Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, zawaliłem na całej lini jako sprzedawca i właściciel. W dyskusji moderator dał jasno do zrozumienia, żebym wysłała potwierdzenie zwrotu do klienta ( płatności za pobraniem - więc przelew) do 19stego listopada, zrobiłem to dzisiaj. Rozmawiałem z klientką, przeprosiłem, jest totalnie wyrozumiała. Jednak nie wywiązanie się z terminu poskutkowało czasowym ograniczeniem sprzedaży na koncie , a jak rozumiem co za tym idzie punktami karnymi. Czy jest jakokolwiek szansa, że punkty mogą nie zostać naliczone przy jednorazowej wtopie za którą biorę pełną odpowiedzialność? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@SZYBKA_KARMA widzę, że masz blokadę konta i nałożone ograniczenia. W tej sytuacji proszę Cię o kontakt przez formularz.
Napisałem już wiadomość przez formularz, czekam na odpowiedź. Czy jest jakakowiek szansa, żebyście zerknęli na tę dyskusję i dali znać czy możemy uniknąć punktów? Z ręką na sercu ważą się losy firmy, która żywi 5 rodzin. Docenię każdą pomoc
@SZYBKA_KARMA niestety nie widzę Twojego zgłoszenia. 😞 Spróbuj ponownie do nas napisać.
Hej, podrzucam numer ;
Na wszelki wypadek napisałem ponownie, numer : 46629582
Przykro, allegro nie ma litości jeżeli chcesz ich na to brać, powodzenia.
Nie chodzi o litość tylko o zrozumienie. Jeden totalnie głupi błąd z mojej strony może mi firmę położyć po 4 latach.
Teraz już całkiem zgłupiałem. Odpowiedź jaką dostałem na maila:
"Czasowo ograniczyliśmy sprzedaż na Państwa koncie ze względu na brak kontaktu z Client:xxx w dyskusji. Problem kupującego nie jest rozwiązany.
Automatycznie zdejmiemy ograniczenie z Państwa konta po 3 dniach. Nie zrobimy tego wcześniej, dlatego nie muszą Państwo kontaktować się z nami w tym celu.
Proszę w tym czasie pilnie napisać do kupującego w dyskusji i rozwiązać jego sprawę.
W zależności od powodu dyskusji, proszę jak najszybciej:
> wysłać paczkę do kupującego,
> zwrócić pieniądze kupującemu,
> rozpatrzyć reklamację kupującego i przekazać decyzję w dyskusji."
1. Dyskusja dotyczyła zwrotu za przelew za pobraniem, klientka podała nam numer konta 15 listopada i dzisiaj został zrealizowany. Sam się przyznałem, że nie zrobiłem tego od razu, ale sam fakt, że dostałem blokadę bo klient napisał, że nie dostał przelewu to lekka paranoja. Pojawia się zasadnicze pytanie:
Czy w ten sposób konkurencja może nas wykończyć? 3 takie tematy i po sprawie?
2. Wysłałem potwierdzenie wpłaty, rozmawiałem z (przemiłą) klientką i sekundę póżniej dyskusja została rozwiązana - mimo tego po 5h w odpowiedzi dostaję lakoniczną informację, że przecież problem nadal istnieje - co jest nieprawdą - w istocie nie istniał od początku.
Z ręką na sercu brałem winę na siebię w tej sprawie, ale jak można blokować konto robiące milionowe obroty za 119 zł wysłane w 5 dni po uzyskaniu numeru konta.
Bardzo, bardzo proszę o pomoc, serio sprawa jest dramatyczna dla nas i pracowników
UPDATE: teraz dowiedziałem się, że JEDNAK blokada nie wynika z przelewu, ani z nierozwiązanej dyskusji. TERAZ problem jest nasz brak odpowiedzi do klientki.
WIADOMOŚĆ OD NAS Z DZIŚ O GODZINIE 12:13 :
Bardzo proszę o interwencję
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@SZYBKA_KARMA jak kupująca otrzymała pieniądze poproś o oznaczenie dyskusji jako rozwiązana. I trza czekać 72h.
Dyskusja jest rozwiązana. Teraz dowiedziałem się, że blokada jest za brak odpowiedzi w ciągu 24h. Co chwilę coś nowego. Masakra.
Tu zawsze coś wymyślą, jedyny marketplace gdzie jak chcą to na białe mówią czarne a na czarne białe 😂
No to musisz odczekać te 3 dni
i tak masz Fuksa że nie jest to dożywotni ban