Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy wysyłkę (Nr płatności: 5c2ac1ff-e8e7-11ef-ae2f-
Wyślemy ją przez Pocztex, więc z punktu widzenia klienta nic się nie zmieni, tylko czy wtedy w systemie zamówienie nie będzie wisiało jako niezrealizowane? Mamy wygenerować etykietę na Allegro Przesyłka polecona?
Gorąca prośba o pomoc!
@Alegoria24_pl A jak wysyłasz? Jeśli przez Elektronicznego Nadawcę Poczty P., to po prostu zmień formę wysyłki, a numer się sam zaciągnie do systemu Allegro
wysyłam bezpośrednio przez Allegro, niestety
@Alegoria24_pl Nie jestem pewien, czy tam da sie zmienić sposób wysyłki, pewnie moderacja coś napisze.
Ale ważne, żeby prawidłowy numer przesyłki był wpisany w zamówieniu
Będzie ale podasz w wiadomości że wysyłasz inaczej i napiszesz do Alelgro o wyłączenie z jakości po zrealizowaniu zamówienia.
@LEW433 jak zwykle nie na temat i bez pojęcia o meritum
Lepiej nie wysłać, będzie na temat.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ czy to jest dobre rozwiązanie?
@Alegoria24_pl w tej sytuacji musisz wygenerować etykietę poza WZA. Nie będziesz miał możliwości zmiany metody wysyłki. Po wygenerowaniu dodaj numer przesyłki do zamówienia, jeżeli poprawnie przekażesz szyfrowany adres mailowy, powinniśmy otrzymać statusy przesyłki od przewoźnika.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mieliśmy zamówienie 141b5640-e8e7-11ef-b7b5-397fef2cf602, do którego musieliśmy wygenerować etykietę wysyłkową poza Allegro z powodów opisanych tutaj:
Zgodnie z instrukcją podaliśmy adres e-mail kupującego z Allegro, jednak system najwyraźniej nie odnotował wysyłki i obniżył nam jakość sprzedaży. Prośba o pomoc.
@Alegoria24_pl czy masz jakieś potwierdzenie tego nadania w terminie?
@_HolaOla_ dziękuję za odpowiedź, przesyłka (kurier InPost) miała numer:
w załączeniu etykieta nadania
@Alegoria24_pl dziękuję, zadziałam w Twojej sprawie, ale z informacjami wrócę do Ciebie do weekendzie.
@Alegoria24_pl jak obiecałam wracam z potwierdzeniem, że wykluczyliśmy z Twojej jakości sprzedaży to zamówienie. Zmiany będą widoczne od jutra po przeliczeniu danych.
dziękuję @_HolaOla_ !