anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro przywłaszczyło mòj towar ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
KAMPPOL
#9 Pomysłodawca#

Sytuacja jest kuriozalna kupujący odesłał zwrot metoda dostawy allegro kurier nie podjął nawet próby doręczenia paczki ze zwrotem a przesyłkę odebrało allegro i znalazła się ona w magazynie przesyłek nie doręczalnych u nich . Allegro chciało odesłać paczkę w lipcu niestety byliśmy akurat na urlopie w Turcji napisali że mogą poczekać z odesłaniem paczki aż wrócę z urlopu teraz nie chcą odesłać towaru nawet nie odpowiadają na e-maile każą zdobyć od kupującego zrzeczenie do reklamacji zwróciłem wpłatę kupującemu i teraz nie mam ani towaru ani pieniędzy 😂😋😛

oznacz moderatorów
76 ODPOWIEDZI 76
KAMPPOL
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego nikt z moderatorów nie odpowiada w tym wątku w innych widzę jesteście aktywni ? Czy macie obawy że popatrzycie się tym gorącym kamieniem ? 🤭🤭🤭😛😛🤐🤐😋😋 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
KAMPPOL
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_20241009-161553.png

 Tak jakby ktoś się zastanawiał czy allegro ma paczkę 😋🤐😛🤭 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Czah-nik
#12 Orędownik#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  @msniezek 

Możemy prosić o interwencję? Czy na forum nie obowiązują jakieś terminy? Czy Allegro nie obowiązują terminy? Dlaczego klient nie może odebrać towaru przez 4 miesiące? To poważnie wpływa na moje zaufanie i chęć na zakupy. 

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Czah-nik w tej sprawie interweniujemy od początku istnienia tego wątku. Sprawa jest co prawda nietypowa (przesyłka nie z naszej winy ponad miesiąc spędziła na magazynie), ale nie zmienia to faktu, że nie powinno to tak wyglądać, szczególnie przy tak niewielkiej wartości towaru.

Niestety jako moderatorzy nie jesteśmy wszechmocni, ale nadal działamy. Mam nadzieję, że przyniesie to skutek.

Cc: @KAMPPOL 

oznacz moderatorów
KAMPPOL
#9 Pomysłodawca#

@msniezek Z całym szacunkiem dla ciebie ale taki makaron na uszy możesz sobie nawijać na uszy na zebraniach z moderatorami 🤭😛😋. Wy jako allegro jesteście w posiadaniu tego zwrotu od ponad 3 miesięcy i nie jesteście w stanie dostarczyć mi jej zgodnie z waszymi deklaracjami. Pisaliście tutaj że paczka będzie u mnie w zeszłym tygodniu teraz że w tym i dalej nie ma informacji o jej nadaniu . Powinniście zablokować swoje konto do czasu rozwiązania problemów transakcyjnych tak jak czynicie to w stosunku do wszystkich innych użytkowników allegro. Nie jesteście świętymi krowami którym można wszystko 🤭🤭🤭👍👍👍

oznacz moderatorów
KAMPPOL
#9 Pomysłodawca#

@msniezek Tak a propos to nie wiem czy manipulujesz i wprowadzasz w błąd specjalnie czy to z braku twojej wiedzy w tej sprawie ? Kupujący odesłał zwrot 14 lipca nie próbował nawet doręczenia a 19 lipca przesyłka była już w waszych rękach . To gdzie ona niby nie z waszej winy miesiąc leżała ? Bzdury na kiju to jest tylko i wyłącznie wasza wina proszę nie zwalać jej na innych . 🤭🤭🤭

Screenshot_20241009-175957.png

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@KAMPPOL pisząc o miesiącu miałem na myśli sierpień, bo z moich informacji wynika, że wtedy nie kontaktowałeś się z nami w tej sprawie, a przesyłka leżała u nas. Natomiast nawet jeżeli tak było, nie zmienia to istoty tego przypadku - ta przesyłka powinna już od dawna być u Ciebie. W imieniu Allegro mogę tylko przeprosić za to zamieszanie.

