anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro właśnie zakazało całego działu cyfrowe w kategorii gry komputerowe i konsolowe?

PromykSB
#11 Animator#

Wypowiedź z supportu znaleziona na wykopie:



Czy tam pracuje ktokolwiek kompetentny?

Co oni właściwie wywalili wczoraj?

Z uzyskanych dotychczas informacji wynika:
- dostępy do kont
- całe konta
- aktywacje przez sprzedawcę
- klucze do gier.

Czy w związku z wyżej wymienioną wypowiedzią cokolwiek na allegro z działu cyfrowe jest jeszcze "niezakazane"?

oznacz moderatorów
80 ODPOWIEDZI 80

xyz96
#21 Demiurg#

@PromykSB 

Do listy towarów, których nie możesz sprzedawać na Allegro, dodaliśmy:

  • wyroby medyczne służące do diagnostyki in vitro (na przykład zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2), które nie są przeznaczone do samokontroli oraz wyroby inne niż pozostałe wyjątki, o których mowa w artykule 10 ustęp 2 ustawy
  • wszystkie formy dostępu do kont z odpłatnymi grami komputerowymi, konsolowymi i mobilnymi, na przykład Steam, Epic Games Store, GOG, uPlay, Origin, PlayStation Network, Xbox Live oraz do muzycznych platform streamingowych – na przykład Spotify czy Tidal.

https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/wprowadzilismy-zmiany-zapowiedziane-na-4-stycznia-jnWOValB3tn

oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

Ale tam nie było pytania o dostęp. Tam było pytanie o KLUCZ aktywacyjny.

Odpowiada Pan nie na temat. To, że zakazali dostępów - jest okej.

To, że zakazali całych kont - jest sporne.

To, że zakazali kluczy aktywacyjnych i gier aktywowanych przez sprzedawcę - z całym moim przekonaniem mogę powiedzieć, że jest głupotą totalną.

W ten sposób skasowali w zasadzie cały dział.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@PromykSB Opcje są dwie: albo artykuł pomocy jest niekompletny, albo pani Laura nie do końca ogarnia temat.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@PromykSB 

Ale tam nie było pytania o dostęp. Tam było pytanie o KLUCZ aktywacyjny.

A tak na LOGIKĘ - klucz nie daje dostępu do czegoś? 🙂

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@xyz96 Z tego co zauważyłem to swoje wypowiedzi podpierasz zawsze regulaminem a nie logiką a na allegro regulamin i logika nie zawsze idzie w parze.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@PromykSB Tutaj idą w parze.

oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

@xyz96

Nie zgodzę się.

Należy rozróżnić:
- dostęp do konta - z konta w tym samym czasie korzysta xx osób. Wszyscy korzystają równocześnie z gier przypisanych do tego samego konta. Każda z tych gier to jednostanowiskowa licencja.

Konto z założenia służą jednej osobie. To tak jakby z Twojego konta allegro korzystało pół osiedla.

- klucz do gry/kod aktywacyjny - przypisuje grę do konta. Korzystać powinien tylko właściciel

Piszę zrozumiale jaki był zamysł, a jaki jest efekt?

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Nie, klucz aktywuje produkt (np. grę) na danej platformie, a nie daje dostęp do konta na niej (trzeba mieć własne, na którym taki klucz można aktywować).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 a jak będę chciał sprzedać kartę zdrapkę np steam

wszystkie formy dostępu do kont z odpłatnymi grami komputerowymi, konsolowymi i mobilnymi, na przykład Steam, Epic Games Store, GOG, uPlay, Origin, PlayStation Network, Xbox Live oraz do muzycznych platform streamingowych – na przykład Spotify czy Tidal.

 

przepraszam za linka konkurencji

https://www.recharge.com/pl-pl/steam

lub cos takiego

https://www.empik.com/karta-podarunkowa-blizzard-20-euro,p1235521012,multimedia-p

 

to mogę to zrobić na allegro?

oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@PromykSB Przecież tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/4-stycznia-allegro-nareszcie-sko%C5%84czy-... wkleiłeś odpowiedź innego pracownika allegro, która jest sprzeczna z powyższą.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

@Knowhere

To prawda.

Potwierdzam, że są ze sobą sprzeczne. Więc która z nich jest faktycznym stanowiskiem serwisu?

Można czy nie można? Zależy od tego czy pracownika allegro boli głowa? A może od tego, którą nogą wstał z łóżka?

Posługując się logiką - nowsza nadpisuje starą. 

Wypowiedź z linka jest z połowy grudnia.

Wypowiedź z początku tematu jest ze stycznia - prawdopodobnie piątego.

Skoro są 2 sprzeczne - to chciałem jasnego określenia stanowiska.

W samym supporcie natknąłem się na beton, który jest nie do przebicia i który ewidentnie nie rozumie pytania. Kiedy dostają 2 pytania - odpowiadają na jedno albo nie odpowiadają wcale.

