienie gotowe do odbioru 

29 maj 2025 - komentarz negatywny - ""Na pytanie kiedy można odebrać zakupiony przedmiot, sprzedawca nie odpowiedział mimo upływu 11 dni. Niepoważna firma."".

- 30 maj 2025 - data kiedy kontaktujemy się z klientką w sprawie komentarza negatywnego. 

- 4 czerwca - data odpowiedzi od klientki ( załączyła zrzut ekranu w którym wyraźnie widać, ze napisała do nas wiadomość, jednak czatbot Alina wtrącił się i zablokował wysłanie tej wiadomości)

Screenshot_20250604_152037_Chrome (5).jpg

Później próbowaliśmy wyjaśnić sytuację z klientką, jednak już nam nie odpisała. Próbowaliśmy kontaktować się z allegro w tej sprawie jednak rozkłada ręce gdyż nie łamie to żadnego punktu regulaminu. Może tutaj trafi się jakiś bardziej rozsądny doradca i ujrzy kuriozum całej sytuacji. Gdyż dostajemy komentarz w 100% spowodowany jakimś botem Allegro, a Allegro umywa rączki. 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Pamiętaj że allegro ma zawsze rację nawet jak jej nie ma ,przynajmniej tak wynika w temacie odwoływania się do niesłusznych negatywów.

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#15 Entuzjasta#

@alleloombard329 @kolekcjoner608 Trzymają się starej zasady która panowała w wojsku.

pkt1 Dowódca ma zawsze rację

pkt 2 Jeżeli uważasz że dowódca nie ma racji patrz pkt 1.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard329 Przykro mi, ale nie mogę usunąć komentarza. W tej sprawie możesz kontaktować się jedynie przez formularz.

Wysyłam Ci również artykuł jak działają komentarze i opinie na Allegro.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#12 Orędownik#

System komentarzy to jeden wielki bubel. Służy jedynie do wyladowania emocji na sprzedawcach. Czemu to ma służyć? Jakby nie mógł zostać system gwiazdkowy. Logiczne jest ze kupujący będą wykorzystywać komentarze dla swojej przewagi stosując szantaZ emocjonalny.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Z komentarzem masz pozamiatane, przy wielkiej dawce szczęścia go wykluczą, a to tak będzie widoczny.

Weź wyłącz tego [edytowano] bota

Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

alleloombard329
#8 Zapaleniec#

Bot pojawił się u kupującej, jej wiadomość zablokował, nie naszą. 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Jeśli naprawdę masz wyłączone to coś jest bardzo nie tak. Bot ma zadanie nie blokować wiadomości Twoich lecz właśnie te wysyłane przez kupujących do Ciebie. Jeśli miałeś go wyłączonego to nie powinien jej się pojawić...

Ktoś może tam sprawdzić dlaczego wyłączony bot odpowiada. Nie ma zgody nie powinno być Aliny... Dodam, że minimum szacunku dla własnych klientów kazało by Allegro usunąć ten komentarz.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Screenshot_275.png

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć, poprosiłem o zweryfikowanie tej sprawy. Jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do tego wątku 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@alleloombard329  już dawno mam wyłączoną Allinę, nawet nie wiedziałem, ze ma takie poczucie humoru😉 jak chcesz to również możesz ją wyłączyć  

oznacz moderatorów

alleloombard329
#8 Zapaleniec#

U kupującej bot zablokował wiadomość. 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#16 Inspirator#

@alleloombard329  Rada na przyszłość jak macie zamówienie gotowe do odbioru to po prostu wyślijcie wiadomość do klienta 

oznacz moderatorów

alleloombard329
#8 Zapaleniec#

Temat jest do zamknięcia, udało się skontaktować z klientką, usunęła komentarz. 

oznacz moderatorów