Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od ostatnich zmian w Dyskusjach coraz więcej jest sytuacji gdzie kupujący zgłaszają po parę Dyskusji na zamówienie, wcześniej mogli tylko jedną. 
Dochodzi do tego że kupujący zgłasza Dyskusję i jak nie otrzymuje w niej odpowiedzi do 10 minut to zgłasza kolejną i kolejną, albo od razu 3 na raz. Mieliśmy noc gdzie konkurencja kupił jakiś produkt za 8 zł i zgłosiła nam 8 Dyskusji, i teraz problem bo w każdej trzeba odpowiadać...
Prosiłbym o informację czy to jakiś błąd czy po prostu nadużywanie systemu Dyskusji?
@-TanieGierki- ale to jest 10 dyskusji do jednego produktu, czy w zamówieniu było 10 produktów🤔
Do jednego zamówienia z 1 produktem. Klient po prostu zgłasza Dyskusje pod tytułem "brak produktów w przesyłce", po chwili "produkty i przesyłka uszkodzone w transporcie", "przedmioty niezgodne z opisem" itd. 
Zamówienie dotyczy produktu cyfrowego - gry, który został wysłany zaraz po zakupie.
@-TanieGierki- Jeśli był jeden produkt to powstanie jedna dyskusja. Kupujący może jednak wybrać różne powody jej rozpoczęcia. Odpisz w tej sytuacji, że wysłałeś produkt mailowo.
@-TanieGierki- zrób tak jak radzi Nicol "ctrl+c i ctrl+v"
Odpisz w tej sytuacji, że wysłałeś produkt mailowo.
@KOGIEL_T @N_Nitka28 czy możecie na chwilę stanąć z boku i zastanowić jaki to jest absurd?
PRZEPRASZAM ALE DLACZEGO sprzedawca ma pisać jak wyżej?
z jakiej paki ma opisywać sytuację znaną kupującemu?
czy reklamacje na allegro polegają na opisywaniu sytuacji allegro?
@N_Nitka28   Sprzedawca ma marnować czas i odpisywać na 10 reklamacji do jednoproduktowej transakcji wysłanej elektronicznie?. Klient nie powinien móc zgłosić wielu reklamacji do jednej transakcji, jedna po drugiej. To nie powinno być możliwe, bo jest głupie.
A na koniec do każdej odrzuconej reklamacji dostanie zaproszenie do zgłoszenia się po wypłatę z POK. I pewnie czasem tę wypłatę dostanie.
@Client:35386082 do jednego produktu w zamówieniu, klient może rozpocząć jedną dyskusję - nie będzie możliwości, aby klient prowadził kilka dyskusji w tym samym czasie do jedngo produktu, z jednego zamówienia ( @-TanieGierki- , jeśli miałeś taką sytuację to podaj proszę numer zamówienia).
Sprawdziłam Twoje dyskusje i widzę, że są sytuacje gdzie jeden klient rozpoczyna kilka dyskusji, jednak dotyczą one różnych zamówień. Przykładowo, klient złożył u Ciebie 3 zamówienia na ten sam produkt, a następnie założył osobne dyskusje do każdego z zamówień.