anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy to takie same produkty?

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Pytanie do moderatorów i nie tylko... Czy te dwa przedmioty na poniższym zdjęciu to takie same produkty? Jak uważacie?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

TechartGSM_0-1750146636451.png

 

 

oznacz moderatorów
93 ODPOWIEDZI 93

gdvorek
Moderator
Moderator

@TechartGSM 

Podjeliśmy już odpowiednie działania i zgłosiliśmy oferty do weryfikacji. W przypadku naruszeń podejmujemy odpowiednie działania, natomiast o nich nie będziemy już Ciebie informować.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@gdvorek Czekam po prostu na odpięcie niepoprawnie połączonej oferty z moim produktem, co i jak tam sobie zrobicie, mało mnie interesuje, byle oferta została odpięta bo jest nieprawidłowa. Tylko tyle.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@TechartGSM 

Otrzymałem informację, że w przypadku oferty nr 17891610590 nasz zespół od weryfikacji tych ofert, dał znać, że nie widzi podstaw do odpięcia.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@gdvorek Powiedz mi, dlaczego swoimi działaniami uwłaczacie własnej inteligencji? W osiemdziesięciu poprzednich postach była już dwa razy sytuacja, że "zespół nie widział podstaw" do odpięcia oferty. Cofnij się chociażby do pierwszego postu ze zdjęciami, i odpowiedz - nawet nie mi - SAM SOBIE odpowiedz czy widzisz jakąś różnicę we wtyczkach USB-A i USB-C. To nie technologia kosmiczna, to wtyczki z którymi KAŻDY w tym kraju powyżej piątego roku życia ma styczność codziennie i nawet jeżeli nie zna różnic techniczych, to wie że wtyczki USB-C nie włożysz w ładowarkę ze złączem USB-A i odwrotnie. To z kolei sprawia, że to raczej nie to samo, prawda?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@TechartGSM 

Przekazałem ponownie do weryfikacji prośbę o odpięcie oferty razem z Twoimi wyjaśnieniami i otrzymałem odpowiedź, że oferta została odpięta.

Na przyszłość zachęcam podać numer oferty z wyjaśnieniami (bez zbędnych przytyków). Mam nadzieję, że to przyśpieszy weryfikację i oferty będą od razu odpięte.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Pominę już fakt że różnica w wyglądzie towaru na miniaturkach jest widoczna już na pierwszy rzut oka. W tym wątku zgłaszałem wielokrotnie WYŁĄCZNIE oferty z tym samym produktem, tego samego sprzedawcy, podpięte pod TEN SAM mój produkt i tak już kilka miesięcy. Doskonale widać gdzie jest problem, patrząc już na pierwszy post. Tu nie ma nawet co weryfikować, tu nie potrzeba armii specjalistów - "odepnij" i tyle - a wychodzi że za każdym razem muszę się przypominać po X razy, a na koniec słyszę że jest brak nieprawidłowości - albo jeszcze lepiej "podejmujemy odpowiednie działania, natomiast o nich nie będziemy już Ciebie informować". 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@TechartGSM 

Jak już cytujesz moje wypowiedzi to nie ucinaj ich, bo zmienia to kontekst:

"W przypadku naruszeń podejmujemy odpowiednie działania, natomiast o nich nie będziemy już Ciebie informować.".

Nie wracamy z odpowiedzią do Ciebie o podjętych działaniach. 

Natomiast zaproponowałem Tobie w jaki sposób na przyszłość zachęcam zgłaszać błędnie powiązania z ofertą. Przypomnę tylko, że my nie jesteśmy od podejmowania takich decyzji czy coś odpiąć czy też nie. Przekazujemy Tobie informację od naszego zespołu, który to weryfikuję. 

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@gdvorek 

"Natomiast zaproponowałem Tobie w jaki sposób na przyszłość zachęcam zgłaszać błędnie powiązania z ofertą" - nie mogę odnaleźć, ale mam nadzieję że nie mówisz o "przycisku na dole strony"

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@TechartGSM 

Napisałem wyżej:

"Na przyszłość zachęcam podać numer oferty z wyjaśnieniami (bez zbędnych przytyków). Mam nadzieję, że to przyśpieszy weryfikację i oferty będą od razu odpięte."

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@gdvorek Proszę, według zaleceń:

Oferta 17916036669 błędnie połączona z produktem. To nie jest kabel USB-C, tylko USB-A, dlatego nie jest to to samo co mój produkt.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM poprosiłam już o sprawdzenie tego. Wrócę do Ciebie z informacją. 
Przyjrzałam się też samemu produktowi, powinieneś w nim zgłosić sugestie zmian, są w nim błędne zdjęcia (USB A).

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT Zgłosiłem, tylko pytanie brzmi kto te zdjęcia dodał, bo nie ja. Ja tworzyłem produkt, dlaczego ktoś może go edytować, a co gorsza - dlaczego ktoś albo coś zatwierdziło niepoprawne zmiany?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM odpięliśmy ofertę i usunęliśmy niepoprawne zdjęcia z katalogu. Zdjęcia w tym przypadku pochodziły z oferty przypiętej do produktu. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Proszę, według zaleceń:

Oferta 17917713437 błędnie połączona z produktem. To nie jest kabel USB-C, tylko USB-A, dlatego nie jest to to samo co mój produkt.

oznacz moderatorów