Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od razu wywołuję @msniezek @cloudcloud @nat_not @_HolaOla_ .
Powiedzcie mi proszę jakim cudem, klientka, który kupiła u mnie towar w niedzielę, 4.10, miała widoczny czas DOSTAWY na 6-7.10, skoro czas WYSYŁKI jaki mam na aukcjach gdzie dokonała zakupu to 3 dni robocze???
Przecież tutaj czas dostawy powinien wypadać na czwartek-piątek, a nie wtorek-środę.
Już 1 negatywa dostałem za Was i nie chcecie go usunąć, właśnie z powodu takiej sytuacji. Teraz zaczynają się kolejne podobne historie.
Dlaczego nie wyświetlicie ponownie czasu wysyłki na aukcjach jak to było kiedyś i jakim cudem tak błędnie jest podawany czas dostawy?????????????
Jako dowód załączam screen o jaki poprosiłem klientkę.
Piszę tutaj bo ostatnio pisałem w sprawie tego negatywa, abyście mi przesłali dowody w postaci screenów kiedy był czas dostawy pokazany i do dzisiaj ich nie otrzymałem, a już chyba prawie 2 tygodnie minęły 😕
Jak widać, pomysł/wniosek jaki tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/przywr%C3%B3cenie-informacji... podałem, chyba ma sens w tej sytuacji. Bo to co jest obecnie grozi niezasłużonymi negatywami czy obniżanymi notami sprzedawcom, którzy i tak w terminie wysyłają.
@konto zamknięte Wysłałam Twoje zgłoszenie do konsultacji.
@konto zamknięte Strasznie irytujące jest wpychanie swoich wyliczeń przez Allegro w czyjąś umowę. Były sobie oferty z wysyłką określoną na cztery dni robocze. Ale akurat miałem taką partię, którą sprowadziłem do natychmiastowej wysyłki i po tych paczkach Allegro pokazywało u wyliczony czas 24 godziny. O tyle dobrze, że wyświetla się napis "przewidywana dostawa" albo wysyłka "zwykle do [x]". Szkoda tylko, że nie każdy rozumie co to znaczy.
Dlaczego Allegro nie pokazuje czasu zadeklarowanego przez sprzedającego w tym miejscu co kiedyś? Trzeba kliknąć Dostawa i zjechać na sam dół strony, co na pewno nie każdy robi. Kupującego i tak nie będzie obchodzić to, że określasz czas wysyłki przykładowo na trzy/cztery dni robocze, będzie i tak się sugerował tym, że "PRZECIEŻ ALLEGRO POKAZAŁO MI, DOSTAWA NA JUTRO".
@DarkStoorM u mnie, przynajmniej na tych aukcjach gdzie ta klientka kupiła, nawet zniknęła informacja, która była wcześniej, a mianowicie o czasie w jakim ja deklaruję wysyłkę 😕 To samo miałem niedawno gdy byłem kupującym. To jest masakra normalnie 😕
akcja z przewidywanym czasem dostawy powinna być rozwalona przez uokik jakąś duża karą dla allegro
https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/przewidywany-czas-dostawy-twojej-przesylki-AVlrm8wY3Sg
obie powyższe zakładki zawierają różną i sprzeczną treść
jak zamieściłem w regulaminie obie to allegro usuwało mi oferty twierdząc, że wprowadzam kupujących w błąd
pisałem o tym w innych postach
@RED przecież to oczywiste, że tym się UOKiK zajmie i Allegro tutaj się nie wybroni. Bekną za to na konkretną kasę. Jest to bowiem działanie na szkodę zarówno sprzedawcy, jak i konsumenta, który widzi, że np. dostanie towar szybciej, a w rzeczywistości jest to np. data krótsza niż czas wysyłki jaki sprzedawca deklaruje. Obie strony są więc poszkodowane, a winne jest tutaj tylko i wyłącznie Allegro.
Więc to tylko kolejny kamień u szyi jaki sobie dowiązali.
