Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilkukrotnie zdarzyło nam się w ostatnim czasie, że klienci klikają w zakup ale nie dokańczają formularza i robią to dopiero po kilku dniach. Niestety zdarza się też że w czasie kiedy oni się zastanawiają albo z różnych powodów nie finalizują transakcji to posiadana przez nas ilość produktów się wysprzedaje i aukcja się kończy. Co wtedy? Klient po 5 dniach kończy formularz, płaci za zamówienia a ja nie mam co mu wysłać i robią się problemy. Dlaczego nie ma możliwości zablokowania takiej transakcji?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@passahouse_com klient ma 7 dni na zapłatę lub wybór przesyłki za pobraniem , przez ten czas towar ma na niego czekać , w przypadku braku finalizacji po 7 dniach następuje automatyczne anulowanie transakcji połączone ze zwrotem naliczonej prowizji i poparte stosowną wiadomością e-mail ,jak to nastąpi możesz wystawić przedmiot ponownie na sprzedaż.
Proszę czytaj ze zrozumieniem. Klient kliknął kup ale nie wypełnił formularza więc nie zarezerwował przedmiotu, w ciągu dwóch dni w których on się zastanawiał wysprzedał się cały stan na aukcji i kiedy już dokończył formularz to ja fizycznie nie mam już tego produktu.
@passahouse_com o jakim formularzu piszesz? Jeśli kupujący kliknie "kup teraz" ale nie wypełni formularza, to nie dochodzi do sprzedaży. Podaj proszę przykład takiego zamówienia.
@passahouse_com Tak robią? albo się coś kupuje albo nie. To masz widać na stanie po 1 towarze!
Klient kupił jednorazowo paletę foli ochronnej w rolkach 1m. Przy 1 szt. to nie chce mi sie nawet aukcji robić. Poza tym konto na którym dokonał zakupu jest drugim kontem i kiedy na koncie głównym zostaje 1 szt. to aukcja się sama dezaktywuje.
@la_nika jest to możliwe , autor wątku ma rację ,po kliknięciu ,, kup teraz ,, następuje przejście do podsumowania , przerwanie procesowania w tym miejscu powoduje zawarcie transakcji oraz naliczenie prowizji . @passahouse_com czytam ze zrozumieniem ... jeśli transakcja figuruje w Twoich zamówieniach to Masz czekać na zapłatę lub automatyczne anulowanie min. 7 dni
dodatkowo nie rezerwuje to produktu także inny klient może go "podkupić".
@passahouse_com rezerwuje , system zdejmuje ze stanu ilość sztuk jaką odklikał klient
@passahouse_com Masz źle skonfigurowanego Baselinkera i nie zdejmuje z magazynu nieopłaconych zamówień
Kolejne.
Numer zamówienia: 3791ed90-84a7-11ef-9ea0-87d93608cf1e
Data sprzedaży: 7 paź 2024, 14:25
Data płatności: 12 paź 2024, 07:21
Moja aukcja zakończyła się: 8 paź 2024, 14:04 po wykupieniu ostatnich dwóch sztuk produktu przez innego klienta
To tylko jakiś tam procent tego wszystkiego. Zamówienia bez skończonego formularza, bez płatności ale i tak są w systemie.
Cześć, @passahouse_com. Proszę, podeślij listę wszystkich zamówień, które zostały opłacone z opóźnieniem. Sprawdzimy to.