anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Allegro Protect to fikcja?

MAMY ROZWIĄZANIE!
BEMISIE
#7 Wielbiciel

Konsument kupił produkt i otrzymał uszkodzony.

Fakt ze zdjęciami został zgłoszony w dyskusji natychmiast po stwierdzeniu faktu.

Paczka cała ale zawartość uszkodzona.

Żądanie wymiany towaru na pozbawiony wad lub zwrot wartości.

Sprzedawca jak i obsługa Allegro każe kupującemu składać reklamację do przewoźnika.

Allegro protect każe czekać na decyzję przewoźnika.

Reklamacja przewoźnika oczywiście odrzucona. Sprzedawca już się nawet nie wypowiada.

A w załączniku odpowiedź Allegro. 

ap panele 2025-02-13 at 15.26.38.jpeg@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Jeśli przewoźnik uznał by reklamację to klient otrzymał by od niego rekompensatę i wtedy AP nie było by potrzebne. Ale w tej sytuacji odpowiedź AP jest co najmniej niedorzeczna. 

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40
URAN3
#7 Wielbiciel

A naj jakiej podstawie może sprzedawca odrzucić reklamacje ? Przecież on nadawał paczkę i ją pakował. Odpowiada przed konsumentem do momentu dostarczenie towaru do konsumenta przez przewoźnika. Jeśli przewoźnik nawet odrzucił reklamację to sprzedający nie może odrzucić reklamacji twierdząc , że on zapakował i konsument musi reklamować sam u przewoźnika. On odpowiada przed konsumentem za uszkodzenia w transporcie. Mylę się czy tak to wygląda ? NIezależnie czy wysyłka ze smartem czy bez . Tak ?

 

oznacz moderatorów