@konto zamknięte Mogło być tak, ponieważ Allegro wyliczyło sobie, że średnio wysyłasz w 1 dzień roboczy, czyli że wyślesz w poniedziałek 🙂
@xyz96 pewnie tak było.... Ale Allegro nie jest strona transakcji i jeżeli Sprzedajacy deklaruje - 2/3/10 dni to ma ku temu jakiś powód. I podawanie krótszego czasu wprowadza w błąd Kupujacych ( za co obrywa Sprzedajacy 🙂 )
@xyz96 ale jakim prawem podają krótszy czas niż ja podaję? Ostatnio jest znów nawał zamówień (dlatego i na Gadane mnie nie ma) i dlatego, chcąc być uczciwym wobec klientów, powydłużałem już z wyprzedzeniem czas wysyłki. Wiedząc, że nie dam rady wysyłać np. w 24h. Dlaczego więc Allegro ma to co ja robię, chcąc być fair wobec klientów, za nic i podaje swoje informacje, przez które mi się później obrywa 😕
Mail od innej klientki, która nie znalazła informacji o czasie wysyłki
"Kiedy moja paczka zostanie wysłana?"
"Aha czyli 3 dni macie na wysyłkę? Ok"
No i tak to teraz mniej więcej wygląda 😕
Człowiek chce być fair, jak najbardziej profesjonalnie i uczciwie podchodzić do tego co robi, no to znów będzie trzeba zbierać za kogoś 😕
Moim zdaniem dopisywanie przez Allegro do umowy pomiędzy kupującym a sprzedającym czegokolwiek jest niezgodne z prawem. Ponadto dwie, często różne informacje o czasie wysyłki, jedna od sprzedającego, druga od Allegro są niezgodne z regulaminem, ponieważ tym sposobem opis jest niejednoznaczny i wprowadza w błąd.
@xyz96 czas wysyłki to czas wysyłki ale allegro wyświetla że dostawa będzie na drugi dzień w punkcie mimo że jak @konto zamknięte mam ustawione wysyłki na 3 dni 🙂
A jaki masz średni czas wysyłki dopisany przez Allegro?
@kostas11 otóż to.
To co teraz jest w ofertach, jest nawet sprzeczne z tym co podaje Allegro:
Jest to logiczne, jak 3+2=5
Natomiast obecnie jest coś w stylu:
3+2=2 🤣
Niestety u nas jest dokładnie to samo. Pomimo że deklarujemy wysyłkę w 24h (tak też zawsze się wyrabiamy) i zaznaczone w opcjach dostawy mamy że wysyłka tego samego dnia będzie dla zamówień złożonych do 9 rano to na głównych listach wyszukiwania nasze oferty mają informacje do ok. 17 że dostawa "jutro". Sprawa zgłaszana już prawie 3 miesiące temu ale dalej bez zmian.
@konto zamknięte Ta informacja o tym, co zadeklarował sprzedający podczas tworzenia oferty, powinna być przeniesiona nad tabelkę z formami dostawy, a nie wisieć gdzieś na dole.
W tej chwili, w Twojej jedynej promowanej ofercie, widzę dostawę na "pon. 12 paź. - wt. 13 paź." (natomiast ikonki z hintboxami - informujące o przewidywanym czasie dostawy wyliczanym na podstawie wcześniejszych dostaw tego sprzedającego - widoczne na stronie oferty przy dostawie zniknęły i są widoczne tylko w zakładce "dostawa").
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere ja u siebie na tych aukcjach już nigdzie jej nie widzę. Wcześniej była na głównej, później w szczegółach dostawy. Teraz nie ma tego nigdzie, albo tak wcisnęli, że sam nie wiem gdzie. Więc skąd dopiero kupujący ma to wiedzieć? Szlag już mnie z tym trafia normalnie. Dzisiaj chyba już 5 osób mnie pytało kiedy wysyłka....
@konto zamknięte No toć jest.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Klasyk. Towar wysyłamy zazwyczaj w 24h. Opóźnienie od dystrybutora, zmieniam np. na 3 lub 7 dni, a tam dalej dostawa "na jutro". Najgorzej, że Allegro pisze klientowi np. : "Przewidywaliśmy dostawę na xxx., ale widzimy że jest opóźnienie" i awantura gotowa. Nadrzędne info o dostawie, zawsze powinno być od sprzedawcy, w końcu to on zarządza swoim magazynem.
@fhubax ten mail od allegro to skandal cyt: "Przewidywaliśmy dostawę na xxx., ale widzimy że jest opóźnienie"
ja już miałem awantury z tego powodu
allegro się wpiernicza w przebieg transakcji