Informacja jaką uzyskałem wczoraj:

Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi.


Na Allegro nie możną oferować stałego lub czasowego dostępu do konta umożliwiającego obsługę i granie w gry komputerowe, gry na konsole lub gry mobilne lub inne usługi jak np. ich nabywanie, instalacja, przechowywanie, recenzowanie, śledzenie statystyk.

Zakaz dotyczy również kodów aktywacyjnych

Bardzo proszę o niewystawianie tego typu ofert. 

Pozdrawiam
// Dorota [edycja]
Zespół Allegro

Jako, że ten beton moim zdaniem nie rozumie o czym pisze - dostali pytanie dodatkowe, które miało wskazać ewidentny błąd w rozumowaniu - dlaczego na allegro nadal są klucze aktywacyjne, ale nie uzyskałem już odpowiedzi.

Pisząc na społeczności - liczę na ominięcie bezrozumnej ściany jaką jest ten żałosny support i dotarcie do kogoś kto za odpowiedzi tego betonu odpowiada i kto temu betonowi te odpowiedzi wcisnął jako prawidłowe.

oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

@nat_not
@msniezek
@_HolaOla_
@mr_oma
@la_nika


Olanie problemu z waszymi sprzecznymi podejściami nie spowoduje, że ten problem zniknie.

Kiedy w końcu uradzicie czy klucze do gier są okej czy nie są okej?

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@PromykSB Pewnie jeszcze nie ustalili wspólnego stanowiska, ale raczej klucze są niedozwolone. Klucz daje dostęp.

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@markam43 klucz daje dostęp do dodatkowej zawartości na koncie a nie dostęp do  konta. 

 
W dużym uproszczeniu klucz to płyta pozwalająca pobrać grę na swój komputer, a nie komputer z zainstalowaną grą. 

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@Client:79577720 napisał: "klucz daje dostęp do dodatkowej zawartości na koncie a nie dostęp do  konta. "

Czyli można powiedzieć, że klucz jest rodzajem "usługi lub funkcjonalności, które są oferowane lub realizowane za pośrednictwem konta lub zbioru zasobów, o których mowa w pkt. 42. powyżej;" 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

Widzę, żę moderacja już była - nazwisko pracownika usunęli, ale odpowiedzi dalej nie udzielają.

A jak się ma to do tej wypowiedzi tego samego supportu w tej samej sprawie z dnia 5 stycznia w tickecie innego użytkownika?

wt., 5 sty 2021 o 12:11 Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl> napisał(a):
 

 



Dzień dobry,

O ile dobrze rozumiem sprzedaje Pan klucz do gry a nie dostęp do konta lub samo konto, musi Pan zatem usunąć z oferty część
"
Jeżeli nie będziesz chciał podać wymaganych danych to otrzymasz gotowy profil z grą." ponieważ jest to traktowane jako odsprzedaż konta.

Przypomnę że sprzedawać może Pan jedynie klucz do gry (ewentualnie wersję fizyczną) ,

proszę jeszcze o informację czym są wymagane dane o których Pan wspomina


Proszę również o zaprzestanie używania słów powszechnie uznawanych za wulgarne.


Pozdrawiam
// Kacper [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@PromykSB Konsultuję jeszcze tę kwestie i Twoje pytanie, dlatego wrócę do Ciebie z informacjami, jak tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie, ale bardzo proszę o cierpliwość, a przede wszystkim o nie obrażanie pracowników Allegro. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PromykSB
#11 Animator#

 

@_HolaOla_

Skoro tak przeszkadzają wam "obrażania" to dlaczego dopóki się ich nie stosuje nie da się z wami kompletnie nic załatwić? Przecież wcześniej postanowiła Pani po cichu tylko przejrzeć i nawet nie dać znać, że ktokolwiek rusza sprawę. Pojawiły się dość łagodne "obelgi" - to się Pani przynajmniej ujawniła, że ktokolwiek cokolwiek robi.

I gdzie jest to "obrażanie pracowników"? Obrażaniem by to było gdyby nie miało podstaw.

