anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to takie same produkty?

TechartGSM
#13 Ambasador#

Pytanie do moderatorów i nie tylko... Czy te dwa przedmioty na poniższym zdjęciu to takie same produkty? Jak uważacie?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

TechartGSM_0-1750146636451.png

 

 

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Zgłosiłam ofertę do weryfikacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@w_kiwi  Dziękuję. I kolejna, ten sam sprzedawca, ten sam produkt - oferta 17645925705...

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Dzięki za zgłoszenie. Skierowałam do weryfikacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@w_kiwi Cały czas czekam na odpięcie oferty... 🙂

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @TechartGSM. Nie odpięliśmy wskazanej oferty od produktu, ponieważ nie mieliśmy ku temu podstaw.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@MiMary aha... Czyli kilka dni temu złącza USB-A I USB-C były czymś innym, a dzisiaj są tym samym, tak? Słyszeliście kiedyś o takim słowie "konsekwencja" czy o wyrażeniu "czytanie ze zrozumiemiem"?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM, przekażę ofertę do ponownej weryfikacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM, właśnie otrzymałam potwierdzenie, że oferta została odpięta od produktu. Przepraszam za utrudnienia!  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

I kolejny raz , ten sam sprzedawca, tak samo błędnie podpięta oferta... 17654683159 Zróbcie coś z tym proszę, może tak dla odmiany skutecznie... @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM zgłosiłam ofertę do weryfikacji. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

Dziękuję. To teraz poproszę odpiąć 17656419251. Długo tak będziemy się bawić w kotka i myszkę, czy systemowo coś z tym zrobicie?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM zgłosiłam ofertę do weryfikacji. Możesz również zgłaszać oferty przez opcję "Zgłoś ofertę błędnie powiązaną z produktem", takie zgłoszenie trafi bezpośrednio do zespołu weryfikującego oferty. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

Nie raz zgłaszałem nieprawidłowo podpięte oferty przez formularz - zawsze bez jakiegokolwiek efektu - dlatego piszę tutaj.

Swoją drogą oferta nie została odpięta od niewłaściwego produktu, ponawiam prośbę o jej odpięcie.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM otrzymałam odpowiedź, że nie stwierdziliśmy różnic kwalifikujących ofertę do odpięcia. Oferty możesz również zgłaszać, przez ten formularz - należy wtedy wskazać nieprawidłowość. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

Błagam!!!!! @Sa_nova nie róbcie z siebie pośmiewiska, już raz odpowiadając w dokładnie taki sam sposób zrobiła to jedna z moderatorek... Wystarczy przeczytać wątek, to takie trudne??

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM poprosiłam o ponowną weryfikację oferty. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

No to teraz mam większe urządzenie z pełną klawiaturą więc mogę napisać trochę więcej...

Nie raz i nie dwa, a nawet nie trzy próbowałem zgłaszać nieprawidłowo podpięte pod mój produkt oferty, wraz z dokładnym opisem wykazującym różnice. NIGDY nie otrzymałem nawet informacji, czy moje zgłoszenie zostało zaakceptowane czy odrzucone, co dałoby mi jakikolwiek sygnał o tym jak zgłoszenie się potoczyło i czy wymaga dalszej mojej interwencji lub dodatkowych wyjaśnień. Po którejś nieudanej próbie, założyłem ticket, na który odpowiedź otrzymałem - proszę zgłosić przez formularz. Napisałem że już to robiłem, a z powodu braku rezultatu, sprawę kieruję do (nie wiem czy mogę użyć tak górnolotnego w przypadku tego serwisu słowa) HelpDesku. Jakiś bot odpisał mi że sprawę zgłasza do ponownej weryfikacji, i... i... I na tym kontakt się urwał. Pytam więc po bodajże tygodniu dlaczego oferta nie jest nadal odpięta od mojego produktu - otrzymałem odpowiedź że nie uzyskam takiej informacji bo tylko wystawiający ofertę uzyska informację dotyczącą działać w tej sprawie...

O żesz ku... (do moderatorów - orzeszki to takie przekąski pochodzenia roślinnego, a o dysgrafii mam zaświadczenie) Więc napisałem tutaj...

Raz - oferty ( bo wtedy było kilka) odpięte od produktu.
Drugi - bo znowu do mojego produktu ten sam sprzedający podpiął inny produkt - jak dobrze pamiętam też odpięte
Trzeci - nie chcę używać mocnych słów na temat moich odczuć w tej kwestii. Jedna z moderatorek wypowiedziała się że nie ma podstaw do odpięcia oferty, więc nie została ona odpięta. Dodam że mój post z zapytaniem czy zespół który to sprawdza składa się z przedszkolaków czy z botów z algorytmami z czasów zamierzchłych został usunięty. Oczywiście w tym wątku wykazane są wszelkie różnice. Suma sumarum Pani moderatorka szanowna przeprosiła a oferta została odpięta...
Czwarty raz - zgłosiłem, minęła ponad doba, oferta nieodpięta... No to mówię - no tak, po raz kolejny weryfikacja negatywna (tak sobie z czterech liter bo boty nie widzą podstawowych różnic) a na mój wpis w tej sprawie wpis moderatorki że oferta nie została odpięta, bo nie ma ku temu podstaw.

Pytam PO RAZ KOLEJNY!!!!!!!!!!

JAK DŁUGO BĘDZIEMY SIĘ JESZCZE BAWIĆ W KOTKA I MYSZKĘ??? To już nie jest śmieszne, nawet stwierdzę że nie jest tragiczne, to jest żałosne że pracodawca płaci moderatorom tego forum tak niewiele przy tak dużej ilości pracy, iż nie mają czasu pochylić się nad wątkiem zanim udzielą odpowiedź - która w związkiem z braku czasu na analizę stoi w sprzeczności z poprzednimi postami innych moderatorów czy użytkowników forum.

ŻAL.PL

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

Kolejna doba mija, a progresu nie ma...

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

No to mamy kolejny dzień, a oferta jak była, tak jest. Co mi teraz ciekawego powiecie?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów