Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Konsument kupił produkt i otrzymał uszkodzony.
Fakt ze zdjęciami został zgłoszony w dyskusji natychmiast po stwierdzeniu faktu.
Paczka cała ale zawartość uszkodzona.
Żądanie wymiany towaru na pozbawiony wad lub zwrot wartości.
Sprzedawca jak i obsługa Allegro każe kupującemu składać reklamację do przewoźnika.
Allegro protect każe czekać na decyzję przewoźnika.
Reklamacja przewoźnika oczywiście odrzucona. Sprzedawca już się nawet nie wypowiada.
A w załączniku odpowiedź Allegro.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Jeśli przewoźnik uznał by reklamację to klient otrzymał by od niego rekompensatę i wtedy AP nie było by potrzebne. Ale w tej sytuacji odpowiedź AP jest co najmniej niedorzeczna.
A naj jakiej podstawie może sprzedawca odrzucić reklamacje ? Przecież on nadawał paczkę i ją pakował. Odpowiada przed konsumentem do momentu dostarczenie towaru do konsumenta przez przewoźnika. Jeśli przewoźnik nawet odrzucił reklamację to sprzedający nie może odrzucić reklamacji twierdząc , że on zapakował i konsument musi reklamować sam u przewoźnika. On odpowiada przed konsumentem za uszkodzenia w transporcie. Mylę się czy tak to wygląda ? NIezależnie czy wysyłka ze smartem czy bez . Tak ?