Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, ta weryfikacja trwa nie 5 dni, a chyba już ponad 5 miesięcy, nie dużą kwotę mi zabłokowano, bo tylko 88zł, ale wkurza mnie to, że nikt mnie nie pytał czy ja chcę te przelewy 24, czy może mi samego PayU wystarczy, ogólnie sprawa jest dla organów sprawdzających z jakiej paki ja wysłałem towar i nie mogę odzyskać zapłatę za niego przez tyle czasu
Witam,
zrobiłem przelew weryfikujący, uzupełniłem dane ale dalej jest opisane jako w trakcie weryfikacji
@pphupm PayU -3 dni, Przelewy24- 5 dni.
@pphupm, dbamy o bezpieczeństwo użytkowników. Mamy określone procedury zapewniające bezpieczeństwo ich danych. Jedną z nich jest usuwanie zdjęć z naszych serwerów od razu po weryfikacji.
@la_nika dziekuje bardzo !
Mam zablokowana na p24 dość spora kwote czy coś można zrobić aby odzyskać pieniadze. Przelew zrobiony zdjęcia dokumentów tez. Zaraz będę musiał zapłacić prowizje od sprzedaży ☺️
@hackman3d To trwa ok 5 dni, jeżeli wszystko się zgadza.
To trwa zazwyczaj dobę
Jak jest problem to napisz do adminów na czacie w pomocy dla sprzedających. Powinni szybko ogarnąć temat
@hackman3d dziękuję za przesłanie dokumentów, widzę, że w tej chwili Twój wniosek oczekuje na weryfikację. W przypadku Przelewy24 może to zająć do 5 dni roboczych, ale z reguły jest szybciej.
Witam. Proszę sprawdzić na moim koncie aktywację Przelewy 24. Kasa wróciła na konto natomiast status cały czas wisi na weryfikacji...
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Te Przelewy24 to jakaś porażka. Nie dość że są one wyłączone i nie została z nimi rozpoczęta żadna umowa, to wpłata i tak trafia do nich na przetrzymywanie.
X razy robiłem do nich przelew kwoty 1,01zł, wypełniałem oświadczenie które ma wystarczyć do aktywacji konta zwykłego, to i zdjęcia dołączałem, to patusy odpisują że pesele zamazane. I co jeszcze? W ustawie na którą się powołują słowa nie ma o skanowaniu i kopiowaniu dokumentów. To jest normalne wyłudzanie danych i nielegalne przetrzymywanie pieniędzy!!!
@xdk- operator płatności zobowiązany jest do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego (zgodnie z Ustawą z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu). Podstawowe środki bezpieczeństwa finansowego to między innymi weryfikacja tożsamości klientów oraz ustalenie beneficjenta rzeczywistego. Dokumenty są usuwane po zakończeniu weryfikacji, a w przypadku konta zwykłego prosimy w imieniu operatora o wypełnienie formularza potwierdzającego tożsamość lub przesłanie skanu dowodu tożsamości (w obu wypadkach należy podać numer pesel). Widzę, że kontaktowałeś się już z nami w tej sprawie, a Twoje zgłoszenie zostało przekazane do oparatora Przelewy24.
@xdk- już drugi raz obrażasz pracowników Przelewy24, nie godzimy się na takie zachowanie na Gadane, dlategu usunęłam Twoją odpwiedź. Bardzo proszę zachowaj kulturę wypowiedzi i nie obrażaj innych ludzi.
@la_nika no bardzo ciekawe. A szantażowanie typu nie pokażesz peselu to nie wypłacisz SWOICH pieniędzy to jest kryminał. Żadna inna firma nie żąda takich historii.
Czy moja weryfikacja wniosku do Przelewy24 ma szansę być rozpatrzona jeszcze w tym tygodniu?
@atechnik_sklep dziękuję, ze do nas napisałeś! Wysłaliśmy prośbę o przyspieszenie weryfikacji do operatora Przelewy24, dam znać gdy tylko otrzymam od nich odpowiedź.
Wygląda na to, że zostałem zweryfikowany pozytywnie. Dziękuję!