Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do moderatorów i nie tylko... Czy te dwa przedmioty na poniższym zdjęciu to takie same produkty? Jak uważacie?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM Zgłosiłam ofertę do weryfikacji.
@w_kiwi Dziękuję. I kolejna, ten sam sprzedawca, ten sam produkt - oferta 17645925705...
@TechartGSM Dzięki za zgłoszenie. Skierowałam do weryfikacji.
@w_kiwi Cały czas czekam na odpięcie oferty... 🙂
Cześć, @TechartGSM. Nie odpięliśmy wskazanej oferty od produktu, ponieważ nie mieliśmy ku temu podstaw.
@MiMary aha... Czyli kilka dni temu złącza USB-A I USB-C były czymś innym, a dzisiaj są tym samym, tak? Słyszeliście kiedyś o takim słowie "konsekwencja" czy o wyrażeniu "czytanie ze zrozumiemiem"?
@TechartGSM, przekażę ofertę do ponownej weryfikacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@TechartGSM, właśnie otrzymałam potwierdzenie, że oferta została odpięta od produktu. Przepraszam za utrudnienia!
I kolejny raz , ten sam sprzedawca, tak samo błędnie podpięta oferta... 17654683159 Zróbcie coś z tym proszę, może tak dla odmiany skutecznie... @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM zgłosiłam ofertę do weryfikacji.
Dziękuję. To teraz poproszę odpiąć 17656419251. Długo tak będziemy się bawić w kotka i myszkę, czy systemowo coś z tym zrobicie?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM zgłosiłam ofertę do weryfikacji. Możesz również zgłaszać oferty przez opcję "Zgłoś ofertę błędnie powiązaną z produktem", takie zgłoszenie trafi bezpośrednio do zespołu weryfikującego oferty.
Nie raz zgłaszałem nieprawidłowo podpięte oferty przez formularz - zawsze bez jakiegokolwiek efektu - dlatego piszę tutaj.
Swoją drogą oferta nie została odpięta od niewłaściwego produktu, ponawiam prośbę o jej odpięcie.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To naprawdę musi tak długo trwać?
@TechartGSM otrzymałam odpowiedź, że nie stwierdziliśmy różnic kwalifikujących ofertę do odpięcia. Oferty możesz również zgłaszać, przez ten formularz - należy wtedy wskazać nieprawidłowość.
Błagam!!!!! @Sa_nova nie róbcie z siebie pośmiewiska, już raz odpowiadając w dokładnie taki sam sposób zrobiła to jedna z moderatorek... Wystarczy przeczytać wątek, to takie trudne??
@TechartGSM poprosiłam o ponowną weryfikację oferty.
No to teraz mam większe urządzenie z pełną klawiaturą więc mogę napisać trochę więcej...
Nie raz i nie dwa, a nawet nie trzy próbowałem zgłaszać nieprawidłowo podpięte pod mój produkt oferty, wraz z dokładnym opisem wykazującym różnice. NIGDY nie otrzymałem nawet informacji, czy moje zgłoszenie zostało zaakceptowane czy odrzucone, co dałoby mi jakikolwiek sygnał o tym jak zgłoszenie się potoczyło i czy wymaga dalszej mojej interwencji lub dodatkowych wyjaśnień. Po którejś nieudanej próbie, założyłem ticket, na który odpowiedź otrzymałem - proszę zgłosić przez formularz. Napisałem że już to robiłem, a z powodu braku rezultatu, sprawę kieruję do (nie wiem czy mogę użyć tak górnolotnego w przypadku tego serwisu słowa) HelpDesku. Jakiś bot odpisał mi że sprawę zgłasza do ponownej weryfikacji, i... i... I na tym kontakt się urwał. Pytam więc po bodajże tygodniu dlaczego oferta nie jest nadal odpięta od mojego produktu - otrzymałem odpowiedź że nie uzyskam takiej informacji bo tylko wystawiający ofertę uzyska informację dotyczącą działać w tej sprawie...
O żesz ku... (do moderatorów - orzeszki to takie przekąski pochodzenia roślinnego, a o dysgrafii mam zaświadczenie) Więc napisałem tutaj...
Raz - oferty ( bo wtedy było kilka) odpięte od produktu.
Drugi - bo znowu do mojego produktu ten sam sprzedający podpiął inny produkt - jak dobrze pamiętam też odpięte
Trzeci - nie chcę używać mocnych słów na temat moich odczuć w tej kwestii. Jedna z moderatorek wypowiedziała się że nie ma podstaw do odpięcia oferty, więc nie została ona odpięta. Dodam że mój post z zapytaniem czy zespół który to sprawdza składa się z przedszkolaków czy z botów z algorytmami z czasów zamierzchłych został usunięty. Oczywiście w tym wątku wykazane są wszelkie różnice. Suma sumarum Pani moderatorka szanowna przeprosiła a oferta została odpięta...
Czwarty raz - zgłosiłem, minęła ponad doba, oferta nieodpięta... No to mówię - no tak, po raz kolejny weryfikacja negatywna (tak sobie z czterech liter bo boty nie widzą podstawowych różnic) a na mój wpis w tej sprawie wpis moderatorki że oferta nie została odpięta, bo nie ma ku temu podstaw.
Pytam PO RAZ KOLEJNY!!!!!!!!!!
JAK DŁUGO BĘDZIEMY SIĘ JESZCZE BAWIĆ W KOTKA I MYSZKĘ??? To już nie jest śmieszne, nawet stwierdzę że nie jest tragiczne, to jest żałosne że pracodawca płaci moderatorom tego forum tak niewiele przy tak dużej ilości pracy, iż nie mają czasu pochylić się nad wątkiem zanim udzielą odpowiedź - która w związkiem z braku czasu na analizę stoi w sprzeczności z poprzednimi postami innych moderatorów czy użytkowników forum.
ŻAL.PL
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kolejna doba mija, a progresu nie ma...
No to mamy kolejny dzień, a oferta jak była, tak jest. Co mi teraz ciekawego powiecie?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_