oznacz moderatorów
KAMPPOL
#9 Pomysłodawca#

@msniezek Szanuję że jako jeden z nielicznych jeżeli nie jedyny w trakcie 20 letniej przygody z allegro przechodzi przez twoje usta słowo przepraszam. Zacznijmy od tego że przesyłka wróciła do was 19 i tego dnia powinna zostać ponownie nadana a wasz kontakt był dopiero chyba 2 tygodnie po tej dacie. Nie zmienia to faktu że zostałem przez kontakt allegro totalnie olany dopiero tutaj coś "delikatnie" się zmieniło. Efektu jak nie było tak nie ma zero informacji na e-mail ja naprawdę jestem z usposobienia ugodowym człowiekiem ale niestety wasze podejście przechodzi ludzkie pojęcie. Przecież tak nie można załatwiać sprawy jeżeli wina jest e 100 % po waszej stronie. Jeżeli byłbym menadżerem u was kazałbym w trybie natychmiastowym zadzwonić i zaproponować gratyfikację jeżeli byśmy nie mieli tej paczki bo przecież takie przeciąganie sprawy stawia dużą rysę na waszym wizerunku tak szczerze to działacie od początku zarówno doradcy przez e-mail jak i moderatorzy zarówno z osobami które nad nimi nadzorują na szkodę własnej firmy 🤭🤭🤭

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@KAMPPOL masz oczywiście rację. To jedna z tych spraw, które można byłoby już dawno zamknąć w ten czy inny sposób, nie wiem dlaczego tak się nie stało. Niestety jako ekipa Gadane możemy tylko interweniować i eskalować u osób zajmujących się danym obszarem.

oznacz moderatorów
Client:117142623
#9 Pomysłodawca#

oddali Ci już paczkę czy jeszcze czekasz, kabaret w tym wątku... niewielka wartość towaru... co za

oznacz moderatorów
Czah-nik
#12 Orędownik#

@msniezek nie rozumiesz i może właśnie dlatego Wasza obsługa klienta pozostawia bardzo dużo do życzenia, skoro menadżer tego nie rozumie. 

Nie z waszej winy? Niewielkiej wartości towaru? Nie jesteśmy wszechmocni? 

Z Waszej winy, bo jesteście za paczkę odpowiedzialni. Chociażby 1 grosz było warte, to nie wasza własność. Macie, jako firma, obowiązek zaopiekować się klientem od punktu A do punku Z, bez jego udziału, bez jego ciągłego domagania się rozwiązania sytuacji. 

Skoro jego przypadek jest nietypowy to powinien być informowany co chwila o statusie zgłoszenia.

Kiedyś pisałem waszemu konsultantowi z pierwszej linii, że wasz średni szczebel jest do wymiany, że ryba psuje się od głowy - tylko to potwierdzasz. Nie powinieneś być menedżerem, jaki przykład dajesz? Wasza moderatorka obiecuje termin, termin mija, klient pyta parę dni o rozwiązanie. 

Paczka powinna już tydzień temu trafić do klienta, skoro został stwierdzony błąd. Nikt klienta nie przeprosił za opieszałość, ani za ogół sytuacji (4 miesiące?!). Nikt nie zaoferował mu gratyfikacji? To nawet nie jest kupujący, tylko kontrahent, więc generuje zysk dla was!

oznacz moderatorów
Czah-nik
#12 Orędownik#

W normalnych firmach, a pracowałem w paru (w paru byłem odpowiedzialny za consumer experience) takie taski mają krótki termin z raportowaniem codziennym. W allegro najwidoczniej można walnąć status "W trakcie" i olać, aż się nie przypomni. 

Was trzeba zaorać i postawić na nowo.

Aż zacytuję Waszą stronę

"W dosłownym tłumaczeniu customer experience znaczy tyle, co doświadczenie klienta. Ale co to znaczy dokładnie? Zakłada się, że chodzi o coś więcej niż najniższa cena, która skłania do wyboru akurat tego sklepu. To raczej sposób wzajemnego postrzegania klienta i firmy. Na taki proces zachodzący w kliencie składa się wiele elementów, jak cena, szeroko pojęta rzetelność, obsługa klienta, dostępność i możliwość kontaktu z firmą."


oznacz moderatorów
KAMPPOL
#9 Pomysłodawca#

Niby dzisiaj mają nadać paczkę zobaczymy co z tego będzie 🤭🤭🤭

oznacz moderatorów
kstach1
#9 Pomysłodawca#

To nie sprawiedliwe że allegro może robić co chcę (grać na zwłokę) a nam jako sprzedawcy  każą oddać pieniądze lub powtórnie wysłać paczkę do kupującego. Drogie allegro jak to z wami jest ? 

oznacz moderatorów
MarioPL98
#8 Zapaleniec#

Ale ta historia jest piękna, aż nie mogę ze śmiechu. Kto czyta społeczność.allegro.pl ten w cyrku się nie śmieje. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
Czah-nik
#12 Orędownik#

@KAMPPOL otrzymałeś paczkę?

oznacz moderatorów
foto-hurtownia
#10 Popularyzator#

Też jestem ciekaw - jakby to nie było Allegro, tylko normalny sprzedawca, moderatorzy już ostrzyliby widły na niego 😄

oznacz moderatorów