Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klient pyta o przyczynę przekierowania oraz punkt , gdzie może odebrać przesyłkę
Ponawiam pytanie bo pozostało bez odpowiedzi
@la_nika Czy w związku z zaistniałą sytuacją przewidziane jest jakiekolwiek zadośćuczynienie dla klientki z Waszej strony?
Usługa dysponująca ponad 60 tys. automatów paczkowych i 40 tys. punktów odbioru w całej Polsce powinna gwarantować niezawodność, bez podobnych uchybień.
25 km to dużo. Mi się nie chciało 3 km iść do paczkomatu tymczasowego przed świętami. Czekałam aż umieszczą w moim 📦🚶♀️.
@Client:80340374 nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ to zależy, a nie ja będę rozpatrywać ewentualną reklamację i podejmować decyzję w tej sprawie.
@la_nika mam rozumieć ,że paczka wraca do mnie ?
@mdrogeria Poprosiłam o sprawdzenie.
@mdrogeria Tak, paczka wróci do Ciebie.
@nat_not no to suuuperrr , brawo Delivery , klientka nie odstąpiła od umowy , towar w dalszym ciągu jest jej własnością , co się stanie jak odmówię przyjęcia ?
@mdrogeria Zgłosiliśmy ten przypadek do DHL, który obsługiwał zgłoszenie. Mam nadzieję, że pomoże to uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
W tym konkretnym przypadku najlepiej skontaktuj się ponownie z kupującą, żeby ustalić kolejne kroki.
@nat_not cały czas jestem w kontakcie , wyślę paczkę swoim kurierem , nie pozwolę żeby klientka czekała w nieskończoność . Pozostaje mi tylko podziękować Wam ....echhh.
@mdrogeria Interweniowaliśmy w tej sprawie, ale niestety te działania nie przyniosły zamierzonego efektu.
Przepraszamy.
@nat_not jak zwykle , najprostsza czynność przekierowanie , a u Was niemożliwa do wykonania ,problem był zgłoszony 2 dni temu ....gdzie Wy jesteście ?
@nat_not @la_nika Przykro się patrzy, na to, że musicie się tłumaczyć, działać, interweniować, przepraszać. Za to, za co nie ponosicie winy, tak samo jak @mdrogeria . Robicie tu dużo dobrego, niestety nie docenianego.
@wojtekmarchewka nie mam pretensji do @la_nika @nat_not ,do kitu jest cała struktura allegro , kto to widział ,żeby sprzedawca odpowiadał za proces dostarczenia ,a nie miał najmniejszego wpływu na losy paczki !!! , to jest nie do pomyślenia , jeśli nadałbym przesyłkę na swojej umowie wystarczyłby jeden telefon czy mail do opiekuna i o sprawie mógłbym zapomnieć bo wiem ,że problemem zajmie się osoba kompetentna . Dziewczyny nie są w temacie osobami kompetentnymi , pośredniczą tylko pomiędzy nami , a strukturami allegro dlatego trudno mieć do nich żale . Przykład ten obrazuje jak traktowane są przez przewoźników przesyłki allegro , zwykłe najprostsze przekierowanie urasta do czynności niewykonalnej . Allegro ubezwłasnowolniło sprzedawców i ubezwłasnowolniło równie klientów ,teraz system wybiera przewoźnika ,naliczanymi opłatami do dostaw spoza listy Delivery przymusza sprzedawców do oferowania tylko ich wewnętrznej usługi ,ale dobrze , od kwartału suma przychodów z platform konkurencyjnych jest u mnie wyższa jak przychód z allegro i różnica cały czas pomału , ale sukcesywnie rośnie , więc niech nie pitolą ,że mają wzrosty przychodów ,to bzdura ,problem zapaści allegro jest skrzętnie ukrywany , żeby inwestorzy nie zaczęli uciekać .
Zastanawiam sie co sie zmieniło w systemie przed tym wpisem
@la_nika napisalała : "rozumiem, zapewniam, że w systemie się zmienia..."
Bo jak dla mnie to nic sie nie zmieniło! Jak widać na sledzeniu paczka czekała na odbiór i nieodebrana wrociła do nadawcy
Przypomne tylko, że Delivery ma dziś do dyspozycji ponad 60 tys. automatów paczkowych i ponad 40 tys. punktów odbioru w całej Polsce.
To pokazuje, że można mieć całą Polskę pokrytą automatami i punktami, a i tak zawodzić, jeśli brakuje fachowości.
Cały łańcuch ludzi którzy zajmowali się tą sprawą pokazał jak to nie powinno działać
Ktoś kompetentny powinien prześledzić te sprawe i znaleźć w tym gronie osobe która przyczyniła sie do pogłębienia problemu powstałego przez zaniedbanie kuriera