Przyjrzyjmy się więc tym określeniom i ich podstawom:
1. całkowity brak kompetencji:
- w ciągu kilku godzin jesteście w stanie określić kilka sprzecznych ze sobą stanowisk i każde z nich uznać za oficjalne stanowisko serwisu.
- wprowadzanie znaczących zmian na kolanie - głupkowato napisany zakaz "dostępów" nieostro określający o co wam chodzi - to nieprzemyślane zmiany regulaminowe, bez analizy stanu faktycznego osoby, która ROZUMIE w czym tkwił problem i CO DOKŁADNIE chcecie wyciąć a co DOKŁADNIE oszczędzić [skoro całego działu cyfrowego nie usunęliście, to intencja była by legalna część POZOSTAŁA i by dział nie był pusty]
- wprowadzanie tych zmian w 2 tygodnie, kiedy tydzień z nich to dni wolne... Na takie pier-doły jak "białe tło" czy brak szablonów daliście aż pół roku i spamowaliście przypomnieniami co miesiąc

2. beton/bezrozumna ściana - nie wiem jak inaczej to określić:
- 3 razy zadać to samo pytanie z sugestią, że mają dokładnie sprawdzić nie wzbudziło ani chwili przemyślenia, że coś jest nie tak?
- wskazanie, że chwilę wcześniej odpowiadali sprzecznie z tym nie wzbudziło ani 1 pałętającej się po głowie myśli, że coś jest na rzeczy?
- 1 ticket, 5 RÓŻNYCH operatorów, a większość niesamodzielna w myśleniu - jak już jeden zada pytanie z sensem to po kilku godzinach wtrynia się inny, nie przeczyta lub nie zrozumie co przeczytał i wrzuca ten sam szablon co był w pierwszej odpowiedzi...
- jedyna możliwość ominięcia i przejścia wyżej, aby odezwał się ktoś rozumniejszy i kompetentniejszy to załatwić sprawę PUBLICZNIE?

Jak to nie jest betonem - czyli nieprzebijalną ścianą - to jak inaczej to określić?

3. Żałosny support:
- cokolwiek się z nimi nie załatwia zawsze im tylko "przykro", ale w zasadzie to oni nic nie mogą poza wysłaniem na drzewo. To na co komu oni? I dlaczego oni decydują co zostaje, a co wylatuje?
- jeżeli w tickecie zada się więcej niż 1 pytanie - odpowiedzą na jedno i odpowiedz jest nie na temat.
- prośba o możliwość reklamowania tej odpowiedzi zostaje notorycznie ignorowana.
- chęć poskarżenia się na pracę pracownika - trzeba pisać około 6 do 10 razy, by ten link otrzymać. Dlaczego o zasadności ma decydować osobnik na którego skarga ma być? Dlaczego ten link nie znajduje się w KAŻDEJ odpowiedzi z waszego supportu w stopce?
- po tickecie CZASEM pytacie o ocenę pracy pracownika. Dlaczego pytacie o TYLKO jak sprawa była bzdurna i niewymagająca niczego, ot zwykła korekta zgłoszonego błędu, a jak sprawa trudniejsza to TYLKO jak została jakoś sensownie i kompromisowo rozwiązana, a nie ZAWSZE? Pytacie o ocenę w przypadku mniej więcej 20% spraw, jak jesteście PEWNI że będzie pozytywna. W innym wypadku - już nie. Więc na co to komu?

Jeżeli to nie jest "żałosny support" to jaki jest? Wspaniały?
I wiemy, że ten support nie pisze tego co sam myśli - zawsze mają jakieś wytyczne. Jak nie da się dotrzeć do tej osoby decyzyjnej, ani nikt nie konsultuje z nią problemu, albo osoba decyzyjna go nie rozumie - to jak inaczej to określić niż żałosne?

Konkludując - to "przede wszystkim" to "obrażanie" pracowników to jedyne co was przywołało do tablicy. Jeżeli bym tego nie zrobił - czy Pani post w ogóle by się tu pojawił? Nie wydaje mi się.

Skoro zatrudniacie ludzi bez wymagania umiejętności czytania ze zrozumieniem i bez odwagi cywilnej do konsultowania problemu z przełożonym w tym supporcie (zapewne z powodu głupich w tym wypadku oszczędności) oraz ludzi, którzy nie potrafią odpisać z sensem tylko szastają szablonami niepasującymi do zgłaszanego problemu nie widząc innego rozwiązania - to jak inaczej ich nazwać jak ludźmi głupimi? Tacy na takie stanowisko się nie nadają. Należy ich WYMIENIĆ.

I jeszcze jedno - jak człowiek napisze im 3 raz Z RZĘDU że pieprzą nie na temat (czytaj TEN SAM NIEPASUJĄCY SZABLON) a oni dalej brną - to jak mam im odpisać bez rzucenia mięsem? No jak? Samo się na usta i palce ciśnie. Jak się nim rzuci - to znowu skupiają się na mięsie zamiast na problemie. Słowem: jak tu załatwić COKOLWIEK skoro ma się do czynienia z kimś takim?

Szacunek to w Waszym wypadku można najwyżej PRÓBOWAĆ ODZYSKAĆ. Do waszego "supportu" straciłem go z 5 lat temu, kiedy zaczęliście otwarcie gryźć rękę która WAS karmi - czyli sprzedających. A potem było już tylko gorzej. Róbcie tak jak robicie dalej - a na pewno Wam się uda!

//edycja: od kiedy pier-doła to przekleństwo?
oznacz moderatorów